Zeb_Macahan
Bettingansvarig
philsson skrev:2047912Sol och 9+ grader på söndag.![]()
![]()
DÅ sitter slicksen på!
//jaG
philsson skrev:2047912Sol och 9+ grader på söndag.![]()
![]()
på lördag hämtas motardfälgar så risken är nog ganska stor.Zeb_Macahan skrev:2048107DÅ sitter slicksen på!
//jaG
Inte ens Martin på Ejfa har lyckats LVregga sin 501a, tror inte det är möjligt för den låter för mycket från motor o sånt.philsson skrev:2047376Det vore smidigt. Köpte hojen utan tanke på LV registrering i början. Men jag hade ändå inte råd att köpa en LV reggad. Fick för mig att LV regga den då det skulle gå snabbt.....![]()
Då var det ju schysst av honom att inte säga något när jag lämnade in hojen hos honom för strypning.Emmi skrev:2048514Inte ens Martin på Ejfa har lyckats LVregga sin 501a, tror inte det är möjligt för den låter för mycket från motor o sånt.
Imorrn blir det körning om de e fint väder, annars blir det på söndag!
Vart ska vi supa på lördag?
Twice skrev:2047890
billigt ju..MHK skrev:2048721Förresten!
Köra på miltär flygfält kostar cirka 7000 kr i dagsböter.![]()
Polisjakt efter mc-förare
Två motorcyklister körde som vetvillingar genom Jönköping i går eftermiddag. Flera vittnen iaktog mc-förarna på grästorp, vid tokarp och på torpa vid 16 tiden. De körde i mycket hög hastighet, stundtals på bakhjulen. Polisen gjorde flera försök att komma ikapp dem utan att lyckas. De som har upplysningar om vilka mc-förarna kan tänkas vara ombeds att ta kontakt med polisen.
Maverick skrev:2049021haha.. ringa in o säga att det var ghostrider..![]()
hahahahaha be larsson ringa o säga att det är gunvald larsson som ringer hahaha...ljuvligt...i helgen blir det åka av...både lördag o söndag om vädret tillåterTwice skrev:2049054Hehe ska sätta en polare på detLjuvligt!!!!
![]()
Ska se om det går att fixa inspelning på det med
![]()
Jajjemen! Säg till när frugan har bakat nya havreflarn, då kommer jag som ett skott. DVS Inte när man är beredd, på tok för högt och lite till höger......Maverick skrev:2048020finns alltid fika hemma.. fråga spenk..![]()
NSR_Martin skrev:2048999Att läsa i dagens JP, andra sidan i vänstra spalten:
Rätt komiskt, undra vem det kan va![]()
(säg till om jag ska ta bort skiten)
den blev inte dum...speedo skrev:2050003äntligen sitter det efterlängtade systemet på... Mmmmmm
Ikon skrev:2049188hahahahaha be larsson ringa o säga att det är gunvald larsson som ringer hahaha...ljuvligt...i helgen blir det åka av...både lördag o söndag om vädret tillåter
porec skrev:2050030den blev inte dum...hemmabygge?
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |