Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Runningback skrev:
Var ute och härjade igår... var på huset.. kändes som att man kunde glömma ss :(
finns risk att vi testar där ikväll.. får se hur detta slutar. går väl åt helvete som vanligt men det är ju gyllee! // Twice :fyllisar
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Aion skrev:
Ja det är väll inget hinder, dom har ju jättelång bana på gotland :tungan

Tro mig, Gotland kommer besökas. Bland annat två gånger i maj och en gång i Juni...

Men semesterdagarna och framförallt pengarna går till banåkningen och inte till träffar iår...

//jaG
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
NSR_Martin skrev:
Vad händer på fredag? Lille fjunis fyller nämligen 18 på torsdag och vill testa på det beryktade utelivet :fakta

Nämen grattis i förskott! :tomten passa på att festa medan du är så ung att du ej blir bakis.... en annan är ju av banan i två dar för bövelen! :huvet
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
Vad händer på fredag? Lille fjunis fyller nämligen 18 på torsdag och vill testa på det beryktade utelivet :fakta
häng på bara, men det är inte alltid vi kommer så långt som till krogen :hihi :fyllisar
sen är det lite svårt att komma in på några ställen av olika anledningar....

philsson skrev:
Gött alltså, fy va lite snö ni har där i jkpg, fusk!
få ner det gula liket till jkpg i helgen! :yoparty
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
philsson skrev:
Du är bara avundsjuk. :hihi
Nu har min gaswire gått av.
Såååja nu börjas det, hoppas du har ett fett kkonto.
se upp för vattenpump vevlager oljeläckage kick elstart svårtatad frambroms ljuddämpare m.m.
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Twice skrev:
Såååja nu börjas det, hoppas du har ett fett kkonto.
se upp för vattenpump vevlager oljeläckage kick elstart svårtatad frambroms ljuddämpare m.m.
Eh.. finns en anledning till allt. Gaswiren nöttes av av ett dumt trottelstopp som låg och skramlade. :huvet
Sköter man grejerna så ska de hålla. :tummenupp Du var nog bara inte så försiktig med din husa men du är för stolt för att inse det. :pannkyss
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
philsson skrev:
Eh.. finns en anledning till allt. Gaswiren nöttes av av ett dumt trottelstopp som låg och skramlade. :huvet
Sköter man grejerna så ska de hålla. :tummenupp Du var nog bara inte så försiktig med din husa men du är för stolt för att inse det. :pannkyss


Inga påhopp nu...Twice har alltid skött sin shit o hans garage är så långt från fulmek man kan komma :död...först låter han ydde kolla hojen för att den låter konstigt..kanske lite mycket olja :va ...sen låter han en brud meka åt han medans han o ikon steker i solen med var sin öl kanske :fyllisar ...vad vet jag...mao. Twice kan sin skit :Bugar
 

Bifogat

  • bild%20(13).jpg
    bild%20(13).jpg
    108.7 KB · Visningar: 61
  • bild%20(16).jpg
    bild%20(16).jpg
    138.3 KB · Visningar: 63
Last edited:

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Ikon skrev:
Inga påhopp nu...Twice har alltid skött sin shit o hans garage är så långt från fulmek man kan komma :död
Hmm.. sorgligt i så fall, alla i jkpg har verkat fått en rätt tråkig inställning till just husaberg. Men det är ingen 00a på bilden? trodde twice körde en sådan. :confused:
Min är totalt nyrenoverad så jag hoppas den ska hålla några timmar till. :gnissla
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
philsson skrev:
Hmm.. sorgligt i så fall, alla i jkpg har verkat fått en rätt tråkig inställning till just husaberg. Men det är ingen 00a på bilden? trodde twice körde en sådan. :confused:
Min är totalt nyrenoverad så jag hoppas den ska hålla några timmar till. :gnissla
Vetifan vad det var för årsmod..01? det var lite ironi i mitt inlägg twice e mr silvertejp aka mr orange packningsmassa himself om han fick en kubik stelnad betong med hjul på så skulle det förmodligen vara trasigt efter en timme eller två,men jag tycker om han ändå :pannkyss ...din husa håller förmodligen 10ggr bättre än vad hans gjorde :tummenupp ...kanske inte säger särskilt mycket ;)
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Twice skrev:
häng på bara, men det är inte alltid vi kommer så långt som till krogen :hihi :fyllisar
sen är det lite svårt att komma in på några ställen av olika anledningar....
Jorå, utgång hade ju för första gången varit uppskattat från min sida dock :fyllisar
Tjha, hade du varit en pingstvän hade jag frågat.... Nu känns det som det är onödigt att fråga varför :fakta :hihi

Vad planerar zeb, emmi, gamle man & co. att göra i helgen då?
 

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM EXC 500 -12
NSR_Martin skrev:
Jorå, utgång hade ju för första gången varit uppskattat från min sida dock :fyllisar
Tjha, hade du varit en pingstvän hade jag frågat.... Nu känns det som det är onödigt att fråga varför :fakta :hihi

Vad planerar zeb, emmi, gamle man & co. att göra i helgen då?
Du kanske ska ta trehjuligen till dagis i helgen... :arsele
Nåja jag vet inte, inget planerat men jag känner jävligt mkt för å :öl -> :fyllisar -> :rock -> :tuttar:whip .......
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
The_Wanderer skrev:
Du kanske ska ta trehjuligen till dagis i helgen... :arsele
Nåja jag vet inte, inget planerat men jag känner jävligt mkt för å :öl -> :fyllisar -> :rock -> :tuttar:whip .......

Jo det börjar ju suga lite i :öl och :fyllisar och :tuttar tarmen
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
philsson skrev:
Hmm.. sorgligt i så fall, alla i jkpg har verkat fått en rätt tråkig inställning till just husaberg. Men det är ingen 00a på bilden? trodde twice körde en sådan. :confused:
Min är totalt nyrenoverad så jag hoppas den ska hålla några timmar till. :gnissla

Äsch,.... RasRas och Husa är ju superkvalle på....

:rolleyes:

I helgen ska jag till stockholmet!

//jaG
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top