Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Hopp, jag har tydligen blivit en av dom 100 utvalda att bli SMC´s sporthojsinstruktörer. Roligt.

Undrar hur chefen kommer se på min semesteransökan...

//jaG
Vad innebär det... Avrostningskurser osv?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Nån som är ledig under onsdagen och sugen på att leka lite med en RM250? Fick äntligen på sommartofflorna på eländet igår och nu bara måste jag ut och leka lite i lämpligt grustag. Men var? Månsarp... Sandseryd? Tips och sällskap mer än välkommet! Hoppas komma ut vid tolvtiden. Ring eller PM'a innan dess!

070-7278147, Kalle

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:
Hopp, jag har tydligen blivit en av dom 100 utvalda att bli SMC´s sporthojsinstruktörer. Roligt.

Undrar hur chefen kommer se på min semesteransökan...

//jaG

Nämen så trevligt, det är ju inte det sämsta. Men hur kommer det sig att dom väljer en sådan som dig :tungan

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
K-Man skrev:
Nån som är ledig under onsdagen och sugen på att leka lite med en RM250? Fick äntligen på sommartofflorna på eländet igår och nu bara måste jag ut och leka lite i lämpligt grustag. Men var? Månsarp... Sandseryd? Tips och sällskap mer än välkommet! Hoppas komma ut vid tolvtiden. Ring eller PM'a innan dess!

070-7278147, Kalle

tyvärr är armen fortfarande lite för kass annars hade jag kunnat haka på.
Vi var ute o kollade i hoks sandtag igår o där finns två småramper till fiddys och en till stora hojar är på ingång...där kommer bli kul o åka sen :tummenupp

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Ikon skrev:
Om allt går som det ska har polaren ett område lika stort som en fotbollsplan o bygga supercross bana och en freestyle compound på...då blir det riktigt fett
Hur går det med denna banan? Vad är B-ryd Raceway?

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
Chiefen skrev:
Kommer till jkpg på lördag, är det nån som ska ut o brumma en sväng då??

Jag tänkte köra! Det är ju blackrace på kvällen också, så man kanske åker och kollar på det en sväng.

Vet inte om vi skulle samåka med Skövdegänget, någon som vet?

gixxen750

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2005
Hoj
GSXR750
Blackrace

ceasar skrev:
Jag tänkte köra! Det är ju blackrace på kvällen också, så man kanske åker och kollar på det en sväng.

Vet inte om vi skulle samåka med Skövdegänget, någon som vet?

Seriöst hur ql kommer blackracen bli. 201 meter och inga bilar som kör under 11:eek:r på 402. får va med. Toppfarten ca: 97 km/h....ja jisses mer spännande med kyrkan en söndag bakfull. :yoparty

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
gixxen750 skrev:
Seriöst hur ql kommer blackracen bli. 201 meter och inga bilar som kör under 11:eek:r på 402. får va med. Toppfarten ca: 97 km/h....ja jisses mer spännande med kyrkan en söndag bakfull. :yoparty

Jag ska poooosa såklart! Vem bryr sig om kepsraggarna? Kanske finns lite fjortisar man kan impa på...

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
jag tänkte komma en sväng till jkpg på fredag .... någon som ska åka då lr?

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
då är de bara att hoppas på väder idag eller imorn.. inlinesen är redo (tack k-man för det) så nu är det bara att åka!! litar på att du vågar ge lite med din gsr Greven.. :tungan

nsr-martin, hade gärna kört er igår till sviestad, men jobbar 0400-1900, så tyvärr..

//trött goffe på väg till jobbet.. :död

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Goffe skrev:
då är de bara att hoppas på väder idag eller imorn.. inlinesen är redo (tack k-man för det) så nu är det bara att åka!! litar på att du vågar ge lite med din gsr Greven.. :tungan

nsr-martin, hade gärna kört er igår till sviestad, men jobbar 0400-1900, så tyvärr..

04-19?? :död
Jobbar du likadant vid nästa körning?

Inlines måste jag se, säg till när det är dags!

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Goffe skrev:

Var jobbar du nu någonstans??
Hehe är lite stel nu ikväll eller? Kungligt att du inte backade ur och fullföljde med ett fint efterhäng :D :yoparty :yoparty

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
Tack för idag allesammans. :tummenupp

Riktigt skoj! :banana
Jag måste nog öva mer wheelies nu, det är kul när det går bättre och bättre.

Och Goffe, krya på dig din galning.. :)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Riktigt modig insatts av goffe, vilken syn... :Bugar Hoppas du inte slog dig allt för mycket.

Va ju trevligt att skämma ut sig lite i mina dåliga försök till wheelies, tack för hojlånet jens, bra mycket lättare, framförallt att man kan ta upp den lugnt, även om jag fegar ur sen.... Men med träning går det väll lära sig på min med.... Ledsen för det med bakbromsen, hoppas det inte hände nått med den...? Har alltid foten på bakbromsen på huskyn när det ska övas bakhjul, men den får man trycka ner en bit innan den börjar ta, antar att det va därför det blev som det blev... Ingen undanflykt, bara en förklaring.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
NSR_Martin skrev:
Riktigt modig insatts av goffe, vilken syn... :Bugar Hoppas du inte slog dig allt för mycket.

Va ju trevligt att skämma ut sig lite i mina dåliga försök till wheelies, tack för hojlånet jens, bra mycket lättare, framförallt att man kan ta upp den lugnt, även om jag fegar ur sen.... Men med träning går det väll lära sig på min med.... Ledsen för det med bakbromsen, hoppas det inte hände nått med den...? Har alltid foten på bakbromsen på huskyn när det ska övas bakhjul, men den får man trycka ner en bit innan den börjar ta, antar att det va därför det blev som det blev... Ingen undanflykt, bara en förklaring.

kul att se att även dem med 125 osv övar!! :tummenupp

o greven, löv din bike.. :pannkyss

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...