Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Sååååååååååjaaaaaa!!!!

Rally-SAAB´en gick rakt igenom besiktningen !
Klarar inte ens din gamla civic zeb :yoparty

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
igår var en riktig helkväll..
orkade inte stå i monsterkön utanför studentkåren, så jag och två medbrottslingar klättrade in över den fyra meter höga muren på baksidan. tyvärr blev två tredjedelar av ligan haffade, men jag försvann in i vimlet och flummade runt.. en tjej sa hej i baren och jag sa; du är en tjej från täby, född 84 och går på ihh. och jag hade rätt!! hahaha! vilken koll..
sen när det var dags att gå hem hamnade man i handgemäng, men vakterna bröt.. en tjej stod och väntade utanför och sa att nu skulle vi gå hem..

m a o en riktig helkväll, dock har man årets bakfylla idag, men det var det värt..

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
ceasar skrev:
orkade inte stå i monsterkön utanför studentkåren, så jag och två medbrottslingar klättrade in över den fyra meter höga muren på baksidan. tyvärr blev två tredjedelar av ligan haffade, men jag försvann in i vimlet och flummade runt.. en tjej sa hej i baren och jag sa; du är en tjej från täby, född 84 och går på ihh. och jag hade rätt!! hahaha! vilken koll..
sen när det var dags att gå hem hamnade man i handgemäng, men vakterna bröt.. en tjej stod och väntade utanför och sa att nu skulle vi gå hem..

m a o en riktig helkväll, dock har man årets bakfylla idag, men det var det värt..

Helrätt! :tummenupp

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
ceasar skrev:

:hihi

Vilka av er här ska till Göteborg och mässan? Jag tänkte att vi skulle ta en utgång på fredagen och insupa lite göteborgskultur. (ok, dom säljer samma öl som här, men vaffan) Är någon sugen? (ceasar, aci, Emmi, jag, Petter samt Peter är "forced by nature" att följa med)

//jaG

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Zeb_Macahan skrev:

Vilka av er här ska till Göteborg och mässan? Jag tänkte att vi skulle ta en utgång på fredagen och insupa lite göteborgskultur. (ok, dom säljer samma öl som här, men vaffan) Är någon sugen? (ceasar, aci, Emmi, jag, Petter samt Peter är "forced by nature" att följa med)

//jaG
Behöver dom nåt folk på Box????

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Zeb_Macahan skrev:
Dåligt med det för tillfället. Om du vill bli egenåkare, alltså äga bilen själv är dom alltid intresserade.

//jaG
Okej.....Måste byta jobb innan man slår ihjäl chefen!

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Zeb_Macahan skrev:

//jaG

Jag ska ner fast med ett annat gäng åttiettan m.m. ska öpå inflyttningsfest hos en polares polare med i Gbg de blir grymt! :fyllisar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Woo har precis kollat på the grudge och national treasure...The grudge var väl så där men national treasure var cool som fan tycker jag :tummenupp

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Zeb_Macahan skrev:

//jaG
Vi blir ett gäng som ska dit, fast vi går på mässan på söndagen. Slipper trängseln med allt folk då och kan kolla i lugn o ro :)

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
Woo har precis kollat på the grudge och national treasure...The grudge var väl så där men national treasure var cool som fan tycker jag :tummenupp

Har du national treasure i plåtburken eller?

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
Ikon skrev:
jag tror vi drar ner på lördag...vet inte än..men öl ska det drickas iom att jag körde förra året

Yes du har hittat Drop Kick Murphys! :rock'n'roll

Samtliga Album ligger hemma och en kass live dvd

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:

National treasure är heeeelt OK tycker jag, nice upplägg på film!!!

.....the Grudge får väl vänta...... :skrämd :skrämd

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...