The_Wanderer
Numera fast i offroad träsket...
Jag e sugen på en tur men jag slutar vid 15.00 vet att Grooovazzz e sugen oxå...K-Man skrev:ut och åka hoj idag??? Ring mig isf! 070-7278147
K-Man
Jag e sugen på en tur men jag slutar vid 15.00 vet att Grooovazzz e sugen oxå...K-Man skrev:ut och åka hoj idag??? Ring mig isf! 070-7278147
K-Man
Hur dags? jag sticker och handlar och fixar lite så kan vi ta en tur sen. Jag har inte ditt nrspeedo skrev:Jag e me sugen. Men jag kan inte förens senare.
eller inte...K-Man skrev:Ok folks! 16:45 vid atollen e d som gäller!
tycker inte heller e är så farligt med lite regn.. förstår inte varför ni gnäller?!Groove skrev:I Lööööööve regn!
Groove skrev:I Lööööööve regn!
The_Wanderer skrev:Den va ju fin, varför sa du inte det innan...
HW skrev:Det regnar inte i Linköping, så jag tänkte korka upp ölen nu för 5e dagen i dag![]()
Jihaaa!
/ Jens
Groove skrev:vissa har det för bra!![]()
Goffe skrev:Jag kan oxå tänka mej o korka upp 5 öl idag...jag är alltid på, o nu bjuder jag..
![]()
Groove skrev:Vi måste ju ta en repris på lördagen nån gång![]()
Zeb_Macahan skrev:Idag är det ju fint väder på semestern, jag fattar INGENTING!! Får nog ta och grilla nu till lunch och knäcka en eller ett par![]()
Är ni taggade inför helgen eller? Tänkte bara informera om att på fredag så hoppar vi här i Linköping till 2100, packar ihop våra skärmar och sen åker vi till Jkpg. Beroende av vad tiden blir, tycker ni det är bättre att vi åker ner på Lördag morgon eller att vi åker ner så att vi får vakna och sova på platsen vi ska till? Skriv det här eller ring mig är ni snälla.....
Vi åker 1 pickup ner och en Ford Ficus Flexifuel, det borde täcka alla transportbehov... (Jens, Peter, Dan, Emmi, Groooovazazazah, Petter)
Förresten, fallskärmshoppning är det i särklass häftigaste jag upplevt.... Inget går upp emot känslan än så länge...
Två bilder för mina fans:
//jaG
Kahobe skrev:Någon i Sveriges Jerusalem
Goffe skrev:![]()
Jerusalem, måste isf va för att dem flesta tror att jag är wheelie-guden..
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X