Vilket pissväder det blevEmmi skrev:Blev ingen åkning idag med tanke på vädret men vi kör nog imorrn efter 16.
Mheel skrev:Är det någon som har en mc lyft att låna ut. Ska byta däck på min hoj.
//Mheel
Mheel skrev:Är det någon som har en mc lyft att låna ut. Ska byta däck på min hoj.
//Mheel
aci skrev:Spännband och stege funkar i nödfall
Emmi skrev:Enligt Twice och Ola har jag rätt teknik, sen är det bara i huvet det sitter. Men jag ska försöka träna lite varje dag så att man vågar lite mer...
BAD skrev:Var med sugen att försöka få upp min lite igår men jag avvaktar nog en aning till,har inte pengar till att krascha just nu så det kan vara lämpligt att lära känna hojen lite mer först
Emmi skrev:Slangen2, det går nog att teckna en försäkring på en dag, det borde det väl göra.
Goffe skrev:Kklart de går, ring dagen innan o teckna en förs, säg upp den dagen efter om du inte har krashat.. (obs, har inte 2 förs samtidigt!)
Slangen_2 skrev:Det är det som är problemet, jag har Hondas försäkring genom IF och den är per år och går ej säga upp (om jag inte säljer cykeln), så i så fall skulle jag behöva 2 försäkringar samtidigt, men det går alltså inte...
aci skrev:snyggt combatskick
ceasar skrev:Jag har en crosspall om du vill låna.
070 768 76 89 / Ola
Emmi skrev:Mjo, det blev 0-1. Fast det hade blivit 10-1 om inte Twice hade dragit bort mej från henne.
Haha, idag har jag wheelietränat!
Goffe, skulle ni kolla på hoj imorrn eller?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|