Aion
black danger lost in the woods
gixxen750 skrev:Öh när man filar på skärmen så måste det väl nästan va en 11:a eller?
Inte om man har en spegelvänd klockan, eller om man har en orginalbakskärm till en zx9r av äldre modell.
gixxen750 skrev:Öh när man filar på skärmen så måste det väl nästan va en 11:a eller?
Emmi skrev:Det beror på från vilket håll man kollar och vilket håll han kör åt. Men kommer man längre än 12 så är det 13, så ÄR det.
Coolt var det iaf. Ska man tolva ska man tolva utan att vurpa eller hoppa av hojen.
Det är från den beryktade tisdagen, då Fyllehund (valp), Zeb slår bakhuvudet i bromskivan, Goffe fastnade i stegen å mycke annat hände... fasen måste vi göra om en dag (gärna tisdag igen)Aion skrev:Snygg idolbild har du förtärt lite för mycket av den alkoholhaltiga saften i handen kanske
The_Wanderer skrev:Det är från den beryktade tisdagen, då Fyllehund (valp), Zeb slår bakhuvudet i bromskivan, Goffe fastnade i stegen å mycke annat hände... fasen måste vi göra om en dag (gärna tisdag igen)
Kan gratinerat tänka mig det!Emmi skrev:Nån som ska på Metaltown i Göteborg den 30/7? Rammstein, Hammerfall m.fl.
Rammstein är ju fan ett måste att se!
Emmi skrev:Nån som ska på Metaltown i Göteborg den 30/7? Rammstein, Hammerfall m.fl.
Rammstein är ju fan ett måste att se!
The_Wanderer skrev:Det är från den beryktade tisdagen, då Fyllehund (valp), Zeb slår bakhuvudet i bromskivan, Goffe fastnade i stegen å mycke annat hände... fasen måste vi göra om en dag (gärna tisdag igen)
Va förra året...Aion skrev:Ok, nu har jag missat något hör jag
The_Wanderer skrev:Va förra året...
Då vet jag nog vilken det var.
Metaltown:
Äh! pengar vad är det? du borde ju ha massor nu när du går till jobbet, slipper betala försäkring på hojen å ingen bensin utgift...
Aion skrev:Ja man kan ju tycka det, men på något konstigt vis kommer det fortfarande bensinräkningar hem måste vara någon som har samma id-nummer på sitt bensinkort som jag
BTW: jag har funderat lite på vad det blir för hoj nästa år, och det blir nog så att jag behåller min KTM till nästa år, har inte råd att byta och dessutom funkar den ju riktigt bra, kanske kollar lite på vad man kan göra för att putta ut lite mer effekt ur motorn på den, man borde nog kunna få ut någon hästkraft mer.
Emmi skrev:Annan förgasare gör tydligen en del.
Metaltown kostar 580 kr/person, kul att gå om vi blir ett gäng...
The_Wanderer skrev:Jag vet kanske nån som har ett helsystem tillsalu
Emmi skrev:Du får komma ner fler gånger & köra & festa med oss!
speedo skrev:Nu är jag tillbaka!
Har typ flyttat hela helgen!
Har inte haft internet sedan i torsdags. But now i´m back..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|