The_Wanderer
Numera fast i offroad träsket...
Du jag har ingen aning va du pratar omYdde skrev:2041588Satan i gatan vilken fest det va i Lördags
Tycker samtliga ska ta en bläcka till på Fredag
Du jag har ingen aning va du pratar omYdde skrev:2041588Satan i gatan vilken fest det va i Lördags
Tycker samtliga ska ta en bläcka till på Fredag
För min del blir det soft på fredag...fyller ju år på lördag så då blir det rejält iställetRunningback skrev:2044709Jag tycker att alla som har planerat att deltaga i ikons rehabprogram vänder sina blickar mot HUSKY istället.. Samhall har bjudit in ENTOMBED till parken på fredag.. Dock blir det lugnt för mig på fredag då jag flyttar på lördagen.. och hojjen får jag lämna hemma
Ikon skrev:2044015Japp det var djävulskt många redbull vodka utan redbull i lördags...satan va fint
Twice skrev:2046693Jag säger bara SÅÅÅÅÅÅJA!!!!!!
Twice skrev:2046693Jag säger bara SÅÅÅÅÅÅJA!!!!!!
absolut måste ju underhålla dig lite när du sitter o tråkar framför datorn... nästa gång kanske vi till o me kommer in en svängMaverick skrev:2047026Då var det dig jag såg körandes genom norrängen idag.. såg gött ut..
Av ikon o twice få man ju en uppvisning varje dag.. alltid stoppie, burn o slang..
philsson skrev:2047342Så grymt sugen på lite samåkning. Fick idag reda på att hojen inte är reggad som någonting. Varken E eller LV iom misslyckad reggbesiktning. doh!
Zeb_Macahan skrev:2047351Sälj skrotet och köp en gatreggad klar hoj!
//jaG
Det vore smidigt. Köpte hojen utan tanke på LV registrering i början. Men jag hade ändå inte råd att köpa en LV reggad. Fick för mig att LV regga den då det skulle gå snabbt och smärtfritt enligt bilprovningen med de intyg jag redan hade. Skitenkelt. Tot kostnade skulle hamna på typ en tusenlapp så det var det helt klart värt. Sen blev det kostnad efter kostnad och till slut hade jag haft råd att köpa en redan LV reggad hoj, men nu med de pengar jag lagt ner så har jag igen inte råd. Nu ska jag återregistrera hojen som Enduro om jag inte får tag på de intyg jag behöver och sen köra E reggat. Jag var övertygad om att hojen skulle förbli E reggad sålänge den inte blev LV reggad, att den skulle hamna någonstanns i systemet som ingenting hade jag aldrig anat. Så nu ytterligare mer utgifter.Zeb_Macahan skrev:2047351Sälj skrotet och köp en gatreggad klar hoj!
//jaG
Maverick skrev:2047026Då var det dig jag såg körandes genom norrängen idag.. såg gött ut..
Av ikon o twice få man ju en uppvisning varje dag.. alltid stoppie, burn o slang..
Dale Cooper skrev:2046973Var det herrarna Twice och Ikon som slangade förbi mig lite snyggt på Klostergatan innan idag? Gött att se. Så underbart med premiär-rundan idag iaf.
Måste lära mig slanga på R6an snart...
En i bilen vid klosterkungskorsningen vevade ner och började ta kort och sånt på oss! Han var glad åt åkningenDale Cooper skrev:2047411Alltid lika kul att se bilisterna lacka ur inne i bilarna, haha.
Hyfsat gott att låta slampan sträcka ut lite på E4:an kan jag lova. Det var fan bättre än ett dåligt ligg...
Blir det uppehåll imorgon så kör vi lite,ska försöka komma från jobbet tidigt...mavve fixa lite schysst fikaTwice skrev:2047817Hehehe du anar inte vad som väntade i slutet av klostergatan!
Gul vit bil som lät konstig och hade blåa lampor som blinkade konstigt!
Kan säga att vi hadde att göra i ca 15-20 min med att bli av med han!
Han drog över busshinder, genom högskolan och gångvägar, blockerade korsningar och hadde sej! Men massor av vägbulor i 130+ klarade han inte!
Som vanligt så är det inte han som skriver som har upplevt detta
Bästa jakten på säkert 4 år!!
Har du bullar hemma mavve? Då kommer vi lätt in nästa gång!
nope han var allt annat än nöjd...märkligt egentligen nu fick ju han nåt o berätta för sina polare vid morgonkaffetTwice skrev:2047817
En i bilen vid klosterkungskorsningen vevade ner och började ta kort och sånt på oss! Han var glad åt åkningen
Men den gubben jag och ikon stötte på i husky igår va inte lika glad
Ikon skrev:2047843Blir det uppehåll imorgon så kör vi lite,ska försöka komma från jobbet tidigt...mavve fixa lite schysst fika
finns alltid fika hemma.. fråga spenk..Ikon skrev:2047843Blir det uppehåll imorgon så kör vi lite,ska försöka komma från jobbet tidigt...mavve fixa lite schysst fika
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|