Visa den för goffe, det va väll han som sa att det inte gick efter en testrundaZeb_Macahan skrev:
Goffe försökte dra upp hojen på effektpuckeln....de går inte, man måste koppla om man ska ha en chans över huvud taget hehe....NSR_Martin skrev:Visa den för goffe, det va väll han som sa att det inte gick efter en testrunda
![]()
Killen är jäkligt skicklig, den totala avsaknadem av effelt i en låg sporthoj med frammåtlutat körställning är väll inte den perfekta kombinationen, men det går...:
Kanske ska lära mig med huskyn först....![]()
Maverick skrev:highchair, utan fötterna över styret??(för att försvara småkillen lite..
)
haha.. najs!! har annars bara sett dig köra me fötterna under styret (i filmen). Men denna var jävligt snygg!Zeb_Macahan skrev:Host, host....
//jaG
tycker de var dåligt med effekt överhuvudtaget på den hojen.. gick väl som startmotorn på zx10:an..zpeppy skrev:Goffe försökte dra upp hojen på effektpuckeln....
Zeb_Macahan skrev:Host, host....
//jaG
Twice skrev:
Vadå, blev inte du rädd när du gasade på med det monstret...?Zeb_Macahan skrev:tycker de var dåligt med effekt överhuvudtaget på den hojen.. gick väl som startmotorn på zx10:an..
//Goffe
Lit låg kanske, någon cm till hade inte skadatTwice skrev:
Håller me.. lite högre hade inte skadat..Aion skrev:Lit låg kanske, någon cm till hade inte skadat![]()
Zeb_Macahan skrev:Den gubben går inte, jag har inte råd att köpa ny telefon
//jaG
Twice skrev:det va inte den gången jag gick över, denna klarade jag utan problem
bjuder ni på bärs så höjjer jag den med 5 cm![]()
![]()
Zeb_Macahan skrev:Jag bjuder på bärs om du bjuder på fjortis!
//jaG
Emmi skrev:De va fan va dött det är här! Har ni tappat stilen helt eller?
Halvtid på McDonalds??Aion skrev:Varför, varför
![]()
Ingen som har ett jobb till mig?? mina krav är inte så höga, Vill börja jobba vid 10 tiden sluta runt 15 tis-tor, inget ansvar, 25000:-/mån fri bensin,körkort och snygga kvinliga arbetskamrater. Jag nöjer mig nog med det för tillfället.
Twice skrev:inga problem, ska ta med bilder på mitt stall!![]()
Maverick skrev:Halvtid på McDonalds??![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |