Du e fetgrym på att stava oxå!!!Zeb_Macahan skrev:jG Hrrep, kamera, o kan inte åka men provar gärna att åka snowboard.. jag är faktisk fetgrym påsnowboard!
counr me in!
//Goffe på zebs nick..
Du e fetgrym på att stava oxå!!!Zeb_Macahan skrev:jG Hrrep, kamera, o kan inte åka men provar gärna att åka snowboard.. jag är faktisk fetgrym påsnowboard!
counr me in!
//Goffe på zebs nick..
vi var nere på TC igår en sväng o välte ett par kilkennys lugnt o städat i sann coolman andaspenk skrev:Ja ja ja ja nu sitter vi o hinkar pilsner i alla fall!
TC är TeaterCaféet i Umeå. Här heter det Twin har jag fått lära migspenk skrev:Skönt att veta att det löste sig! Vad TC är får du förklara.....
GOD JUL//spenk
EDIT: Det behöver du inte alls! Nu fattade jag! :kocko
Tackar som frågar! Det går faktiskt riktigt bra! Det är mest fältskytte nu så här på vintern och den börjar funka nu... det blir väl precision till våren.K-Man skrev:TC är TeaterCaféet i Umeå. Här heter det Twin har jag fått lära mig
Hur går det med skyttet Spenk? Ska jag komma och ge dig och Mavve en match nån dag?
SP20, där ser man. Inte illa. Jodå, KSP'n är kvar. Han som köpt den kommer ju aldrig och hämtar den Praktiskt/dynamiskt (gammalt/nytt namn på samma sak) har väl alltid vissa motståndare, därför valde jag Hva. Som du säger, PPC är en bit på väg och rätt ok men min USP har för lång pipa för det. Skulle vara kul att testa med revolver...spenk skrev:...ev ta en PILSNER.....
//spenk
Jag kanske droppar in lite senare..när börjar ni?K-Man skrev:Ni är välkomna! Nån som har marker? Björngatan 10c... mitt nr 070-7278147
Runningback skrev:Bra spenk.. kör hem mej sen då
K-Man skrev:Jag har sovplats för två-tre gäster om det e långt hem. Det är lugnt, här har folk kraschat förr Kom när ni vill. Här är det fritt fram redan nu Är det nån som har marker eller måste man panikhandla sånt nu...??? Schyssta spelkort har jag dock.
Har ni MSN? Den här formen av kommunikation är det ju lite leveranstid i liksom. Lägg till mig isf glad_75@hotmail.com
det vart en trevlig kväll öl tv spel mcfilm o vapen snack....sen krogen o ännu mer öl...god jul allt folk!K-Man skrev:det är till att vara kinkig...
Ikon skrev:det vart en trevlig kväll öl tv spel mcfilm o vapen snack....sen krogen o ännu mer öl...god jul allt folk!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|