Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Emmi skrev:
De e bara att hänga på! Fest på fredag och fest på lördag, nånstans, för vi ska supa ner NSR-Martin! :yoparty

//Emmi
Jajjemen, så ska det låta:yoparty Det va det jag väntade på... :fyllisar
Säg var när och hur i god tid bara...
Festa på fredag eller? Jag röstar för utgång sålänge det är 18 års gräns...

Idag har jag klarat teoriprovet för bil med 59 rätt, gött mos... Har även käkat smörgostårta och druckit en singha till, mumma. Teoriprovet är en go födelsedagspresent, va likadant för två år sedan...

Zeb_Macahan skrev:
Trött motor, bra chassi, trött motor, bra bromsar.

Satsa på 600a-klassens volvo istället. R6an finns miljarders med delar till när du krashar den på bana i sommar (OBS! Inte när, om!). Dessutom är en R6 -99 i princip (detta talar emot mina suckagener) lika bra som en GSXR600 -01.

Förresten, du menade 1000 mil på bana va? ;)

//jaG
Okej, det är alltså en bra hoj på alla punkter förutom motorn...? Trött som i stendöd lär den ju knappt vara, känns mest som det är marginell skillnad, men så kanske inte är fallet? Är det bara toppeffekten som är kass? Hur är den på låga varv jämfört med andra 600or då...? (Du förstog att det inte va den modellen emmi hade va...?)

Jaja, tusen mil på bana såklart, vad annars :hihi
Detta kommer bli en ohälsosamt dyr sommar...

Last edited:

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
NSR_Martin skrev:
Okej, det är alltså en bra hoj på alla punkter förutom motorn...? Trött som i stendöd lär den ju knappt vara, känns mest som det är marginell skillnad, men så kanske inte är fallet? Är det bara toppeffekten som är kass? Hur är den på låga varv jämfört med andra 600or då...? (Du förstog att det inte va den modellen emmi hade va...?)

Jaja, tusen mil på bana såklart, vad annars :hihi
Detta kommer bli en ohälsosamt dyr sommar...
Antar att du ska köra ostrypt och då skulle jag valt en 750 00- istället för 600:an. Ungefär samma pengar det handlar om och den har en riktigt trevlig motor, speciellt om du inte ska lägga alla mil på bana utan på landsväg också.

Runningback

Loud pipes saves lives...
Gick med
10 Apr 2004
Hoj
CR500 -96
:(

Idag är det ST PATRICKS DAY :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar !!!!!

men man åker till Karlstad i morrn morgon + att man är med flickan ikväll.. så det blir hemma o spela xbox :hihi och lite :pannkyss

Ha det så trevligt i helgen med allt supande, tänk på mej när jag har träningsläger :4skrika

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Ikon skrev:
NSR-Martin, ring mej! 0709604722

/Emmi
Aj, missade ditt inlägg, har varit ute och åkt bil hela kvällen med kompisarna, jäättekul o brumma runt i 140hk V70, hehe...

Rätt gött att jag fyllde år igår, fick teoritid då, klarar det, får uppkörning dagen efter och klarar det med :yoparty

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
NSR_Martin skrev:
Aj, missade ditt inlägg, har varit ute och åkt bil hela kvällen med kompisarna, jäättekul o brumma runt i 140hk V70, hehe...

Rätt gött att jag fyllde år igår, fick teoritid då, klarar det, får uppkörning dagen efter och klarar det med :yoparty
GRATTIS!!! måste kännas jävligt gött!

hornet05

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Hoj
XT660R
grattis..... måste va jävligt skönt. en annan har ju haft det några år såman har ju glömt bort hur det känns.. fira som faan nu.. :yoparty :yoparty

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
Jajjemen, vi super, johan o claesson dansar! :banana
En annan somnade ju efter ett glas VISKY i tv soffan vid 2030 tiden, som den hårt arbetande pojke jag är så är man lite seg på fredagen. men ikväll hakar jag på.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM