Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
aci skrev:
Killen du kör lite tattoo hos, är han grymt duktig på frihandstattoo eller är det Flashbilder som gäller?

Min högerarm är naken....

Jag har gjort båda mina på frihand,har sagt ungefär hur jag vill ha det,han målar först på papper lite grovt sen på armen sen kör han efter målningen och jag tycker resultatet är kanon.

Även syrrans kille och ninas kusiner har gjort ett gäng tattoos där..

känner oxå att det börjar bli dags för nåt nytt snart...innan sommaren iaf

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Twice skrev:
Vad händer den 11e? Bärs? :öl

Då är det Hellfueled! :yoparty Jag hoppas att Sir Ikon Von Coolman har en plåt till mig....... :7peta

Då förstår, hoppas, och inser du väl - så väl som jag att det blir öl!:öl

Vi ses väl då antar jag, det var ett tag sen nu :fyllisar så det blir väl en trevlig tillställning :banana :fyllisar

//spenk

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Lioness skrev:
Ja inte lär det vara jag som är oknullad i a f :tuttar
fast jag lär nog vara fullast om jag ska supa tills Twice blir snygg... :fyllisar

I fylleri tävlingen får du nog tyvärr se dig slagen...när allas vår käre ydde är med vinner man nästan aldrig....fast om han inte pallar trycket får vi väl ringa in det tunga artilleriet...:Mr. Maverick...han vinner jämt :fakta

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Last edited:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
I fylleri tävlingen får du nog tyvärr se dig slagen...när allas vår käre ydde är med vinner man nästan aldrig....fast om han inte pallar trycket får vi väl ringa in det tunga artilleriet...:Mr. Maverick...han vinner jämt :fakta

I båda fallen så är det helt riktigt att de blir fullast, men däremot inte sagt att de är fullast längst.. :näsblod

Lioness:

Såååååååjaaaa....lägg i backen o kör över pojkstackaren en gång till när du ändå håller på.. :tummenupp

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
Hur gör vi den 11:e min bäste sir Ikon?

EDIT: sett denna?http://www.cdon.com/main.phtml?navr...av=908&nav_genre=908&page=product&prod=416081 eller ska jag säga hört..... :musik

Vi kan vara här,dojje o co. kommer nog förbi oxå...jag vet ju inte om jag kan köra stenhårt med bärsen än ska ju eventuellt upp o kolla på rallyt om det nu blir något...men iof så finns det ju andra som kan köra upp dit...så... :fyllisar

Edit: fel det var nothing remains the same jag hade...ska kolla om jag hittar den

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...