Zeb_Macahan skrev:The force is with you, young rapist....
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Ja, annars heter det väl våldtäkt eller nått va?
//jaG
Emmi skrev:Rape is such an ugly word, let´s call it surprise-sex.
ceasar skrev:igår var en riktig helkväll..
orkade inte stå i monsterkön utanför studentkåren, så jag och två medbrottslingar klättrade in över den fyra meter höga muren på baksidan. tyvärr blev två tredjedelar av ligan haffade, men jag försvann in i vimlet och flummade runt.. en tjej sa hej i baren och jag sa; du är en tjej från täby, född 84 och går på ihh. och jag hade rätt!! hahaha! vilken koll..
sen när det var dags att gå hem hamnade man i handgemäng, men vakterna bröt.. en tjej stod och väntade utanför och sa att nu skulle vi gå hem..
m a o en riktig helkväll, dock har man årets bakfylla idag, men det var det värt..
Ok!! Tävling!! Jag är på 'SP1-Kungen skrev:Jag ska nog fan visa vem som kan bli fullast
ceasar skrev:igår var en riktig helkväll..
orkade inte stå i monsterkön utanför studentkåren, så jag och två medbrottslingar klättrade in över den fyra meter höga muren på baksidan. tyvärr blev två tredjedelar av ligan haffade, men jag försvann in i vimlet och flummade runt.. en tjej sa hej i baren och jag sa; du är en tjej från täby, född 84 och går på ihh. och jag hade rätt!! hahaha! vilken koll..
sen när det var dags att gå hem hamnade man i handgemäng, men vakterna bröt.. en tjej stod och väntade utanför och sa att nu skulle vi gå hem..
m a o en riktig helkväll, dock har man årets bakfylla idag, men det var det värt..
Behöver dom nåt folk på Box????Zeb_Macahan skrev:
Vilka av er här ska till Göteborg och mässan? Jag tänkte att vi skulle ta en utgång på fredagen och insupa lite göteborgskultur. (ok, dom säljer samma öl som här, men vaffan) Är någon sugen? (ceasar, aci, Emmi, jag, Petter samt Peter är "forced by nature" att följa med)
//jaG
Ydde skrev:Behöver dom nåt folk på Box????
Okej.....Måste byta jobb innan man slår ihjäl chefen!Zeb_Macahan skrev:Dåligt med det för tillfället. Om du vill bli egenåkare, alltså äga bilen själv är dom alltid intresserade.
//jaG
Ydde skrev:Okej.....Måste byta jobb innan man slår ihjäl chefen!
Zeb_Macahan skrev:
Vilka av er här ska till Göteborg och mässan? Jag tänkte att vi skulle ta en utgång på fredagen och insupa lite göteborgskultur. (ok, dom säljer samma öl som här, men vaffan) Är någon sugen? (ceasar, aci, Emmi, jag, Petter samt Peter är "forced by nature" att följa med)
//jaG
Vi blir ett gäng som ska dit, fast vi går på mässan på söndagen. Slipper trängseln med allt folk då och kan kolla i lugn o roZeb_Macahan skrev:
//jaG
Ikon skrev:Woo har precis kollat på the grudge och national treasure...The grudge var väl så där men national treasure var cool som fan tycker jag
Ikon skrev:jag tror vi drar ner på lördag...vet inte än..men öl ska det drickas iom att jag körde förra året
Ikon skrev:Woo har precis kollat på the grudge och national treasure...The grudge var väl så där men national treasure var cool som fan tycker jag
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|