för fulla?Maverick skrev:ehhh.. fanns inte en chans i världen att ta sig dit.. o tur var väl det..
Jag e lite intresserad.. undrar vad du eg har skivit då du tagit bort det..
för fulla?Maverick skrev:ehhh.. fanns inte en chans i världen att ta sig dit.. o tur var väl det..
Jag e lite intresserad.. undrar vad du eg har skivit då du tagit bort det..
Jasså.. kanske lite grann..Ikon skrev:för fulla?
Ikon skrev:Hur gick det för major spenk o kapten maverick på bongo igår då?
hahaha det är jävligt uppfattatspenk skrev:Beräffande övningen i lördags kväll så avbröts den! Transport till Bongo sågs att den skulle bli allt för vansklig. Övningen kunde således inte fullföljas.
Ledningen understryker i det grövsta att skälet för utebliven resa inte bror på brist av övningsmateriel, då detta fanns i stor utsträckning.
Ser fram mot nästa sammankomst!
slutfrågorframåt//*#spenk
Vinterprojekt... Har precis lagt på dubbdäcken på RM:en... Var är isen?The_Wanderer skrev:Nån som har nått kul vinter projekt på G?
Ikon? Ydde? Twice?
Vinter suger! finns fan inget å göra förutom å supa, vilket jag visst alltid är på fel plats för...
K-Man skrev:Träffade en tjej som jobbar på gym, har eget hus, cool hund och framförallt egen GSXR!!! Singel dessutom! I like!!! Vad är oddsen liksom??
K-Man skrev:Vinterprojekt... Har precis lagt på dubbdäcken på RM:en... Var är isen?
Supa, japp! Och jäklar vad honeys det var ute i lördags Nya telefonnummer och singelfest på nyår säkrade! Träffade en tjej som jobbar på gym, har eget hus, cool hund och framförallt egen GSXR!!! Singel dessutom! I like!!! Vad är oddsen liksom??
det e lugnt...jag fixar rep o ydde kirrar kamera problemet...what are we waiting for??spenk skrev:Sökes:
1. Idiot som tror han kan åka snowboard och inte är rädd för smärta!
2. Videokamera inkl kameraman
3. ca 5 meter rep med handtag.
# 2 och 3 blir svårt....
ang. #1 ring twice! Hur svårt kan det vara.....
K-MAN!! Bara kör på! Vad kan gå fel?!
K-Man skrev:Vinterprojekt... Har precis lagt på dubbdäcken på RM:en... Var är isen?
Supa, japp! Och jäklar vad honeys det var ute i lördags Nya telefonnummer och singelfest på nyår säkrade! Träffade en tjej som jobbar på gym, har eget hus, cool hund och framförallt egen GSXR!!! Singel dessutom! I like!!! Vad är oddsen liksom??
Twice skrev:Sökes:
har en fin idé...
Aion skrev:Och 50+
Liten stad, stora Vad är det du vill säga?Zeb_Macahan skrev:Och vi har inte heller missat donnan med stora bröst som väldigt sällan kör sin hoj.
//Emmi
Halvera det talet Det är säkert en fälla som Aci skrev men jag är halvvägs i redan och stortrivsAion skrev:Och 50+
<------ 2.Twice skrev:Sökes:
har en fin idé...
Jag e på. Jag e ledig imorron!Ikon skrev:ingen som e sugen på öl ikväll?
Twice skrev:Sökes:
har en fin idé...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|