Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Fasiken, didäringa 12orna verkar helt ha blåst bort för mig iår. Ser ni några liggande så ring mig, jag kommer och hämtar dom pronto.

//jaG

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
nice benson o wåfflan..! Inte ens en stuntdemon som jag har vågat prova "the cow", får bli om ett par år kanske..

o vilken jättestor orm.. :rolleyes:

Last edited:

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
GSXR750
Tebax

Jaha efter ett par veckor så har Telia löst mitt bredbandsfel. Jävla idioter jag sa hela tiden till dom att felet ligger i växeln o inte hos mig men ack nej att dom lyssnar, nä då ska man få lyssna på en dum kärring som frågar om man har adsl modemet i första jacket!!!! Jag har ju haft adsl i 5 år lilla gumman svarade man då!

Usch ja händer det nått gött i jkpg då? Ska ut å åka till helgen har jag bestämt iallafall. Tar nog gixxen till jobbet hela veckan med tror jag. Vädret verkar ju stabilisera sig något. Alla roliga fjortis slagsmål med emmi o Bad missar man ju oxå :huvet . Emmi se det så här du kanske slapp o lägga pengar på ögonskugga ett par dagar eller?

Och BAD!!!!!! Jag e så besviken på dig! Jag hade ju nästan räknat med att du skulle våldta de små asen som jävlades med dig på bussen. Men icke. Nästan gång får du lova mig att du skickar ut en lavett så det smaskar till så man tror att nån har slängt en flintastek i diskbänken i 300 blås.

Någon som har nått förslag gällande helgen då?

Ha det bäst alla! Gixx är här för att stanna om Felia vill!
:yoparty

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
gixxen750 skrev:
Jaha efter ett par veckor så har Telia löst mitt bredbandsfel. ...

Haha, undrade vart du hade tagit vägen.
Nee, hon slog inte så hårt så det varken syntes eller kändes, annat än på blodet.

Jag jobbar hela helgen, givetvis, men ska ta mej hem i normal tid på söndag!

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Slangen_2 skrev:
Det är ingen som har lite plats över i ett garage nere på öster, där min ögonsten kan få stå och blänka???
Tjena Slangen! Du bor händelsevis inte i Heines hus på Mellangatan? OM du gör det så kan Du kan ju kolla med LE Lundberg, parkeringshuset du vet, över Vivo. Jag har där men kan tyvärr inte lösa plats till dig. Jag delar med en tjej redan...

//spenk

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
vill ha motard!

Är grymt sugen på en KTM 660 var köper man en sådan billigast o bäst?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Var finns det bra freerideområde för cross? Behöver komma ut och leka lite med den gule, men e inte sugen på att köra crossbana. Tips och sällskap välkommet!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
K-Man skrev:
Var finns det bra freerideområde för cross? Behöver komma ut och leka lite med den gule, men e inte sugen på att köra crossbana. Tips och sällskap välkommet!
"freerideområde"? :va Typ ett nerlaggt grustag eller så som används som crossbana, eller vad menar du?

Jag hade gärna hakat på, men jag har landsvägsdäck på nu, funderar dock skarpt på att byta.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Zeb_Macahan skrev:
Fasiken, didäringa 12orna verkar helt ha blåst bort för mig iår. Ser ni några liggande så ring mig, jag kommer och hämtar dom pronto.

//jaG

Läs detta jättenoga, för jag har nog inte sagt de förr, o kommer väl inte att säga de igen, men du är rätt jävlig på att köra hoj Zeb.. så ta åt dej, så ska du se att 12:eek:rna kommer snart...

//snäll Goffe..

Slangen_2 skrev:
Det är ingen som har lite plats över i ett garage nere på öster, där min ögonsten kan få stå och blänka???

Kom hit i helgen, fest då.. då kanske vi hittar en plats åt dej oxå.. :fyllisar

MHK skrev:
vill ha motard!

Är grymt sugen på en KTM 660 var köper man en sådan billigast o bäst?
här kanske

som sagt, fest fredag o lördag verkar det som.. :fyllisar ala välkomna.

Slangen_2

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2005
Hoj
CBR1000RR
spenk skrev:
Tjena Slangen! Du bor händelsevis inte i Heines hus på Mellangatan? OM du gör det så kan Du kan ju kolla med LE Lundberg, parkeringshuset du vet, över Vivo. Jag har där men kan tyvärr inte lösa plats till dig. Jag delar med en tjej redan...

//spenk

Jag bor rätt över det garaget, har funderat på att ställa den där, men fick höra av en gubbe att hans bil blev stulen där två gånger. Hur länge har du haft bågen där, funkar det bra eller, vad kostar det??

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
NSR_Martin skrev:
"freerideområde"? :va Typ ett nerlaggt grustag eller så
X-akt! I Jordbro i Stockholm körde vi i ett riktigt stort område med endurospår, lössand, grus, freestyleramp, hopp mm och polisen såg mellan fingrarna. De kom faktiskt och hälsade på utan att vara otrevliga. En mc-polis körde en stor endurohoj ner från Huddinge eller nåt, kollade så att inga hojar var stulna och körde hem. Bra polis! :tummenupp

Finns det nå gamla grustag där det körs utan att man stör nån?

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Mja, lite grustag finns det ju. Ett uppe i sandseryd tvärsemot golfbanan Skinnarebo, sen finns det ett i Månsarp.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Fredag kväll blir det grillning i min regi. Min innergård är platsen och ni är hjärtligt välkomna. Det blir inget fylleslag men öl ska drickas och kött ska brännas.

Tiden vet jag inte riktigt än, men ring när det närmar sig vettja. 0708 952 812

Käk å öl står ni själva för.

Snäll_Goffe skrev:
Läs detta jättenoga, för jag har nog inte sagt de förr, o kommer väl inte att säga de igen, men du är rätt jävlig på att köra hoj Zeb.. så ta åt dej, så ska du se att 12:eek:rna kommer snart...

//jaG

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag kommer!:hoppskrat

Sen åker jag och jobbar vid kvart i åtta, men jag hoppas jag får träffa er innan.

Tiden blir väl runt 17 nån gång, eller Zeb?

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...