Maverick skrev:Varför inte en hornet då?? dom e väl inte så farligt dyra i försäkring genom if vad jag iaf har hört.. bra bus o går att åka långt på!
Får kolla upp detta!
Maverick skrev:Varför inte en hornet då?? dom e väl inte så farligt dyra i försäkring genom if vad jag iaf har hört.. bra bus o går att åka långt på!
MHK skrev:Grymt snygg!
Har kvaddat min honda så funderar på nåt annat. Men fråga är vad!
Är inte sugen på att pröjsa dyr försäkring....
Så motard är ett hett alternativ... Hur är 660 kontra 640? kontar andra motarder? Vill inte byta olja varje eftermiddag o så samt kunnde köra rätt långt
Zeb_Macahan skrev:660 rockar!
//jaG
Aion skrev:Knappast 660:n är en ful och tråkig hoj, det skall var 640
aci skrev:Knappast 640:n är en ful och tråkig hoj, det skall var 250
det är bara inbillning!!!!! Köp min 640 så får du seEmmi skrev:Jag har haft båda och 660n är sååå mycket roligare!
aci skrev:Knappast 640:n är en ful och tråkig hoj, det skall var 250
Ikon skrev:Word 250 2 takt
Om allt går som det ska har polaren ett område lika stort som en fotbollsplan o bygga supercross bana och en freestyle compound på...då blir det riktigt fett
Om allt går som det ska har polaren ett område lika stort som en fotbollsplan o bygga supercross bana och en freestyle compound på...då blir det riktigt fett
ja ok, ja det är ju inte i världen ände iallafall!Ikon skrev:Lite utanför tenhult isof.
Låter ju kanon för er crossknattarIkon skrev:Om allt går som det ska har polaren ett område lika stort som en fotbollsplan o bygga supercross bana och en freestyle compound på...då blir det riktigt fett
The_Wanderer skrev:Låter ju kanon för er crossknattar
Kommer ju garanterat upp å kollar på er om det blir av. 660 är nog rätt tung där..
PS MHK, Jönköpings län har snart fyllt kvoten med 660 tror jag, men uj va tråkig den är Finns ju streetfighter alternativet oxå...
MHK skrev:Jo de finns en hel del 660 ute!
Men finns dåligt med streetfighter =( o inga att få tag i heller =(
Hur långt kör man med en 660 utan att röven blir röd... 10 mil?
ceasar skrev:Körde 20 mil på en dag utan problem.
Så länge det svänger och man köra aktivt är det inte så mycket jobbigare än en sporthoj, men är det för rakt/motorväg blir det olidligt ganska snabbt.
MHK skrev:oki! Låter inte fel =)
Dom toppar 160 knycka va!?!
Hur många pollar är de? Nån strypning? Bakhjulsåkning? i vilka hastigheter funkar de?
många frågor...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |