Ja vägarna e fina lite kall asfalt bara så det e inte optimaliskt o träna stoppiesphilsson skrev:Gött alltså, fy va lite snö ni har där i jkpg, fusk!
Ja vägarna e fina lite kall asfalt bara så det e inte optimaliskt o träna stoppiesphilsson skrev:Gött alltså, fy va lite snö ni har där i jkpg, fusk!
Ikon skrev:Ja vägarna e fina lite kall asfalt bara så det e inte optimaliskt o träna stoppies
Twice skrev:Nu är det bärs hela kvällen!!! Ljuvligt!
finns risk att vi testar där ikväll.. får se hur detta slutar. går väl åt helvete som vanligt men det är ju gyllee! // TwiceRunningback skrev:Var ute och härjade igår... var på huset.. kändes som att man kunde glömma ss
Aion skrev:Ja det är väll inget hinder, dom har ju jättelång bana på gotland
NSR_Martin skrev:Vad händer på fredag? Lille fjunis fyller nämligen 18 på torsdag och vill testa på det beryktade utelivet
häng på bara, men det är inte alltid vi kommer så långt som till krogenNSR_Martin skrev:Vad händer på fredag? Lille fjunis fyller nämligen 18 på torsdag och vill testa på det beryktade utelivet
få ner det gula liket till jkpg i helgen!philsson skrev:Gött alltså, fy va lite snö ni har där i jkpg, fusk!
Du är bara avundsjuk.Twice skrev:få ner det gula liket till jkpg i helgen!
Såååja nu börjas det, hoppas du har ett fett kkonto.philsson skrev:Du är bara avundsjuk.
Nu har min gaswire gått av.
Eh.. finns en anledning till allt. Gaswiren nöttes av av ett dumt trottelstopp som låg och skramlade.Twice skrev:Såååja nu börjas det, hoppas du har ett fett kkonto.
se upp för vattenpump vevlager oljeläckage kick elstart svårtatad frambroms ljuddämpare m.m.
philsson skrev:Eh.. finns en anledning till allt. Gaswiren nöttes av av ett dumt trottelstopp som låg och skramlade.
Sköter man grejerna så ska de hålla. Du var nog bara inte så försiktig med din husa men du är för stolt för att inse det.
Hmm.. sorgligt i så fall, alla i jkpg har verkat fått en rätt tråkig inställning till just husaberg. Men det är ingen 00a på bilden? trodde twice körde en sådan.Ikon skrev:Inga påhopp nu...Twice har alltid skött sin shit o hans garage är så långt från fulmek man kan komma
Vetifan vad det var för årsmod..01? det var lite ironi i mitt inlägg twice e mr silvertejp aka mr orange packningsmassa himself om han fick en kubik stelnad betong med hjul på så skulle det förmodligen vara trasigt efter en timme eller två,men jag tycker om han ändå ...din husa håller förmodligen 10ggr bättre än vad hans gjorde ...kanske inte säger särskilt mycketphilsson skrev:Hmm.. sorgligt i så fall, alla i jkpg har verkat fått en rätt tråkig inställning till just husaberg. Men det är ingen 00a på bilden? trodde twice körde en sådan.
Min är totalt nyrenoverad så jag hoppas den ska hålla några timmar till.
Jorå, utgång hade ju för första gången varit uppskattat från min sida dockTwice skrev:häng på bara, men det är inte alltid vi kommer så långt som till krogen
sen är det lite svårt att komma in på några ställen av olika anledningar....
Du kanske ska ta trehjuligen till dagis i helgen...NSR_Martin skrev:Jorå, utgång hade ju för första gången varit uppskattat från min sida dock
Tjha, hade du varit en pingstvän hade jag frågat.... Nu känns det som det är onödigt att fråga varför
Vad planerar zeb, emmi, gamle man & co. att göra i helgen då?
The_Wanderer skrev:Du kanske ska ta trehjuligen till dagis i helgen...
Nåja jag vet inte, inget planerat men jag känner jävligt mkt för å -> -> -> .......
philsson skrev:Hmm.. sorgligt i så fall, alla i jkpg har verkat fått en rätt tråkig inställning till just husaberg. Men det är ingen 00a på bilden? trodde twice körde en sådan.
Min är totalt nyrenoverad så jag hoppas den ska hålla några timmar till.
Du är bara avundsjuk.Zeb_Macahan skrev:Äsch,.... RasRas och Husa är ju superkvalle på....
I helgen ska jag till stockholmet!
//jaG
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha