Anderstorp är närmast, första sm-tävlingen är där 1 maj.Mheel skrev:Är det Linköping som är närmst??
/Mheel
wima skrev:Anderstorp är närmast, första sm-tävlingen är där 1 maj.
Det är mycket möjligt, dock brukar b-rejset på Sviestad vara i slutet av säsongen. Falkenbergs b-rejs är i slutet av april.Zeb_Macahan skrev:Bättre med B-race. Där tar folk inte lika mycket betalt för däcken.
Anderstorp är väl ca 9 mil. sviestad är 14.
//jaG
17 Juli närmare bestämtwima skrev:Det är mycket möjligt, dock brukar b-rejset på Sviestad vara i slutet av säsongen. Falkenbergs b-rejs är i slutet av april.
NSR_Martin skrev:Var kan man kolla, eller om nån vet, om det finns några däck, bak runt 130 fram rut 100 brett...?
MikkE skrev:...och Djurgården är bäst![]()
MikkE skrev:... och Djurgården är bäst![]()
Twice skrev:Ny Film klar av yddeman!
Martin hadde du en ftp eller?
Hör av dej till mej eller ydde så skickar vi filmen till dej så du kan lägga upp den
![]()
![]()
MHK skrev:
Släng iväg ett PM till han, be om o få ett konto, eller är det det du gjort?...Twice skrev:har aldrig fått den skiten till att funka
Vad är det för fel på eran NGF sida då? Kan du inte lägga ut den där?Twice skrev:har aldrig fått den skiten till att funka
Missade o svara på ditt innan såg ja...Zeb_Macahan skrev:125 SP/R borde ju köra på något liknande. Jag kör på motarden med 150 bak och 110 fram. Funkar kanske på din med?
//jaG
Twice skrev:Ny Film klar av yddeman!
![]()
![]()
Jag kör med 150 bak och 110 fram, kan man handla begagnade racedäck som är i dom storlekarna? Det vore ju bra, slipper ja köra på det stenhårda framdäcket jag har nuNSR_Martin skrev:Missade o svara på ditt innan såg ja...
110 fram borde väll inte va några problem... Men två storlekar upp bak..? Nån som vet om det går? 130 till 150....
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |