Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Hoj
Ktm 640
Blir sååå Jävla förbannad på detta helvetes väder.
Här har det varit uppehåll hela dagen och så när man bestämmer en tid för lite körning så Börjar det pissa!!!

Blir man inte lite sugen på att flytta utomlands ???

JA ja,, det är väl bara att sätta sig framför tv:n och lugna ned sig lite. Grrrr

Hojta till ifall det blir körning senare om det torkat till..

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika
The_Wanderer skrev:
Den va ju fin, varför sa du inte det innan...

Jag sa aldrig att den var dålig? Den är fin serrö

Men men gör inget att jag har den kvar, är ju så kul =)

Hämtade en Sv650s -03 nyss hemkommen. Kul liten sak, bra ram, 200+km/h 170kg och framförallt 4600:- hel/hel 3k självrisk :tummenupp

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Idag är det ju fint väder på semestern, jag fattar INGENTING!! Får nog ta och grilla nu till lunch och knäcka en eller ett par :)

Är ni taggade inför helgen eller? Tänkte bara informera om att på fredag så hoppar vi här i Linköping till 2100, packar ihop våra skärmar och sen åker vi till Jkpg. Beroende av vad tiden blir, tycker ni det är bättre att vi åker ner på Lördag morgon eller att vi åker ner så att vi får vakna och sova på platsen vi ska till? Skriv det här eller ring mig är ni snälla.....

Vi åker 1 pickup ner och en Ford Ficus Flexifuel, det borde täcka alla transportbehov... (Jens, Peter, Dan, Emmi, Groooovazazazah, Petter)

Förresten, fallskärmshoppning är det i särklass häftigaste jag upplevt.... Inget går upp emot känslan än så länge... ;)

Två bilder för mina fans:

Focus-2.jpg

skydiving_10_large.jpg

//jaG

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
David Silver Spares??

Litet intresse tydligen.. alla Honda i Jkpg är tydligen i gott skick - eller så har man så gott ställt att man frivilligt betalar UKpris +100% i Sverige..
Jag beställer ändå..

Någon i Sveriges Jerusalem som eventuellt är intresserad av ett samköp av Honda delar från David Silver Spares? ENBART Honda delar!!
Har lite vikt över i min beställning. OBS priserna är exkl local VAT 17.5%
(Är jag snäll kanske jag kan bjuda på den..)
Isf PM:a

http://www.davidsilverspares.co.uk/index.html

Kommer även att beställa från Reifenversand inom kort (Det wobblar j-t med snedsliten framsula..)

Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Jag fattar inte heller ngt, jag jobbar 0700-1600, o ska ändå försöka hinna med alla mina projekt/ideer, hur går de ihop sej?! :tungan
..i'm a lucky "worker".. :)

Tack för bilderna Jens, gillar forden skarpt! :hihi (grymmaste bilden hittils när du flyger :tummenupp ) Att de är de häftigaste du upplevt är bara för att du inte åkt inlines riktigt fort.. ;) ..*avis*

åka på fredag så är man utvilad på lördagen?!

//en som har varit nykter för länge nu..

Zeb_Macahan skrev:
Idag är det ju fint väder på semestern, jag fattar INGENTING!! Får nog ta och grilla nu till lunch och knäcka en eller ett par :)

Är ni taggade inför helgen eller? Tänkte bara informera om att på fredag så hoppar vi här i Linköping till 2100, packar ihop våra skärmar och sen åker vi till Jkpg. Beroende av vad tiden blir, tycker ni det är bättre att vi åker ner på Lördag morgon eller att vi åker ner så att vi får vakna och sova på platsen vi ska till? Skriv det här eller ring mig är ni snälla.....

Vi åker 1 pickup ner och en Ford Ficus Flexifuel, det borde täcka alla transportbehov... (Jens, Peter, Dan, Emmi, Groooovazazazah, Petter)

Förresten, fallskärmshoppning är det i särklass häftigaste jag upplevt.... Inget går upp emot känslan än så länge... ;)

Två bilder för mina fans:

//jaG

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Fylla är bra, vi blir några till från LKPG som hänger på till Götet fast vi tar omvägen förbi båstad först.

Apropå hojar och alkohol kommer här en favorit-liknelse, lika som bär??

rossi-steveo.gif

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska