Aion skrev:Webradio är bra
Var skall det isåkas?
lovsjön...vi kör från badplatsen...tror jag...twice vet
Aion skrev:Webradio är bra
Var skall det isåkas?
Aion skrev:Är väl inte sämre än räjskörda sulor. Förmodligen lite halare. men borde funka bra för gata.
Edit: Nä inte krååm men dom hade ett par som var svarta riktigt nice
Goffe skrev:velig.. att dem är/inte halare än rejs har väl inte om dem är reg lr inte, utan hur mjuka dem är osv, o man vill inte va med om att gummit lossnar från däcket när man kör..
väl dumt att chansa?!
Emmi skrev:De va fan va dött det var här då?
Ok, intresseanmälan!
Vilka är intresserade att åka till Åland och köra bana med motard?
Tråd om Ålandsläger finns i motardforumet.
Vilka är intresserade att åka på hojsemester i sommar åt nåt håll i Sverige? V 31 eller v 32 är det som gäller isf.
Emmi skrev:Johan, har din tatuerare nån hemsida eller mail? Jag har en ny gadd på g, behöver lite rithjälp först bara...
Ikon skrev:japp har varit i sthlm o jobbat tills idag..har lyssnat på bandit hela veckan fy fan vad förvånad man blev när man hörde Danzig (som är världens hårdaste och ondaste man) på radion.
Twice nice skin ind. dekaler...idag kör vi is som fan jacob slutade 14.45 tror jag sen rockar vi
Aion skrev:Är väl inte sämre än räjskörda sulor. Förmodligen lite halare. men borde funka bra för gata.
Edit: Nä inte krååm men dom hade ett par som var svarta riktigt nice
Emmi skrev:Ok, jag hör av mej isf. Han på Tat 2 House skulle måla upp en åt mej, sen får vi se hur bra den blir.
Vart blir det fest imorrn, vilka ska festa?
Finns det till min pluttmoppe tro?Zeb_Macahan skrev:rejskörda sulor är ju lika bra som nya rejssulor, men med mindre gummi längst ute på kanterna. Regummerade däck är skit i jämförelse.
Eftersom 250SP/R kör på samma dimensioner som vi gör så finns väl ingen anledning att inte köra på rejsdäck? 500 pix / uppsättning!
//jaG
Zeb_Macahan skrev:rejskörda sulor är ju lika bra som nya rejssulor, men med mindre gummi längst ute på kanterna. Regummerade däck är skit i jämförelse.
Eftersom 250SP/R kör på samma dimensioner som vi gör så finns väl ingen anledning att inte köra på rejsdäck? 500 pix / uppsättning!
//jaG
Aion skrev:Har aldrig påstått något annat heller, bara undrar lite!
Btw. Åker ni bil till åland?
När sätter vi igång i helgen? och vad händer i kväll?
Och varför är det snö ute?
Varför är det inte varmt året runt?
Varför är inte jorden platt?
Och vilken FAN uppfan morgonen?
Svar: Ja, men det visste du redan...Emmi skrev:De va fan va dött det var här då?
Ok, intresseanmälan!
Vilka är intresserade att åka till Åland och köra bana med motard?
Tråd om Ålandsläger finns i motardforumet.
Vilka är intresserade att åka på hojsemester i sommar åt nåt håll i Sverige? V 31 eller v 32 är det som gäller isf.
aci skrev:Danzig är (som är världens hårdaste, ondaste och minsta man)
Nu har biljetterna till Iron Maiden kommit
Brutus skrev:Annars har man ju Max i tenhult. Jag har kört en på armen för 6½ år sen och håller på med vänsterbenet hos honom just nu. Extremt nogrann när det gäller att gadden följer kroppens linjer och att allt sitter perfekt. Han har väl hållt på i dryga 16 år snart.
Hojta till om du vill ha nummer eller dyl.
Barkman är dock riktigt bra också.
Ikon skrev:japp han är oxå duktig har en polare som gjort en där ute...har dock hört att han är lite strulig med tider o så...han kör lite när han känner för det..men det kanske bara e snack...
jag o jacob ska upp till Barkman om nån vecka eller 2 o börja på nåt nytt
Emmi skrev:Jag vill hänga på isf! Hör av er innan!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|