Aion
black danger lost in the woods
vad händer där??Ikon skrev:eh jäääp nu drar izy mulisha o co.tillsammans med 4 liter jeltsin o o öl ner till high chaparall!!!![]()
vad händer där??Ikon skrev:eh jäääp nu drar izy mulisha o co.tillsammans med 4 liter jeltsin o o öl ner till high chaparall!!!![]()
Jag har hört att om man har ont uppsåt när man närmar sig en viss rosa hoj förintas man till aska i ett nafs av den rosa färgen...spenk skrev:Märkligt.... jag glömde nycklarna i min hoj i veckan, men den stod kvar.....Den stod ju inte på tomgång direkt men den är ju inte svårstartad heller. Den är nog inte stöldbegärlig helt enkelt
..... peppar peppar ta i trä!
Zeb_Macahan skrev:Jag har hört att om man har ont uppsåt när man närmar sig en viss rosa hoj förintas man till aska i ett nafs av den rosa färgen...
...ska nog måla om min
//The_Wanderer
Emmi skrev:Hade ni kul nere i High Chaparall? Dansade Öden på baren som han lovade? Står min motard kvar hemma hos dej?
Jag vill me suuuuuuuupa!
Goffe skrev:hehe..
förresten, tack för en kanondag/kväll på sviestad! man fick träffa sjysst folk, bla solan o bakhjulsflickan, samt alla andra, najs.. o inte blev de sämre, man fick dessutom köra HW:s (stort stort tack för de) super duper duke..![]()
Zeb_Macahan skrev:Det är alltid som bäst när du och jag är närvarande på samma ställe på samma tidpunkt du vet... Ölen på kvällen var något du missade, 2 för 1 i baren och mycket inmundigande av alkohol!
![]()
//jaG
Goffe skrev:om jag bjuder på am. pannkakor till frukost, samt grillat med corona + sprit på kvällen, kommer du hem då, vi börjar nästan sakna dej här hemma..![]()
heimdal skrev:nån härinne som säljer http://www.blocket.se/view/5690132.htm?caller=jkl_s&l=0&c=1&city=0
?
kompisen e sugen nämligen
Du tar för dåligt EmmiEmmi skrev:Hade ni kul nere i High Chaparall? Dansade Öden på baren som han lovade? Står min motard kvar hemma hos dej?
Jag vill me suuuuuuuupa!
Ydde skrev:Du tar för dåligt Emmi![]()
Ska du upp till Huskvarna folketspark på Lördag? Det kommer att bli ett jävla drag därSe till nu att du inte jobbar imorgon!!!!!!
Ydde skrev:Du tar för dåligt Emmi![]()
Ska du upp till Huskvarna folketspark på Lördag? Det kommer att bli ett jävla drag därSe till nu att du inte jobbar imorgon!!!!!!
Lioness skrev:Nee, nu var det för längesedan jag såg ngn här på forumet!![]()
Blir det någe fest till helgen eller ngt köra i veckan/helgen??![]()
![]()
![]()
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X