Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
gixxen750 skrev:
Öh när man filar på skärmen så måste det väl nästan va en 11:a eller? :yoparty
:rofl

Inte om man har en spegelvänd klockan, eller om man har en orginalbakskärm till en zx9r av äldre modell. :7peta

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
gixxen750 skrev:
Öh när man filar på skärmen så måste det väl nästan va en 11:a eller? :yoparty

Det beror på från vilket håll man kollar och vilket håll han kör åt. Men kommer man längre än 12 så är det 13, så ÄR det. :mattias :fakta

Coolt var det iaf. Ska man tolva ska man tolva utan att vurpa eller hoppa av hojen. :tummenupp

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Emmi skrev:
Det beror på från vilket håll man kollar och vilket håll han kör åt. Men kommer man längre än 12 så är det 13, så ÄR det. :mattias :fakta

Coolt var det iaf. Ska man tolva ska man tolva utan att vurpa eller hoppa av hojen. :tummenupp

Snygg idolbild :tummenupp har du förtärt lite för mycket av den alkoholhaltiga saften i handen kanske :fyllisar :hihi

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Aion skrev:
Snygg idolbild :tummenupp har du förtärt lite för mycket av den alkoholhaltiga saften i handen kanske :fyllisar :hihi
Det är från den beryktade tisdagen, då Fyllehund (valp), Zeb slår bakhuvudet i bromskivan, Goffe fastnade i stegen å mycke annat hände... fasen måste vi göra om en dag (gärna tisdag igen)

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
The_Wanderer skrev:
Det är från den beryktade tisdagen, då Fyllehund (valp), Zeb slår bakhuvudet i bromskivan, Goffe fastnade i stegen å mycke annat hände... fasen måste vi göra om en dag (gärna tisdag igen)

Nån som ska på Metaltown i Göteborg den 30/7? Rammstein, Hammerfall m.fl.

Rammstein är ju fan ett måste att se! :yoparty :rock

The_Wanderer

Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Emmi skrev:

Kan gratinerat tänka mig det! :yoparty
Det verkade ju inte bli Maiden å nått grymt måste man ju på.

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Emmi skrev:

Jag är mer än sugen på att haka på, men min plånbok säger annat :huvet :huvet

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
The_Wanderer skrev:

Ok, nu har jag missat något hör jag :fyllisar

The_Wanderer

Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Aion skrev:
Ok, nu har jag missat något hör jag :fyllisar
Va förra året...

Metaltown:
Äh! pengar vad är det? du borde ju ha massor nu när du går till jobbet, slipper betala försäkring på hojen å ingen bensin utgift... :tummenupp

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
The_Wanderer skrev:
Va förra året...

Då vet jag nog vilken det var.

Metaltown:
Äh! pengar vad är det? du borde ju ha massor nu när du går till jobbet, slipper betala försäkring på hojen å ingen bensin utgift... :tummenupp

Ja man kan ju tycka det, men på något konstigt vis kommer det fortfarande bensinräkningar hem :va måste vara någon som har samma id-nummer på sitt bensinkort som jag :rolleyes:

BTW: jag har funderat lite på vad det blir för hoj nästa år, och det blir nog så att jag behåller min KTM till nästa år, har inte råd att byta och dessutom funkar den ju riktigt bra, kanske kollar lite på vad man kan göra för att putta ut lite mer effekt ur motorn på den, man borde nog kunna få ut någon hästkraft mer.

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Aion skrev:
Ja man kan ju tycka det, men på något konstigt vis kommer det fortfarande bensinräkningar hem :va måste vara någon som har samma id-nummer på sitt bensinkort som jag :rolleyes:

BTW: jag har funderat lite på vad det blir för hoj nästa år, och det blir nog så att jag behåller min KTM till nästa år, har inte råd att byta och dessutom funkar den ju riktigt bra, kanske kollar lite på vad man kan göra för att putta ut lite mer effekt ur motorn på den, man borde nog kunna få ut någon hästkraft mer.

Annan förgasare gör tydligen en del.
Metaltown kostar 580 kr/person, kul att gå om vi blir ett gäng...

Aion

Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Emmi skrev:
Annan förgasare gör tydligen en del.
Metaltown kostar 580 kr/person, kul att gå om vi blir ett gäng...

Jo det och plocka bort mellanljuddämparen, sen går det nog att "puttsa" på lite annat i motorn oxå! Måste bara kolla upp med någon kunnig person innom ämnet och se vad man kan göra utan att det kostar en förmögenhet.

580 spänn :skrämd , tror du jag skiter pengar? jag jobbar faktiskt fortfarande på honungskällan :4skrika :huvet

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ska ni på Sporthojsfesten 27 aug. Börjar bli dax att bestämma sig, anmälningstiden går snart ut. Jag vill dit, häng på nu så vi kan visa hur man super!!!

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC
Tänkte passa på att tacka för helgens begivenheter. Riktigt go helg som någon nämnde lite tidigare. Har inte lagt på minnet vilka vägar vi åkte på, men fredagen bjöd på tur söderut, och lördagen åt motsatt riktning. Lite fika och sedan tillbaka i lagom lunk :rolleyes: . Ibland är det skönt att ligga bakom en motard, de gör inte mer än 180 där det är rakt, då kan man ligga kvar på 4:ans växel... Helgen bjöd, som Goffe nämnde, även på andra aktiviteter, så mycket trevligt var det. Söndagsavslutningen för mig och K-Man på Falken var inte så tokig den heller. Full grattis till Benny som tog R600. Det blev ju bara en repa med jordfräsen där,,, :Bugar

Gott och tack för mig denna gång. Ingen nämnd, och ingen glömd.

// Wip

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
Ktm 640
Äntligen

Nu är jag tillbaka!
Har typ flyttat hela helgen!
Har inte haft internet sedan i torsdags. But now i´m back..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom