blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag känner igen det därBrutus skrev:Någon har tänkt till..
Iofs helt sant, men man är ju en velkuk liksom...vi får se helt enkelt...kan bli vadsomhelst...
jag känner igen det därBrutus skrev:Någon har tänkt till..
Iofs helt sant, men man är ju en velkuk liksom...vi får se helt enkelt...kan bli vadsomhelst...
Brutus skrev:Någon har tänkt till..
Zeb_Macahan skrev:Jag såg dig exakt 0 gånger i sadeln på din hoj i somras. Säger väl en hel del eftersom jag vistas på min varje ledig sekund?
//jaG
Du skulle ju kunna parkera den här över sommaren om du vill.. ska vårda den väl.. om du nu inte hittat något annat ställe o ha den över sommaren menar jag..Brutus skrev:Fick min nya premie från T-H idag. Vetifan om jag inte ska ha kvar hojen över sommaren iallafall...2890:- halv/hel. Är ju egentligen ganska överkomligt...
Maverick skrev:Du skulle ju kunna parkera den här över sommaren om du vill.. ska vårda den väl.. om du nu inte hittat något annat ställe o ha den över sommaren menar jag..
blom skrev:jaha gott folk dåd var det inte så lång tid kvar nu då
blom skrev:lumpen är inget för tjejer
lumpen är inget för tjejer.. dom är svaga och inte krigslystna man ska njuta av att döda, krig är vackert och det är kul att döda.Lioness skrev:det var det värsta
gjorde lumpen.. fast.. jag kanske inte är en tjej?
ska bli riktigt trevligtIkon skrev:Nä det närmar sig......
Någon fest till helgen??? Måste ta å filma lite fyllaIkon skrev:Nä det närmar sig......
Ydde skrev:Någon fest till helgen??? Måste ta å filma lite fylla
Lioness skrev:det var det värsta
gjorde lumpen.. fast.. jag kanske inte är en tjej?
Kan vi inte ta det på lördag istället. Har fullt upp imorgonIkon skrev:Jag o jacob funderade på o göra lite bus imorgon...ett par öl ikväll kanske...ingen som ska med o ta ett par bärs på ss eller dylikt..eller bara sitta hemma o tjöta skit o dricka lite
SP1-Kungen skrev:Kan vi inte ta det på lördag istället. Har fullt upp imorgon
Vi får väl se. Börjar rycka lite i högernäven nu. Är aldrig omöjligIkon skrev:jag kan inte...ska upp tidigt på söndag o köra bil...men jobba hårt så super vi imorgon
ja killen är lurad och då menar jag twiceIkon skrev:fan twice..detta blir bara värre o värre
Vi får väl se. Börjar rycka lite i högernäven nu. Är aldrig omöjligIkon skrev:jag kan inte...ska upp tidigt på söndag o köra bil...men jobba hårt så super vi imorgon
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|