Fan va dött det var här. Nu har man vart och tävlat me hästen i 1½ dag o förväntar sig minst 3-4 sidor spam, men inte då... Vad fan har hänt med er????
Jaja, nu sticker jag till Goffe och super!
Jaja, nu sticker jag till Goffe och super!
Zeb_Macahan skrev:För en gångs skull mår jag bra. Nu ska bara vandraren komma till liv, sedan ska solfilmsmonteringen börja!
//jaG
Pysslar inte han, vad heter han?Zeb_Macahan skrev:Solfilmen - Jens och Peter = 1 - 0
Någon här som är riktigt haj på att montera solfilm eller som har någon polare som är haj och kan tänkas göra det för en slant?
//jaG
eus skrev:Pysslar inte han, vad heter han?
Johan nånting? Servtech du vet med sånt?
Zeb_Macahan skrev:Ah, det har du rätt i. Honom ska jag kolla med.
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Ah, det har du rätt i. Honom ska jag kolla med.
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Solfilmen - Jens och Peter = 1 - 0
Någon här som är riktigt haj på att montera solfilm eller som har någon polare som är haj och kan tänkas göra det för en slant?
//jaG
Finns bara en kommentar som duger:Emmi skrev:
Jag har gjort det på ett par bilar med klart godkänt resultat. Hur bråttom har du? Sticker från stan i helgen (som vanligt) Är ledig imon torsdag iof...Zeb_Macahan skrev:Solfilmen - Jens och Peter = 1 - 0
//jaG
Ydde skrev:Är det någon rolig fest till helgen?
Emmi skrev:
Varför inte en hornet då?? dom e väl inte så farligt dyra i försäkring genom if vad jag iaf har hört.. bra bus o går att åka långt på!MHK skrev:Grymt snygg!
Har kvaddat min honda så funderar på nåt annat. Men fråga är vad!
Är inte sugen på att pröjsa dyr försäkring....
Så motard är ett hett alternativ... Hur är 660 kontra 640? kontar andra motarder? Vill inte byta olja varje eftermiddag o så samt kunnde köra rätt långt
Ojjemen Fjortisar skall det bliceasar skrev:Har sett att det håller på att byggas upp ett litet tivoli nere på stan, där lär man ju kunna hitta fjortisar och sockervadd om inte annat...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|