Slangen_2 skrev:Vilken tid har ni tänkt åka på flygfältet? Är gärna med på lite bakhjul, men ska bort sen vid 14:00, så det blir inget raggande för mig i stan...
10:30 blir de ungefär
Ring om de är nåt
070 44 65 920
/Markus
Slangen_2 skrev:Vilken tid har ni tänkt åka på flygfältet? Är gärna med på lite bakhjul, men ska bort sen vid 14:00, så det blir inget raggande för mig i stan...
Tackar för erbjudandet!! dock har jag nog lite probs med en motard..Zeb_Macahan skrev:Any day! Du har mitt nummer, jag har en helförsäkrad hoj...
//jaG
Maverick skrev:Tackar för erbjudandet!! dock har jag nog lite probs med en motard..
Groove skrev:1. MHK KTM 660 -04
2. :Samuel: Husaberg 650 -04
3. R6Hasse Yamaha R6 -99
4. Åttiettan Suzuki GSXR 750 -00 Streetfigther
5. Andreas Pickup med filmutrustning
6. The_Wanderer KTM 660
7. Groove 660
8.
9.
10.
Vad ligger detta flygfält ni snackar om?
MHK skrev:1 km ifrån Klevshult
Är en militär anläggning, men är 90% av gångerna inget folk där. Speciellt inte på helgerna
Ur fin raka på 3 km
Karta klevshult
Groove skrev:Då får det bli en sväng ner dit då!
SolitudE skrev:Tack ska ni ha för att ni kom på begravingen. Martin hade varit stolt!
Det var riktigt fint i kyrkan iaf, även om det var jobbigt.
Fick en hel del kommentarer att det var fint att ni kom med hojarna!
Vi kanske ses imorn, åker ev. med er.
/Glenn
Det var en väldigt fin tillställning och en ära att få närvara.SolitudE skrev:Tack ska ni ha för att ni kom på begravingen. Martin hade varit stolt!
Det var riktigt fint i kyrkan iaf, även om det var jobbigt.
Fick en hel del kommentarer att det var fint att ni kom med hojarna!
Vi kanske ses imorn, åker ev. med er.
/Glenn
Gôtt vi kanske blir lite sena till macken så ni behöver nog inte vänta, men vi ringer när vi kört vilse på PåskamossenMHK skrev:Gör så vi sammlas vid macken i klevshult vid 10:30, sen åker vi till fältet o leker!!
Efter de blir de jkpg och till atollen vid 13:30
Ju fler destu bättre!
Detta kommer bli kul!
The_Wanderer skrev:Gôtt vi kanske blir lite sena till macken så ni behöver nog inte vänta, men vi ringer när vi kört vilse på Påskamossen
Jupp.. men hon e lite starkare i benen än vad jag e.. det e lättare om jag når ner med båda fötterna.. tror jag iaf.. känns inte så säkert om jag skulle tappa balansen åt "fel" håll.. fast jag kan ju testa nån gång på nån parkering eller så för att just känna på hur det känns.. skulle bara kännas så jävla surt om jag nu skulle tappa hojen..Zeb_Macahan skrev:Jaså, varför det? Sitter upprätt och enkelt att hantera. Emmi har ju för fasen en..
//jaG
Inte för att det skulle göra så mkt på hojen med tanke på det "fina" skicket men de skulle va surt om du gick sönder i fallet, så jag förstår dig.Maverick skrev:Jupp.. men hon e lite starkare i benen än vad jag e.. det e lättare om jag når ner med båda fötterna.. tror jag iaf.. känns inte så säkert om jag skulle tappa balansen åt "fel" håll.. fast jag kan ju testa nån gång på nån parkering eller så för att just känna på hur det känns.. skulle bara kännas så jävla surt om jag nu skulle tappa hojen..
Lioness skrev:världens trevligaste Martin ifrån polisen ringde mig nyss och berättade att han hittat min hoj!!!
Delar saknades och försök till omlackering.. men hon är återfunnen, det är viktigast. Nu ska hon dammas efter fingeravtryck och sen kan jag hämta henne.
Sen blir det till att fixa allt med försäkringsbolaget.. men om jag har tur så hinner jag köra med innan säsongen är över. Det mest störiga är att de snodde sadeln :kocko
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|