Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:
Det e en 2.0 170 hk diesel. Highline, med helskinn, larm, parkeringsensorer fram o bak, mp3 spelare, avtagbar drag, tonade rutor.. tror det var allt.. :D
Nice :tummenupp

Aion skrev:
Det värsta som finns med denna tid på året är slagertävlingarna men Nu börjar det bli ordning på torpet, finland´s bidrag är monsterrockarna
LORDI
såja...bättre än schlager iaf :yoparty

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Aion skrev:
Det värsta som finns med denna tid på året är slagertävlingarna men Nu börjar det bli ordning på torpet, finland´s bidrag är monsterrockarna
LORDI
såg Lordi tillsammans med Firewind, Pretty Maids och Hammerfall på Icebreaker Tour i Scandinavium förra året. Lordi var klart sämst av alla :död Hoppas de shapeat upp sig sen dess... Fast Finland kanske inte vill vinna eländet. Då tvingas de ju arrangera skiten själva sen :näsblod Coolt att bidra med lite rock iaf!

Texas Hold'em hos mig nån kväll? Abstinensen är stor. Verkar skita sig med den 5:e oxå :brinnerup :huvet

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
K-Man skrev:
såg Lordi tillsammans med Firewind, Pretty Maids och Hammerfall på Icebreaker Tour i Scandinavium förra året. Lordi var klart sämst av alla :död Hoppas de shapeat upp sig sen dess... Fast Finland kanske inte vill vinna eländet. Då tvingas de ju arrangera skiten själva sen :näsblod Coolt att bidra med lite rock iaf!

Texas Hold'em hos mig nån kväll? Abstinensen är stor. Verkar skita sig med den 5:e oxå :brinnerup :huvet

Nä dom kanske inte är det bästa bandet som satt hårdrockstexter till livet, men dom duger.
Som sagt poker måste det snart bli, börjar bli sugen som få.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Maverick skrev:
Det e en 2.0 170 hk diesel. Highline, med helskinn, larm, parkeringsensorer fram o bak, mp3 spelare, avtagbar drag, tonade rutor.. tror det var allt.. :D

Du har ju glömt blingkittet! :4skrika Rattmuff i ÄKTA syntet! Doftdiskant! behöver jag säga mer..... :Bugar

btw jävligt snygg bil! :tummenupp

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Maverick skrev:
Äntligen kom den.. nya bilen.. :banana :banana

bil.JPG

Riktigt läcker färg.... Kombin är dessutom snyggare än sedanen enligt mig... Inte ofta det blir så

:tummenupp

//jaG

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Jaha vad har folk för sig den här helgen då??
K-man en poker på lördag kanske ??

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Tar igen mig efter en häktisk vecka! :rolleyes:
Har öppnat en :öl nu är det fredag!

Trevlig helg på er!//spenk

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Aion skrev:
Jaha vad har folk för sig den här helgen då??
K-man en poker på lördag kanske ??
Ska till Stockholm över dan imon och kommer sannolikt vara rätt trött efter storstan+många mil i bil men man ska aldrig säga aldrig... vi kan höras av över tfn imon em. Kolla av intresset till dess vettja. Jag kan höra med sos-folket och soc-folket :D Jag har inga marker men kan kanske låna lådan från jobbet.

spenk skrev:
Tar igen mig efter en häktisk vecka! :rolleyes:
Har öppnat en :öl nu är det fredag! Trevlig helg på er!//spenk
Häktisk eller hektisk? Har Spenkmeister varit på bakvägsäventyr i vecket?? :D Skål på dig broder! :fyllisar Imon hämtas kanonen! :banana

Last edited:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Häktiskt/hektiskt? Gick kanske lite för fort där... eller jag menar... nevermind!

Hardballer'n? Ska bli kul att se monstret! Klubbfält C imornn kl09.00 kom dit om du vill/har tid!

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
sååååja bärsar ni inget eller??!?!?!?!?
Ikon knullkar frugasn och jag sitter med en bärsi näven med yydeee och thilda men dom har fan också däckat!!! :fyllisar :rofl :yoparty
nån som e på g eller ?!!??!?! /// Twice
btw: twice blev utsläng från style!!! bräda det om ni kan!!!! :yoparty :gnissla :fyllisar :rofl :mad: :tomten

Sååååja svårt o läsa nu lite nu... sitere med min öl helt själv och ingen är vaken ska ingen supa lite ikvälll eller ??! kanskje lite dååååååå.....
sååååje faaaan norrlansguldet är fin fsom ganasen !!!!! :tuttar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...