Aion
black danger lost in the woods
Emmi skrev:
Då vart du bokad me!
UIIHH
Emmi skrev:
Då vart du bokad me!
*Micke* skrev:Visst de ska jag göra! Fan va trevliga ni verkar va!
Jajjemen, så ska det låta Det va det jag väntade på...Emmi skrev:De e bara att hänga på! Fest på fredag och fest på lördag, nånstans, för vi ska supa ner NSR-Martin!
//Emmi
Okej, det är alltså en bra hoj på alla punkter förutom motorn...? Trött som i stendöd lär den ju knappt vara, känns mest som det är marginell skillnad, men så kanske inte är fallet? Är det bara toppeffekten som är kass? Hur är den på låga varv jämfört med andra 600or då...? (Du förstog att det inte va den modellen emmi hade va...?)Zeb_Macahan skrev:Trött motor, bra chassi, trött motor, bra bromsar.
Satsa på 600a-klassens volvo istället. R6an finns miljarders med delar till när du krashar den på bana i sommar (OBS! Inte när, om!). Dessutom är en R6 -99 i princip (detta talar emot mina suckagener) lika bra som en GSXR600 -01.
Förresten, du menade 1000 mil på bana va?
//jaG
fyller år på söndag.. så det e en massa annat inplanerat.Emmi skrev:Lätt!
Spenk & Mavve, fest??
Grattis på 25 årsdagen i förskott!Maverick skrev:fyller år på söndag.. så det e en massa annat inplanerat.
GRATTIS själv på 30 årsdagen i förskott..NSR_Martin skrev:Grattis på 25 årsdagen i förskott!
Står över denna gången. som sagt annat i görningen.....Emmi skrev:Lätt!
Spenk & Mavve, fest??
Antar att du ska köra ostrypt och då skulle jag valt en 750 00- istället för 600:an. Ungefär samma pengar det handlar om och den har en riktigt trevlig motor, speciellt om du inte ska lägga alla mil på bana utan på landsväg också.NSR_Martin skrev:Okej, det är alltså en bra hoj på alla punkter förutom motorn...? Trött som i stendöd lär den ju knappt vara, känns mest som det är marginell skillnad, men så kanske inte är fallet? Är det bara toppeffekten som är kass? Hur är den på låga varv jämfört med andra 600or då...? (Du förstog att det inte va den modellen emmi hade va...?)
Jaja, tusen mil på bana såklart, vad annars
Detta kommer bli en ohälsosamt dyr sommar...
Aj, missade ditt inlägg, har varit ute och åkt bil hela kvällen med kompisarna, jäättekul o brumma runt i 140hk V70, hehe...Ikon skrev:NSR-Martin, ring mej! 0709604722
/Emmi
GRATTIS!!! måste kännas jävligt gött!NSR_Martin skrev:Aj, missade ditt inlägg, har varit ute och åkt bil hela kvällen med kompisarna, jäättekul o brumma runt i 140hk V70, hehe...
Rätt gött att jag fyllde år igår, fick teoritid då, klarar det, får uppkörning dagen efter och klarar det med
Skojaru, hur gött som helst... Idag ska jag och zpeppy ut o köra cross, hur gött är det inte att kunna sticka ut och göra det när man vill?Maverick skrev:GRATTIS!!! måste kännas jävligt gött!
En annan somnade ju efter ett glas VISKY i tv soffan vid 2030 tiden, som den hårt arbetande pojke jag är så är man lite seg på fredagen. men ikväll hakar jag på.Ikon skrev:Jajjemen, vi super, johan o claesson dansar!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|