blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag känner igen det därBrutus skrev:Någon har tänkt till..
Iofs helt sant, men man är ju en velkuk liksom...vi får se helt enkelt...kan bli vadsomhelst...
jag känner igen det därBrutus skrev:Någon har tänkt till..
Iofs helt sant, men man är ju en velkuk liksom...vi får se helt enkelt...kan bli vadsomhelst...
Brutus skrev:Någon har tänkt till..
Zeb_Macahan skrev:Jag såg dig exakt 0 gånger i sadeln på din hoj i somras. Säger väl en hel del eftersom jag vistas på min varje ledig sekund?
//jaG
Du skulle ju kunna parkera den här över sommaren om du vill.. ska vårda den väl.. om du nu inte hittat något annat ställe o ha den över sommaren menar jag..Brutus skrev:Fick min nya premie från T-H idag. Vetifan om jag inte ska ha kvar hojen över sommaren iallafall...2890:- halv/hel. Är ju egentligen ganska överkomligt...![]()
Maverick skrev:Du skulle ju kunna parkera den här över sommaren om du vill.. ska vårda den väl.. om du nu inte hittat något annat ställe o ha den över sommaren menar jag..![]()
![]()
blom skrev:jaha gott folk dåd var det inte så lång tid kvar nu då![]()
blom skrev:lumpen är inget för tjejer![]()
lumpen är inget för tjejer.. dom är svaga och inte krigslystna man ska njuta av att döda, krig är vackert och det är kul att döda.Lioness skrev:det var det värsta
![]()
gjorde lumpen.. fast..jag kanske inte är en tjej?
![]()
ska bli riktigt trevligtIkon skrev:Nä det närmar sig......![]()
Någon fest till helgen??? Måste ta å filma lite fyllaIkon skrev:Nä det närmar sig......![]()
Ydde skrev:Någon fest till helgen??? Måste ta å filma lite fylla![]()
Lioness skrev:det var det värsta
![]()
gjorde lumpen.. fast..jag kanske inte är en tjej?
![]()
Kan vi inte ta det på lördag istället. Har fullt upp imorgonIkon skrev:Jag o jacob funderade på o göra lite bus imorgon...ett par öl ikväll kanske...ingen som ska med o ta ett par bärs på ss eller dylikt..eller bara sitta hemma o tjöta skit o dricka lite
SP1-Kungen skrev:Kan vi inte ta det på lördag istället. Har fullt upp imorgon
Vi får väl se. Börjar rycka lite i högernäven nu. Är aldrig omöjligIkon skrev:jag kan inte...ska upp tidigt på söndag o köra bil...men jobba hårt så super vi imorgon
ja killen är lurad och då menar jag twiceIkon skrev:fan twice..detta blir bara värre o värre![]()
Vi får väl se. Börjar rycka lite i högernäven nu. Är aldrig omöjligIkon skrev:jag kan inte...ska upp tidigt på söndag o köra bil...men jobba hårt så super vi imorgon
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |