Zeb_Macahan skrev:The force is with you, young rapist....![]()
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Ja, annars heter det väl våldtäkt eller nått va?
![]()
//jaG
Emmi skrev:Rape is such an ugly word, let´s call it surprise-sex.![]()
ceasar skrev:igår var en riktig helkväll..
orkade inte stå i monsterkön utanför studentkåren, så jag och två medbrottslingar klättrade in över den fyra meter höga muren på baksidan. tyvärr blev två tredjedelar av ligan haffade, men jag försvann in i vimlet och flummade runt.. en tjej sa hej i baren och jag sa; du är en tjej från täby, född 84 och går på ihh. och jag hade rätt!! hahaha! vilken koll..
sen när det var dags att gå hem hamnade man i handgemäng, men vakterna bröt.. en tjej stod och väntade utanför och sa att nu skulle vi gå hem..
m a o en riktig helkväll, dock har man årets bakfylla idag, men det var det värt..
Ok!! Tävling!! Jag är påSP1-Kungen skrev:Jag ska nog fan visa vem som kan bli fullast![]()
ceasar skrev:igår var en riktig helkväll..
orkade inte stå i monsterkön utanför studentkåren, så jag och två medbrottslingar klättrade in över den fyra meter höga muren på baksidan. tyvärr blev två tredjedelar av ligan haffade, men jag försvann in i vimlet och flummade runt.. en tjej sa hej i baren och jag sa; du är en tjej från täby, född 84 och går på ihh. och jag hade rätt!! hahaha! vilken koll..
sen när det var dags att gå hem hamnade man i handgemäng, men vakterna bröt.. en tjej stod och väntade utanför och sa att nu skulle vi gå hem..
m a o en riktig helkväll, dock har man årets bakfylla idag, men det var det värt..
Behöver dom nåt folk på Box????Zeb_Macahan skrev:![]()
Vilka av er här ska till Göteborg och mässan? Jag tänkte att vi skulle ta en utgång på fredagen och insupa lite göteborgskultur. (ok, dom säljer samma öl som här, men vaffan) Är någon sugen? (ceasar, aci, Emmi, jag, Petter samt Peter är "forced by nature" att följa med)
//jaG
Ydde skrev:Behöver dom nåt folk på Box????
Okej.....Måste byta jobb innan man slår ihjäl chefen!Zeb_Macahan skrev:Dåligt med det för tillfället. Om du vill bli egenåkare, alltså äga bilen själv är dom alltid intresserade.
//jaG
Ydde skrev:Okej.....Måste byta jobb innan man slår ihjäl chefen!
Zeb_Macahan skrev:![]()
Vilka av er här ska till Göteborg och mässan? Jag tänkte att vi skulle ta en utgång på fredagen och insupa lite göteborgskultur. (ok, dom säljer samma öl som här, men vaffan) Är någon sugen? (ceasar, aci, Emmi, jag, Petter samt Peter är "forced by nature" att följa med)
//jaG
Vi blir ett gäng som ska dit, fast vi går på mässan på söndagen. Slipper trängseln med allt folk då och kan kolla i lugn o roZeb_Macahan skrev:![]()
//jaG
Ikon skrev:Woo har precis kollat på the grudge och national treasure...The grudge var väl så där men national treasure var cool som fan tycker jag![]()
Ikon skrev:jag tror vi drar ner på lördag...vet inte än..men öl ska det drickas iom att jag körde förra året
Ikon skrev:Woo har precis kollat på the grudge och national treasure...The grudge var väl så där men national treasure var cool som fan tycker jag![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X