hahahaha har åkt på dynga av en fjortis hekhehe...såja...om nån vill ha efterfest så ring...jag sitter o kollar på fmx o dricker öl...Emmi skrev:Jag gillar inte 14åringar, de är hispiga och viftar med armarna och är fulla. Har man inte 100% koll på dem så viftar dom till...![]()
Ikon skrev:hahahaha har åkt på dynga av en fjortis hekhehe...såja...om nån vill ha efterfest så ring...jag sitter o kollar på fmx o dricker öl...![]()
K-Man skrev:Goffe! Tack för ännu en trevlig fest! Repris nästa helg eller hörde jag fel?
Mjo, det blev 0-1. Fast det hade blivit 10-1 om inte Twice hade dragit bort mej från henne.Goffe skrev:Självklart blir de fest igen!!![]()
Emmi - fjortis: 0-1![]()
![]()
BAD skrev:Hur gick det då ?
Enligt mig medEmmi skrev:Jag fick lite känn på det iaf. Enligt Twice och Ola har jag rätt teknik, sen är det bara i huvet det sitter. Men jag ska försöka träna lite varje dag så att man vågar lite mer...
Ska ske, ska bara knacka loss framhjulslagrerna, så jag kan åka o köpa nya innan dom stänger, så får jag sätta i dom ikväll/imon... Måste ju bli klart innan onsdag.Emmi skrev:Martin, ring till Peter & bestäm nåt, han skulle hämta mej på jobbet när jag slutar vid 16 & sen ska vi köra.![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |