Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Lioness skrev:
världens trevligaste Martin ifrån polisen ringde mig nyss och berättade att han hittat min hoj!!! :fyllisar :rofl :hihi :banana

Delar saknades och försök till omlackering.. men hon är återfunnen, det är viktigast. Nu ska hon dammas efter fingeravtryck och sen kan jag hämta henne. :banana

Sen blir det till att fixa allt med försäkringsbolaget.. men om jag har tur så hinner jag köra med innan säsongen är över. Det mest störiga är att de snodde sadeln :kocko :fatta!

Grattis!
Går köra utan sadel också! Jag har tappat min medans jag kört! :tummenupp

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
En stark dag!

Riktigt kul var de!

Mer sånt!

Lite bilder ifrån dagen

Bifogat

• Pict3005.jpg
    Pict3005.jpg
    71.5 KB · Visningar: 76
  • Pict3007.jpg
    Pict3007.jpg
    57.3 KB · Visningar: 76
  • Pict3009.jpg
    Pict3009.jpg
    70.3 KB · Visningar: 88
  • Pict3019.jpg
    Pict3019.jpg
    68.4 KB · Visningar: 62
  • Pict3026.jpg
    Pict3026.jpg
    86.3 KB · Visningar: 79
  • Pict3029.jpg
    Pict3029.jpg
    140.7 KB · Visningar: 97

:samuel:

adrenalin missbrukare
Gick med
6 May 2005
Hoj
cbr 954 -02 busaberg 650 -04
¨ja det var verkligen skitkul :banana :banana det var riktigt roligt att träffa några fler motardare hoppas det blir mer sånt :)

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
SolitudE skrev:
Tack ska ni ha för att ni kom på begravingen. Martin hade varit stolt!
Det var riktigt fint i kyrkan iaf, även om det var jobbigt.
Fick en hel del kommentarer att det var fint att ni kom med hojarna!

Vi kanske ses imorn, åker ev. med er.

/Glenn

The_Wanderer skrev:
Det var en väldigt fin tillställning och en ära att få närvara.

Ta hand om dig! ses vi ev imorron

//Peter

Kan bara instämma med Peter..

//Dan

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Lioness: Riktigt skönt å höra, hoppas försäkringsbolaget är givmilda med reperationerna, hittade dom den i skogen eller?

MHK o co: De va en riktigt bra dag :tummenupp , funderade lite på hemvägen hur man skulle ha kunnat optimera den, flygfältet är ju optimalt för "lek", man kanske kunde kompletera det med en kurvig väg någonstans med en pizza i slutet...

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Var det ni som stod vid parkeringen vid gamla e4-an idag?

Var lite nervös på tillbakavägen när jag mötte en mc-snut precis innan jag saktade in och drog upp den röda duccen när jag körde förbi er ...............
jag hade lite snuthäng från stan innan !

Giri

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2005
Hoj
bangixxer 600-06 & RMZ 250
Lioness skrev:
världens trevligaste Martin ifrån polisen ringde mig nyss och berättade att han hittat min hoj!!! :fyllisar :rofl :hihi :banana

Delar saknades och försök till omlackering.. men hon är återfunnen, det är viktigast. Nu ska hon dammas efter fingeravtryck och sen kan jag hämta henne. :banana

Sen blir det till att fixa allt med försäkringsbolaget.. men om jag har tur så hinner jag köra med innan säsongen är över. Det mest störiga är att de snodde sadeln :kocko :fatta!

Ojdå vilken tur att den är återfunnen, du kan ha knappt ha vant dig vid den innan den försvann, man kanske får se dig på gatorna igen snart :tummenupp

Silvervargen

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Yamaha R1-99+-05+-06+Honda CBR 600 -91
The_Wanderer skrev:
Lioness: Riktigt skönt å höra, hoppas försäkringsbolaget är givmilda med reperationerna, hittade dom den i skogen eller?

MHK o co: De va en riktigt bra dag :tummenupp , funderade lite på hemvägen hur man skulle ha kunnat optimera den, flygfältet är ju optimalt för "lek", man kanske kunde kompletera det med en kurvig väg någonstans med en pizza i slutet...

Då är mitt tips Vaggeryd-Tranemo, måste finnas en pizzeria där. Annars är det bara att åka tillbaka. Jag lovar, Det är det värt!

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Humm polishoj.. vad e historien bakom den?? var han sugen på att lägga en fet slang eller??

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
Maverick skrev:
Humm polishoj.. vad e historien bakom den?? var han sugen på att lägga en fet slang eller??

Han hade fått tips på att de förekomm ett " Draaag Race" på gammla E4:an...

Men de var inget som vi visste om. :va

Men dock bra polis, trevlig o inga böter!

Någon "polis jagar 660" film ville han inte vara med på dock.. .
:hihi

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Antar att jag såg dig på Östra Storgatan.... Snygg hoj, var det du med eller utan skinställ??

//spenk

EDIT: Nu såg jag sliponet, utan skinställ alltså...... såg två identiska hojar nämligen.

Lioness

naturfenomen
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
Enna röd trajja
The_Wanderer skrev:

Vi får väl se vad de säger. Ska kolla på hojen först och se vad som behöver göras. Har kollat upp lite priser med triumph så att jag har det i bakhuvudet när jag snackar med FB. Kanske har tur och kan kvitta sadeln mot självrisken, för jag har hittat en kille som fått sin daytona stulen han med och han har en massa delar kvar som han måste bli av med nu innan han flyttar ihop med tjejen. Så han SKÄNKER mig sadeln.. bara att tacka och ta emot! :hihi :Bugar :tungan

Allt polisen sa var att de hittade den ute i skogen .. säkert ngn svampplockare som hittat den. :7peta

Giri skrev:
Ojdå vilken tur att den är återfunnen, du kan ha knappt ha vant dig vid den innan den försvann, man kanske får se dig på gatorna igen snart :tummenupp

Hade ändå hunnit köra 100 mil med hojen, men jag har knappt hunnit vänja mig vid att hojen varit borta så det är ju bra det. Men nu kommer det eviga trasslet med FB och se vad de säger. Sen ska hon fraktas till en triumphåterförsäljare och hit och dit. Det finns väl inte i stan. :fatta! :huvet

Men snaaaaaaaaaaart så ser ni mig ute på vägarna igen! :banana :tuttar :arsele

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Lioness skrev:
Men snaaaaaaaaaaart så ser ni mig ute på vägarna igen! :banana :tuttar :arsele

Hoppas inte bara för mkt.. MC-handlare e inte roliga att göra med o inte FB:n heller.. allt tar sån jälva tid.

Så om jag få säga mitt.. så tror jag inte det blir något mer åka denna säsong..

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Maverick skrev:
Hoppas inte bara för mkt.. MC-handlare e inte roliga att göra med o inte FB:n heller.. allt tar sån jälva tid.

Så om jag få säga mitt.. så tror jag inte det blir något mer åka denna säsong..

Tror du inte att de går att göra så att om alla skador/mil osv är dokumenterade osv, att man lägger lagning osv på is så länge, så att hon kan köra nu för att lämna in hojen för lagning osv under vinter?! de ä r väl bara att fylla i alla papper som går, fota så mkt som går samt skicka med bilder på hojen som den såg ut innan o pröjsa självrisk, sen så kan man väl lämna in den senare?! (gick iaf med kawan att göra de ett bra tag senare)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar