Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Runningback

Loud pipes saves lives...
Gick med
10 Apr 2004
Ort
Husky
Hoj
CR500 -96
Jag tycker att alla som har planerat att deltaga i ikons rehabprogram vänder sina blickar mot HUSKY :fyllisar istället.. Samhall har bjudit in ENTOMBED :yoparty till parken på fredag.. Dock blir det lugnt för mig på fredag då jag flyttar på lördagen.. och hojjen får jag lämna hemma :(
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Runningback skrev:
2044709 Jag tycker att alla som har planerat att deltaga i ikons rehabprogram vänder sina blickar mot HUSKY :fyllisar istället.. Samhall har bjudit in ENTOMBED :yoparty till parken på fredag.. Dock blir det lugnt för mig på fredag då jag flyttar på lördagen.. och hojjen får jag lämna hemma :(
För min del blir det soft på fredag...fyller ju år på lördag så då blir det rejält istället
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Ikon skrev:
2044015 Japp det var djävulskt många redbull vodka utan redbull i lördags...satan va fint :tummenupp

:rofl det förklarar vart cashen tog vägen kommer inte ihåg att jag drack så mycket typ 1 smygdrink och den smakade inte redbull :hihi

I helgen hoppar jag över partandet här i stan, skall på bal i strömsholm på lördagen,
 

Dale Cooper

Approved by Jenna Jameson.
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6 -99
Twice skrev:
2046693 Jag säger bara SÅÅÅÅÅÅJA!!!!!! :yoparty :yoparty


Var det herrarna Twice och Ikon som slangade förbi mig lite snyggt på Klostergatan innan idag? Gött att se. :yoparty Så underbart med premiär-rundan idag iaf.

Måste lära mig slanga på R6an snart... :gnissla :näsblod
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Då var det dig jag såg körandes genom norrängen idag.. såg gött ut..

Av ikon o twice få man ju en uppvisning varje dag.. alltid stoppie, burn o slang.. :D
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:
2047026 Då var det dig jag såg körandes genom norrängen idag.. såg gött ut..

Av ikon o twice få man ju en uppvisning varje dag.. alltid stoppie, burn o slang.. :D
absolut måste ju underhålla dig lite när du sitter o tråkar framför datorn... :tomten nästa gång kanske vi till o me kommer in en sväng :tummenupp

det var inte jag som körde idag...twice o påsen tror jag
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Så grymt sugen på lite samåkning. Fick idag reda på att hojen inte är reggad som någonting. Varken E eller LV iom misslyckad reggbesiktning. doh! :huvet
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
philsson skrev:
2047342 Så grymt sugen på lite samåkning. Fick idag reda på att hojen inte är reggad som någonting. Varken E eller LV iom misslyckad reggbesiktning. doh! :huvet

Sälj skrotet och köp en gatreggad klar hoj!

:tummenupp

//jaG
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Zeb_Macahan skrev:
2047351 Sälj skrotet och köp en gatreggad klar hoj!

:tummenupp

//jaG
Det vore smidigt. Köpte hojen utan tanke på LV registrering i början. Men jag hade ändå inte råd att köpa en LV reggad. Fick för mig att LV regga den då det skulle gå snabbt och smärtfritt enligt bilprovningen med de intyg jag redan hade. Skitenkelt. :tummenupp Tot kostnade skulle hamna på typ en tusenlapp så det var det helt klart värt. Sen blev det kostnad efter kostnad och till slut hade jag haft råd att köpa en redan LV reggad hoj, men nu med de pengar jag lagt ner så har jag igen inte råd. Nu ska jag återregistrera hojen som Enduro om jag inte får tag på de intyg jag behöver och sen köra E reggat. Jag var övertygad om att hojen skulle förbli E reggad sålänge den inte blev LV reggad, att den skulle hamna någonstanns i systemet som ingenting hade jag aldrig anat. Så nu ytterligare mer utgifter. :huvet
 

Dale Cooper

Approved by Jenna Jameson.
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6 -99
Maverick skrev:
2047026 Då var det dig jag såg körandes genom norrängen idag.. såg gött ut..

Av ikon o twice få man ju en uppvisning varje dag.. alltid stoppie, burn o slang.. :D

Alltid lika kul att se bilisterna lacka ur inne i bilarna, haha.

Hyfsat gott att låta slampan sträcka ut lite på E4:an kan jag lova. Det var fan bättre än ett dåligt ligg...
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
Dale Cooper skrev:
2046973 Var det herrarna Twice och Ikon som slangade förbi mig lite snyggt på Klostergatan innan idag? Gött att se. :yoparty Så underbart med premiär-rundan idag iaf.

Måste lära mig slanga på R6an snart... :gnissla :näsblod

Hehehe du anar inte vad som väntade i slutet av klostergatan! :hihi
Gul vit bil som lät konstig och hade blåa lampor som blinkade konstigt! :yoparty

Kan säga att vi hadde att göra i ca 15-20 min med att bli av med han!
Han drog över busshinder, genom högskolan och gångvägar, blockerade korsningar och hadde sej! Men massor av vägbulor i 130+ klarade han inte! :rofl :rofl

Som vanligt så är det inte han som skriver som har upplevt detta :D

Bästa jakten på säkert 4 år!! :fyllisar

Har du bullar hemma mavve? Då kommer vi lätt in nästa gång! :tummenupp

Dale Cooper skrev:
2047411 Alltid lika kul att se bilisterna lacka ur inne i bilarna, haha.

Hyfsat gott att låta slampan sträcka ut lite på E4:an kan jag lova. Det var fan bättre än ett dåligt ligg...
En i bilen vid klosterkungskorsningen vevade ner och började ta kort och sånt på oss! Han var glad åt åkningen :D
Men den gubben jag och ikon stötte på i husky igår va inte lika glad :tomten
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
2047817 Hehehe du anar inte vad som väntade i slutet av klostergatan! :hihi
Gul vit bil som lät konstig och hade blåa lampor som blinkade konstigt! :yoparty

Kan säga att vi hadde att göra i ca 15-20 min med att bli av med han!
Han drog över busshinder, genom högskolan och gångvägar, blockerade korsningar och hadde sej! Men massor av vägbulor i 130+ klarade han inte! :rofl :rofl

Som vanligt så är det inte han som skriver som har upplevt detta :D

Bästa jakten på säkert 4 år!! :fyllisar

Har du bullar hemma mavve? Då kommer vi lätt in nästa gång! :tummenupp
Blir det uppehåll imorgon så kör vi lite,ska försöka komma från jobbet tidigt...mavve fixa lite schysst fika
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
2047817



En i bilen vid klosterkungskorsningen vevade ner och började ta kort och sånt på oss! Han var glad åt åkningen :D
Men den gubben jag och ikon stötte på i husky igår va inte lika glad :tomten
nope han var allt annat än nöjd...märkligt egentligen nu fick ju han nåt o berätta för sina polare vid morgonkaffet
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
Ikon skrev:
2047843 Blir det uppehåll imorgon så kör vi lite,ska försöka komma från jobbet tidigt...mavve fixa lite schysst fika

Låter som en ruggigt bra start på helgen!
Ring när du år på gång hemmåt!!!! :fyllisar :tuttar
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top