Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Skönt att veta att det löste sig! Vad TC är får du förklara.....

GOD JUL//spenk

EDIT: Det behöver du inte alls! Nu fattade jag! :kocko

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
fan nu e ju snön borta igen...
blev iaf snowracer och lastpall bakom bil...

offrar någon en bräda så ska jag fan testa åka snowboard!
som spenk sa hur svårt kan det va!?!?!?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
spenk skrev:
Skönt att veta att det löste sig! Vad TC är får du förklara.....
GOD JUL//spenk
EDIT: Det behöver du inte alls! Nu fattade jag! :kocko
TC är TeaterCaféet i Umeå. Här heter det Twin har jag fått lära mig :)
Hur går det med skyttet Spenk? Ska jag komma och ge dig och Mavve en match nån dag? :kulspruta

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
K-Man skrev:
TC är TeaterCaféet i Umeå. Här heter det Twin har jag fått lära mig :)
Hur går det med skyttet Spenk? Ska jag komma och ge dig och Mavve en match nån dag? :kulspruta
Tackar som frågar! Det går faktiskt riktigt bra! Det är mest fältskytte nu så här på vintern och den börjar funka nu... det blir väl precision till våren.

Det är fortfarande folk som rynkar på näsan när vi nämner praktiskt och dynamiskt (skillnad?) Det är snack om att bygga bana för PPC till våren, det får väl ses som en början!! Pangar du något själv då?? Har du kvar din KSP? Själv har jag blivit pappa till en SP 20 :hoppa den är ju enkom för fält och bana, INTE dynamiskt!!! Vi kan väl panga lite efter årsskifttet, skulle vara trevligt att ses, ev ta en PILSNER.....

//spenk

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
spenk skrev:
...ev ta en PILSNER.....
//spenk
SP20, där ser man. Inte illa. Jodå, KSP'n är kvar. Han som köpt den kommer ju aldrig och hämtar den :D Praktiskt/dynamiskt (gammalt/nytt namn på samma sak) har väl alltid vissa motståndare, därför valde jag Hva. Som du säger, PPC är en bit på väg och rätt ok men min USP har för lång pipa för det. Skulle vara kul att testa med revolver...
Har pangat rätt lite. Ont om ljus och plusgrader så här års. :( Sex mil till inomhusbanan (Eksjö)... Byggt nån station i Hva ibland och tränat men har ju ingen speedtimer...

Apropå pilsner... det är fredagkväll... Har ett gäng kalla i kylen och inga planer... kom över med gänget så spelar vi lite poker och ljuger lite eller nåt! ...fan vilken bra idé
Poker och bärs hos mig ikväll!!!
shit jag har inga spelmarker. Nån som har... ta med !! :D

Last edited:

Runningback

Loud pipes saves lives...
Gick med
10 Apr 2004
Hoj
CR500 -96
Jag får se hur jag gör.. bor ju fan borta i Carlfors.. typ 1.5 mil.. blir lite dumt när man ska köra hem sen :3freak

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Låter som en plan! FÖRFLYTTNING! MARSCHFÄRDIGA!

EDIT: Ska försöka lösa transport, ser ut som om det blir cykel...... ska ta en kall o fundera lite :tomten

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag har sovplats för två-tre gäster om det e långt hem. Det är lugnt, här har folk kraschat förr :D Kom när ni vill. Här är det fritt fram redan nu :) Är det nån som har marker eller måste man panikhandla sånt nu...??? Schyssta spelkort har jag dock.

Har ni MSN? Den här formen av kommunikation är det ju lite leveranstid i liksom. Lägg till mig isf glad_75@hotmail.com

Last edited:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Runningback skrev:
Bra spenk.. kör hem mej sen då :D

....SÅJA! Det är ingen genväg till öster via hva direkt, annarrs hade jag selfklaaaar gjort det!

Behöver förövrigt inte lägga något pulver på pokergrejor för min skull.....

Räcker gott o väl o ta ett par....:öl o ljuga lite!

Runningback

Loud pipes saves lives...
Gick med
10 Apr 2004
Hoj
CR500 -96
K-Man skrev:
Jag har sovplats för två-tre gäster om det e långt hem. Det är lugnt, här har folk kraschat förr :D Kom när ni vill. Här är det fritt fram redan nu :) Är det nån som har marker eller måste man panikhandla sånt nu...??? Schyssta spelkort har jag dock.

Har ni MSN? Den här formen av kommunikation är det ju lite leveranstid i liksom. Lägg till mig isf glad_75@hotmail.com

Jag vill helst vakna upp hemma på jul.. om det nu inte vore för en bruds skull.. och den gången jag såg dej så du inte direkt kvinnlig ut..

Jag har lagt till dej på msn..

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
det vart en trevlig kväll öl tv spel mcfilm o vapen snack....sen krogen o ännu mer öl...god jul allt folk! :tomten

Precis! Mycket trevligt, slappt o bra som man vill ha det innan jul:tomten

heder K-man:klappar

god jul//spenk

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...