Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Groove

Medlem
Gick med
4 May 2004
Hoj
1
Mr K skrev:
Jag kommer och gästspelar en stund i Jönköpning nästa vecka. 12/7-15/7
Tänkte höra om någon/några skulle kunna tänka sig ett lite onsdagsgazz den 13/7 och guida mig på lite najsa vägar och fika ... kanske lite leka. Har snackat med Zeb för jag kommer ha passagerare och ska låna ett skinnställ av honom. Någon som har en hjälm st S-M att låna ut en dag?

Hoppas på stor och trevlig uppslutning av lite SH profiler.

Angående skinnställ så kan det krisa sig med mitt, jag kanske agerar instruktör i linköping dagarna i ända där. Men Emmi jobbar onsdagar så det ska inte vara några konstigheter att låna det. Hjälm har alltid någon (Goffe ex.)

//jaG

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Groove skrev:
Angående skinnställ så kan det krisa sig med mitt, jag kanske agerar instruktör i linköping dagarna i ända där. Men Emmi jobbar onsdagar så det ska inte vara några konstigheter att låna det. Hjälm har alltid någon (Goffe ex.)

//jaG
Hjälm fixat med Maverick (Fetetack)
Ställ fixxat med Zeb och med Emmi (om det går bra för damen) som reserv.

Vi ses på Onsdag om någon vill gazza. Jag kommer inte ha tillgång till internet efter tisdag lunch så ni får gärna skriva var och när ni träffas på onsdag eller så kan ni ringa mig 0705206481 och berätta var och när ..... kan även gazza på torsdag om det inte blir något på onsdag.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Maverick skrev:
Ikon.. det där var väl inte så nödvändigt.. erkänn att det det inte alls var kul!!! såg iaf inte de minsta skönt ut heller!!

Man får ju grattulera till herr å fru :tummenupp

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Nu kommer jag vara utan internet tills jag åker hem från jönköping så om det blir något gazzande på onsdag eller torsdag så slå mig en signal eller messa på 0705206481.

/Mr K gästspelar i Jönköping

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Nu kör jag upp till Jönköping. 30 mil i strålande solsken bör man väl kunna fixxa på 2,5 tim med lite paus och tankningar.

Glöm inte att ringa mig om ni ska ut och gazza på onsdag eller torsdag 0705206481

/Mr K

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Det händer lite lite i denna tråden. Trist. Först måste jag tacka Maverick för ett trevligt mottagande till jönköping/Huskvarna och tackar för lån av utrusting till min passagerare. Nu har jag solat och badat hela dagen och ser fram emot en runda i kvällssolen. Någon som är sugen? Skicka ett mess eller ring och berätta var och när ni ska samlas. Jag vet inte var de fina mc-vägarna är i området och vill gärna ha lite guidning.

0705206481

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ja vafan, det är ju helt dött här. Jag har jobbat tills nu och imorrn hinner jag nog inte heller köra dessvärre. Tips på en rolig väg är Jönköping till Tidaholm över Habo & Hökensås crossbana. Kolla upp vägen på en karta.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Emmi skrev:
Ja vafan, det är ju helt dött här. Jag har jobbat tills nu och imorrn hinner jag nog inte heller köra dessvärre. Tips på en rolig väg är Jönköping till Tidaholm över Habo & Hökensås crossbana. Kolla upp vägen på en karta.

Ja, här sitter man på jobbet och "jobbar" och då hör det till att man surfar på sporthoj och läser onödiga inlägg, men inte fan finns det några sådana. skärpning :3freak

Nu är det bestämt 9mån. 16 Okt kommer lappen tillbaks :banana :banana :banana :squid :squid

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Aion skrev:
Ja, här sitter man på jobbet och "jobbar" och då hör det till att man surfar på sporthoj och läser onödiga inlägg, men inte fan finns det några sådana. skärpning :3freak

Nu är det bestämt 9mån. 16 Okt kommer lappen tillbaks :banana :banana :banana :squid :squid

Fan va gott! Grattis, vilken jävla tur att det inte blev mer! :tummenupp

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Emmi skrev:
Ska kolla den vägen. Tack :tummenupp Om någon är gazzsugen ikväll så slå en signal eller skicka ett mess på min mobil. Nummer finns i inlägg ovan.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Mr K skrev:
Ska kolla den vägen. Tack :tummenupp Om någon är gazzsugen ikväll så slå en signal eller skicka ett mess på min mobil. Nummer finns i inlägg ovan.

Jens har inga bromsar.... upptäckte det i slutet av rakan på sviestad.... vojvoj...

//jaG

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...