NSR_Martin
Vill man så kan man.
Vad gör man när det känns helt meningslöst att gå till skolan och man bara vill ha ett jobb istället...?
NSR_Martin skrev:Vad gör man när det känns helt meningslöst att gå till skolan och man bara vill ha ett jobb istället...?
Ikon skrev:Blir nog ingen körning jonnie...magsjuk
NSR_Martin skrev:Vad gör man när det känns helt meningslöst att gå till skolan och man bara vill ha ett jobb istället...?
Hur mycket man än dricker så är det alltid nån som klagar, har gett upp det där med att vara värstAion skrev:Ja eftersom du dricker som en kärring så är ju det uteslutet. Så det är bara att bita i det sura äpplet och hålla ut i 1 nä 2år eller hur var det nu igen
Twice skrev:ojjemen som aion säger. hade du druckit som mej så kunde du hoppat av och börjat jobba, bästa jag gjort!
Runningback skrev:Jag har LF.. 9000 halvår/helfrs.
Står på pappa.. Om jag ska ha hojjen kvar så blir det kanske halv/halv
blir lite billigare..
Dricka till helgen?
Känner suget dock jag var på religös tillställning i karlstad
Maverick skrev:Äntligen kom den.. nya bilen..
Go vuddring henke...lite lång lev tid bara ellerMaverick skrev:beror på var man köper dom..o vilken sort..
Det gäller att "hitta" dom på rätt ställeMaverick skrev:beror på var man köper dom..o vilken sort..
Maverick skrev:Äntligen kom den.. nya bilen..
tycker du.. den beställdes ju bara i oktober..Ikon skrev:Go vuddring henke...lite lång lev tid bara eller
mmm de stämmer.. men vi kan väl säga att den inte var så billig. Nog en av dom dyare passaten som lämnat Atteviks.Twice skrev:Det gäller att "hitta" dom på rätt ställe
nu har barnarparna vart på hockey! 5 pers och 5 huligantutor med påfyllningspatron! Ljuvligt kul!!!!! Behöver jag tillägga att vi bara fick stanna en kvart?!?!?!?
Vad är det för motor osv?Maverick skrev:tycker du.. den beställdes ju bara i oktober..
mmm de stämmer.. men vi kan väl säga att den inte var så billig. Nog en av dom dyare passaten som lämnat Atteviks.
Det e en 2.0 170 hk diesel. Highline, med helskinn, larm, parkeringsensorer fram o bak, mp3 spelare, avtagbar drag, tonade rutor.. tror det var allt..Ikon skrev:Vad är det för motor osv?
Johnnie...börjar bli piggare nu...imorgon kör vi,ragge se till o få ut din crf oxå!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|