Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Zeb_Macahan skrev:
Och förresten, heja på en svart Cheva 454SS ikväll på blackracet. Den kommer inte gå snabbast, men låta häftigast!

//jaG
Blev det ändrade planer? Såg dig aldrig.
Det va nån som blev påkörd va? Därav avbröt man... Nån som vet mer?

Det lär ju va det sissta blackracet isf :3freak

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
NSR_Martin skrev:
Blev det ändrade planer? Såg dig aldrig.
Det va nån som blev påkörd va? Därav avbröt man... Nån som vet mer?

Det lär ju va det sissta blackracet isf :3freak

Vi söp istället. Vilken kväll det blev!

Jag och Peter testade en provrunda på industrigatan kl 2140. 400 meter tokspinn med vilda kast och sladdar som resultat. Ingen idé att raca i det vädret. Sen åkte vi och drack öl!

Imorgon är det fest!

//jaG

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Zeb_Macahan skrev:
Skulle inte förvåna mig om vi blir inbjudna som underhållning till nästa blackrace! :fakta

//jaG

alla ska peka å skratta på MCmupparna då eller?
:tungan

(som de nästan gjordes på cruisingen i tidaholm när ja brände ris å kryssade lite mellan alla fina å mindre fina jänkare.. hörde tillomed när de gapade "försvinn jävla MC fitta.. :kocko ) va iofs nåra trevliga lirare där me man babblade med)

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
heimdal skrev:
alla ska peka å skratta på MCmupparna då eller?
:tungan

(som de nästan gjordes på cruisingen i tidaholm när ja brände ris å kryssade lite mellan alla fina å mindre fina jänkare.. hörde tillomed när de gapade "försvinn jävla MC fitta.. :kocko ) va iofs nåra trevliga lirare där me man babblade med)

Citat: "jag e inte dum, de bara verkar så ibland". :)

Gjorde du några pheta stunts i all trafik då ;)

//jaG

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Zeb_Macahan skrev:
Fan, vilken uppvisning vi gjorde på solåsvägen efter BRL/blackrace-samlingen Ola. All respect till oss :yoparty :gnissla .

Och förresten, heja på en svart Cheva 454SS ikväll på blackracet. Den kommer inte gå snabbast, men låta häftigast!

//jaG

Det kom tydligen upp en svart crf 450 till BRL sen också...
Har hört att den visst skulle vart lite grymmare med sin uppvisning mellan bilarna och snutarna cirklandes omkring :hihi :yoparty :yoparty

Sen att man förmodligen blev idiotförklarad av alla som var där hör ju till...
Höhöhöhö :fyllisar

Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Twice skrev:
Det kom tydligen upp en svart crf 450 till BRL sen också...
Har hört att den visst skulle vart lite grymmare med sin uppvisning mellan bilarna och snutarna cirklandes omkring :hihi :yoparty :yoparty

Sen att man förmodligen blev idiotförklarad av alla som var där hör ju till...
Höhöhöhö :fyllisar

hehe, är man grym så blir man idiotförklarad av dem andra, så är de ju.. :Bugar

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Blade Chrille skrev:
Ja du borde ju veta med tanke på din inlinesåkning häromdan. Eller?

:tummenupp

hehe.. :tungan

har nu fått kameran klar med allt vad som behövs, tex batterier :rolleyes: så, vill ni ha extra mtrl när k-man filmar så hänger jag gärna med, kul med lite fler vinklar o mtrl..

//Strippan, iaf enligt Greven

ps riktigt sjysst vecka o helg de har varit, bungyjump, inlines o fest.. tur att man wheelar bättre än man mekar oxå.. eller vad säger du Lioness?! :tungan tack alla för det! ds

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Nu satt den! Skrapade bakskärmen (klockan 1 ca) i flera meter utan att vurpa. Nöjd är bara underkänslan till vad jag känner mig just nu.

Groove, lägg upp bilderna på min sargade skärm...

//jaG

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
Zeb_Macahan skrev:
Nu satt den! Skrapade bakskärmen (klockan 1 ca) i flera meter utan att vurpa. Nöjd är bara underkänslan till vad jag känner mig just nu.
//jaG

Grattis!

Själv är man nöjd att ha lyckats skrapa båda knäpuckarna och få upp hojen lite högre på bakan.. :)

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Zeb_Macahan skrev:

Groove, lägg upp bilderna på min sargade skärm...

//jaG

Härligt, måste va en grym känsla.. säg till nu i veckan så kan jag filma dina 12or, alltid kul sen att titta o beröma sig själv på film! :tummenupp

Kanske snart dags för en wheeliebar?! dem som vet säger att man utvecklas en hel del inomstuntadet med detta..

förresten, hur gick de för sviestad-gänget för dem som var där sist, gick de bra?! nått filmande eller bilder? imorn bär de iväg till stadium för att tjacka nya hjul till inlines, tror ni att dem har metzler eller vilket ärde som gäller nu?! :tungan

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Goffe skrev:
Härligt, måste va en grym känsla.. säg till nu i veckan så kan jag filma dina 12or, alltid kul sen att titta o beröma sig själv på film! :tummenupp

Kanske snart dags för en wheeliebar?! dem som vet säger att man utvecklas en hel del inomstuntadet med detta..

förresten, hur gick de för sviestad-gänget för dem som var där sist, gick de bra?! nått filmande eller bilder? imorn bär de iväg till stadium för att tjacka nya hjul till inlines, tror ni att dem har metzler eller vilket ärde som gäller nu?! :tungan

Säg till när det är stuntdax, och om någon med bil ska dit så man kan haka på och kika lite.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...