...förstår om du inte har känsel på magen längreGoffe skrev://snabb okänslig Goffe
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
Shit people! Har ni fått båda era crossar stulna???? Trist! Du slipper lösa bestyckningsproblemet nu iaf Vandraren
Last edited:
...förstår om du inte har känsel på magen längreGoffe skrev://snabb okänslig Goffe
mmm... inte riktigt den lösningen jag tänktK-Man skrev:...förstår om du inte har känsel på magen längreJaha... missar din fest. Jobbar nästa helg
Shit people! Har ni fått båda era crossar stulna???? Trist! Du slipper lösa bestyckningsproblemet nu iaf Vandraren![]()
Visst, blir det vettigare hyra än det garage jag har nu och lika säkert så e jag på!The_Wanderer skrev:Om det finns något intresse för det...
Jo, det va ett tag sen nu, vi har varit iväg på semester i två veckor.... Men.... Både däcken o drivpaketet har gjort sitt, specielt med tanke på bankörning, frågan är om jag hinner fixa det tills på onsdag, gör jag det hänger jag såklart med!The_Wanderer skrev:wow! vår förymda yngling har hittat tillbaka... ta å packa ihop NSRen å häng med till Sviesta på onsdag![]()
jag ska dit och hoppas på greven oxå.
Fan va surt.. lider me er.. hoppas verkligen att ni få tbx era hojar!!The_Wanderer skrev:mmm... inte riktigt den lösningen jag tänkt![]()
Funderar allvarligt på å fixa ett riktigt hojgarage till 5-10st hojar med larm, övervakning och dörr ala
![]()
Om det finns något intresse för det...
Hänger lite på han som kör hojen liksom..yzfjohan skrev:goffe blir det någon inlines snart??![]()
Maverick skrev:Fan va surt.. lider me er.. hoppas verkligen att ni få tbx era hojar!!
Vart stod dom eg?? i vanligt garage el i stort gemensamt garage?? Tänker mest på en själv, hur säkert man har sina saker i sitt garage.
K-Man skrev:...förstår om du inte har känsel på magen längre![]()
Moahahaa, jag är snabbastGoffe skrev:som sagt, fest nästa helg. eus, bara snabbt folk kommer, så hoppas du presterar lite bättre nu snarast!
![]()
![]()
//snabb okänslig Goffe![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X