Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Emmi skrev:
Kamerorna som sitter där är inte fartkameror utan kameror för folk som kör mot rödljus fick jag berättat för mej.
Så sa farsan med, men är det verkligen så stort problem att det kräver kamera där? :va

Eller är det mest för att testa utrustningen osv tro...

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
NSR_Martin skrev:
Så sa farsan med, men är det verkligen så stort problem att det kräver kamera där? :va

Eller är det mest för att testa utrustningen osv tro...
Projektets mål är just det att se om det är ett stort problem, dvs registrera hur många som kör mot rött under en given tidsperiod. Inte bara i den korsningen utan i allmänhet.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
wima skrev:
Projektets mål är just det att se om det är ett stort problem, dvs registrera hur många som kör mot rött under en given tidsperiod. Inte bara i den korsningen utan i allmänhet.
Tycker det är väldigt sällan man ser folk som kör för rött, inte gör man det själv heller... Kan väll iofs va om det slår om till gult, som sedan blir väääldigt gult...

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
wima skrev:

Men tar den kort hela tiden då?

Eller är den kopplade så att den tar bara när de är rött?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
MHK skrev:
Men tar den kort hela tiden då?

Eller är den kopplade så att den tar bara när de är rött?

Om den tar kort på folk som kör mot grönt motverkar den väl lite sitt syfte, tycker du inte det?

Självklart vet den när det är rött. :pannkyss

//jaG

Ydde

*Mopar is the only way*
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
Honda Crf 450mx-03 + Mopar
Zeb_Macahan skrev:
Det går inte att se vad det är, lägg ut dokumentet istället.

//jaG
Dom har stoppat sidan!
Det stod om den uppmärksammade våldtäkten på den 13-åriga flickan. Var hela ocencurerade polis protokollen på fallet. Samtliga skadestånd dom skulle betala, stod staten för. Dom blev inte heller utvisade pga att åklagaren inte trodde att dom skulle begå några nya brott.

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Zeb_Macahan skrev:
Om den tar kort på folk som kör mot grönt motverkar den väl lite sitt syfte, tycker du inte det?

Självklart vet den när det är rött. :pannkyss

//jaG

Jo men måste vara svårt att få de funka tillfredställande. Efter som de alltid är rött åt nåt håll... ja ja, Skit samma!

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Ydde nu när du sålt din äckliga bil kan du ju köpa min BMX...du får den billigt...det e ju fan garanti kvar på aset :nicka

SP1-Kungen

Red Devil Racing
Gick med
14 Mar 2004
Hoj
Honda SP1 -00
Ikon skrev:
Ydde nu när du sålt din äckliga bil kan du ju köpa min BMX...du får den billigt...det e ju fan garanti kvar på aset :nicka
Annars kan du få köpa min gamle panther bmx. Funkar klockrent. :lol
Ska du ut i helgen ikon. Sugen på sprit som fan

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
SP1-Kungen skrev:
Annars kan du få köpa min gamle panther bmx. Funkar klockrent. :lol
Ska du ut i helgen ikon. Sugen på sprit som fan

det var ju oväntat att du var spritsugen :lol vet fan inte..skulle försöka pricka in en vit helg hade jag tänkt mig :va ...men man vet ju hur det brukar sluta

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
det var ju oväntat att du var spritsugen :lol vet fan inte..skulle försöka pricka in en vit helg hade jag tänkt mig :va ...men man vet ju hur det brukar sluta

Att du ta r en helvit helg är lika troligt som att jag får ett ragg på krogen... :)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Fick min nya premie från T-H idag. Vetifan om jag inte ska ha kvar hojen över sommaren iallafall...2890:- halv/hel. Är ju egentligen ganska överkomligt... :)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Brutus skrev:
Fick min nya premie från T-H idag. Vetifan om jag inte ska ha kvar hojen över sommaren iallafall...2890:- halv/hel. Är ju egentligen ganska överkomligt... :)
ja vist är det billigt. men hur billigt blir det om du kör 200mil :va 14,45kr milen i försäkring + allt annat skit som tillkommer

nä ron du ska ju ha en döds8a

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
blom skrev:
ja vist är det billigt. men hur billigt blir det om du kör 200mil :va 14,45kr milen i försäkring + allt annat skit som tillkommer

nä ron du ska ju ha en döds8a

Någon har tänkt till..;)

Iofs helt sant, men man är ju en velkuk liksom...vi får se helt enkelt...kan bli vadsomhelst...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom