Visa den för goffe, det va väll han som sa att det inte gick efter en testrundaZeb_Macahan skrev:
Goffe försökte dra upp hojen på effektpuckeln....de går inte, man måste koppla om man ska ha en chans över huvud taget hehe....NSR_Martin skrev:Visa den för goffe, det va väll han som sa att det inte gick efter en testrunda
Killen är jäkligt skicklig, den totala avsaknadem av effelt i en låg sporthoj med frammåtlutat körställning är väll inte den perfekta kombinationen, men det går...:
Kanske ska lära mig med huskyn först....
Maverick skrev:highchair, utan fötterna över styret?? (för att försvara småkillen lite.. )
haha.. najs!! har annars bara sett dig köra me fötterna under styret (i filmen). Men denna var jävligt snygg!Zeb_Macahan skrev:Host, host....
//jaG
tycker de var dåligt med effekt överhuvudtaget på den hojen.. gick väl som startmotorn på zx10:an..zpeppy skrev:Goffe försökte dra upp hojen på effektpuckeln....
Zeb_Macahan skrev:Host, host....
//jaG
Twice skrev:
Vadå, blev inte du rädd när du gasade på med det monstret...? Jag längtar till nästa år....Zeb_Macahan skrev:tycker de var dåligt med effekt överhuvudtaget på den hojen.. gick väl som startmotorn på zx10:an..
//Goffe
Lit låg kanske, någon cm till hade inte skadatTwice skrev:
Håller me.. lite högre hade inte skadat..Aion skrev:Lit låg kanske, någon cm till hade inte skadat
Zeb_Macahan skrev:Den gubben går inte, jag har inte råd att köpa ny telefon
//jaG
Twice skrev:det va inte den gången jag gick över, denna klarade jag utan problem
bjuder ni på bärs så höjjer jag den med 5 cm
Zeb_Macahan skrev:Jag bjuder på bärs om du bjuder på fjortis!
//jaG
Varför, varförEmmi skrev:De va fan va dött det är här! Har ni tappat stilen helt eller?
Halvtid på McDonalds??Aion skrev:Varför, varför
Ingen som har ett jobb till mig?? mina krav är inte så höga, Vill börja jobba vid 10 tiden sluta runt 15 tis-tor, inget ansvar, 25000:-/mån fri bensin,körkort och snygga kvinliga arbetskamrater. Jag nöjer mig nog med det för tillfället.
Twice skrev:inga problem, ska ta med bilder på mitt stall!
Maverick skrev:Halvtid på McDonalds??
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |