Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Brutus skrev:
Gött...:D Funkade fint eller?

Kanske säljer min imorgon. Iallafall kommer det en och tittar.
funkade finfint.. hade bara lite problem me växling mellan ettan o tvåan.. men ställer man ner växelpedalen lite så kommer det funka kalas.. men annars så var det inga problem me att växla.. o gasen hittade jag ganska fort.. :D

Ska du köpa nytt eller tänker du sluta åka??

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
ngn som har bilder/film på när Zeb o Jag wheelar med 660:n/skrapar händerna i marken.. vore sjysst isf att lägga upp dem här, puss o kram på er alla..

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:
funkade finfint.. hade bara lite problem me växling mellan ettan o tvåan.. men ställer man ner växelpedalen lite så kommer det funka kalas.. men annars så var det inga problem me att växla.. o gasen hittade jag ganska fort.. :D

Det hade man ju aldrig trott att du skulle vara så nöjd efter att ha åkt på den rosa.;) Kan tänka mig att det var riktigt kul att komma upp i sadeln igen.

Som det ser ut nu så blir det inget nytt. Paintballspelandet har börjat kräva massa pengar nu när man börjar tävla. Som tur är så skaffar brorsan hoj snart och eftersom han jobbar väldigt mycket så kommer jag nog att ha tillgång till en kul cykel iallafall om suget blir för stort. Behåller ju utrustningen iallafall.

Sen vet jag ju inte om jag säljer den imorgon heller. Har inte försökt särskilt aktivt så det är ingen katastrof om den blir kvar. Den är ju fortfarande lite kul att åka på ibland.

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Maverick skrev:

Fan va gött Henke!
Då är du med ute och åker i sommar då!!
Behöver en ny lektion i sprit drickning! :fyllisar

kom ihåg när man vart inne på toan och spytt och det står en nyblandad stadig whiskey cola och väntar på en!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Maverick skrev:
Jaha.. då var årets första tur avklarad..

vilken jävla essning.. dax o köpa hoj igen.. :banana :banana :banana :öl

Tackar spenk för lånet av hoj!!! :tummenupp

SUPERKUL för dig!

Hur står det sig i hojletandet? Blir det streetfighterstuk eller sporthoj igen?

//jaG

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Maverick skrev:
Jaha.. då var årets första tur avklarad..
Gôtt för dig! :tummenupp som sagt hoppas på att se dig i sadeln igen!

Goffe skrev:
ngn som har bilder/film på när Zeb o Jag wheelar med 660:n/skrapar händerna i marken..
Japp, har bilder... hemma men inget internet, ska uppdatera albumet någon gång inom en snar framtid, ritade en fin bild (mycket värklighetstrogen) istället, hålltillgodo :D

Bifogat

• stunt.jpg
    stunt.jpg
    29.9 KB · Visningar: 45

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Zeb_Macahan skrev:
SUPERKUL för dig!

Hur står det sig i hojletandet? Blir det streetfighterstuk eller sporthoj igen?

//jaG
Vet inte alls.. kanske inte blir nån hoj.. måste fundera ett tag till.. men en cbr 600 e nog det jag helst skulle vilja ha.. en riktigt skön hoj att åka på.. men sen e ju försäkringen ganska dyr på en sån.. så jag ska iaf provköra en hornet 600 o se hur en sån e..

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Maverick skrev:
Vet inte alls.. kanske inte blir nån hoj.. måste fundera ett tag till.. men en cbr 600 e nog det jag helst skulle vilja ha.. en riktigt skön hoj att åka på.. men sen e ju försäkringen ganska dyr på en sån.. så jag ska iaf provköra en hornet 600 o se hur en sån e..
Hojta till så kan du få testa min... :) :squid
Är själv grymt nöjd :yoparty , men är väl inte heller riktigt objektiv!? :tungan

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Flying Finn skrev:
Hojta till så kan du få testa min... :) :squid
Är själv grymt nöjd :yoparty , men är väl inte heller riktigt objektiv!? :tungan
tror oxå att den e najs.. men igår när man fick köra spenks cbr så förstår man varför kåpor e gött o ha.. :D o risken med en hornet e väl att den blir lite för busig.. o så e man tbx i det vanliga wheelandet igen.. köper då hellre en hoj som inte eg vill gå på bakhjulet, utan att man måste tvinga upp den.. kan tänka mig att horneten e ganska lätt att plocka upp på slangen.. eller??

Hade varit riktigt najs om jag fick provköra din hoj nån gång.. :Bugar

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Maverick skrev:
tror oxå att den e najs.. men igår när man fick köra spenks cbr så förstår man varför kåpor e gött o ha.. :D o risken med en hornet e väl att den blir lite för busig.. o så e man tbx i det vanliga wheelandet igen.. köper då hellre en hoj som inte eg vill gå på bakhjulet, utan att man måste tvinga upp den.. kan tänka mig att horneten e ganska lätt att plocka upp på slangen.. eller??
Nja! Har inte riktigt våga ta tag i slangandet än... :rodnar Känns så surt om man skulle vurpa!? :gråta :huvet

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:

Fan va gott att du är upp o kör igen super du nåt då? :hihi

R1-98 fighter 55kw billigt o försäkra...tror min granne pröjsar 6500:-halvförs/helår.

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ikon skrev:
Fan va gott att du är upp o kör igen super du nåt då? :hihi

R1-98 fighter 55kw billigt o försäkra...tror min granne pröjsar 6500:-halvförs/helår.
Jo.. retta hade inte skadat.. men jag tror jag avstår från en sån för tillfället.. sen ska det nog inte som sagt vara för mkt bushoj.. o en retta fighter.. humm jo dom går ju upp på gas på trean.. nee.. om jag skaffa hoj igen så blir det något snällare o som e skönare att åka på.. :D

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag kanske titta förbi Arena...

Det är poliskontroll på Industrigatan och Kraftgatan/Norrahammarsleden bara så ni vet. Laser och allmän kontroll, både snutbilar och två snuthojar.

Last edited:

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:
Jo.. retta hade inte skadat.. men jag tror jag avstår från en sån för tillfället.. sen ska det nog inte som sagt vara för mkt bushoj.. o en retta fighter.. humm jo dom går ju upp på gas på trean.. nee.. om jag skaffa hoj igen så blir det något snällare o som e skönare att åka på.. :D

Jag vet om en crf450 motard där har du komfort :hihi ...köper du den kan jag skicka med ett par platådojjor till dig :tummenupp :tomten

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM