Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Idag blev det minimotorrejs vid voice, va visserligen bara jag och zpeppy, och det blev mest meka, men det va kul ändå :yoparty

Knäskrap med minimoto rockar fätt, specielt när bakdäcket släpper o man stödjer mot knät o bara kör vidare :hihi


Vilka va det som körde vid torsvik idag? Vi hörde er typ hela tiden.
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
NSR_Martin skrev:
2054405 Idag blev det minimotorrejs vid voice, va visserligen bara jag och zpeppy, och det blev mest meka, men det va kul ändå :yoparty

Knäskrap med minimoto rockar fätt, specielt när bakdäcket släpper o man stödjer mot knät o bara kör vidare :hihi


Vilka va det som körde vid torsvik idag? Vi hörde er typ hela tiden.

De va jag budda och mange :D sen kom det en xt ktm och yamaha wr men vet inte vilka det va. dom bara åkte förbi :D
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
Nån som vet var man kan lägga upp websidan och lite filmer?
Ska helst inte kosta så mkt.... :va
 

M A N G E

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
bankeryd
Hoj
hojlös =(
Twice skrev:
2054962 De va jag budda och mange :D sen kom det en xt ktm och yamaha wr men vet inte vilka det va. dom bara åkte förbi :D
det var kul körning i helgen.. :rofl
 

Bifogat

  • bak.JPG
    bak.JPG
    36.6 KB · Visningar: 95
  • buddaxt.JPG
    buddaxt.JPG
    59.1 KB · Visningar: 84
  • twice.JPG
    twice.JPG
    22.7 KB · Visningar: 94
  • twice2.JPG
    twice2.JPG
    27.9 KB · Visningar: 86

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Sådärja! Nu letar jag inte lägenhet längre. Flyttar runt hörnet i sommar. Skrev på kontrakt på en stor 3:a, 111 kvm, på Brahegatan idag så ni kan räkna med en ny feting-inflyttningsfest i sommar :tummenupp :fyllisar Högst upp, hörnlägenhet, balkong, öppen spis mm :banana
Min lägenhet går tillbaks till Vätterhems kösystem så tjata inte på mig om den.
 

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
K-Man skrev:
2058524 Sådärja! Nu letar jag inte lägenhet längre. Flyttar runt hörnet i sommar. Skrev på kontrakt på en stor 3:a, 111 kvm, på Brahegatan idag så ni kan räkna med en ny feting-inflyttningsfest i sommar :tummenupp :fyllisar Högst upp, hörnlägenhet, balkong, öppen spis mm :banana
Min lägenhet går tillbaks till Vätterhems kösystem så tjata inte på mig om den.

Grattis Hoppas du och Malin kommer trivas i er nya lägenhet.

//Mheel
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Twice skrev:
2057194 Nån som vet var man kan lägga upp websidan och lite filmer?
Ska helst inte kosta så mkt.... :va

Kolla surftown.se

K-Man skrev:
2058524 Sådärja! Nu letar jag inte lägenhet längre. Flyttar runt hörnet i sommar. Skrev på kontrakt på en stor 3:a, 111 kvm, på Brahegatan idag så ni kan räkna med en ny feting-inflyttningsfest i sommar :tummenupp :fyllisar Högst upp, hörnlägenhet, balkong, öppen spis mm :banana
Min lägenhet går tillbaks till Vätterhems kösystem så tjata inte på mig om den.

Ähh, kunde du inte sagt till mig innan du sa upp den så kanske jag hade haft nån central plats att bo på! :huvet
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Emmi skrev:
Ähh, kunde du inte sagt till mig innan du sa upp den så kanske jag hade haft nån central plats att bo på! :huvet
Skulle du hyrt den i andra hand för 5000 kr/mån då eller vad menar du? Det är väl upp till mig att välja om jag vill säga upp lägenheten och Vätterhems kö är inte så lätt att gå förbi va?

speedo skrev:
2050226 Ne, inte hemmabygge.. GPR underseat
Va det du i tidningen idag Speedo?? Precis vad man inte vill läsa om hyror när man just skrivit på för en lägenhet med 7000 i hyra...
 
Last edited:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Grattis till lyan K-man! Hoppas att du inte blir drabbad av chockhöjningen. :gnissla
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
spenk skrev:
2060712 Grattis till lyan K-man! Hoppas att du inte blir drabbad av chockhöjningen. :gnissla

Nä är det dax föe chockhöjningar, taskigt läge isåfall, hoppas att du slipper det. Och grattis, men är den inte lite väl liten :7peta 110Kvm?? du får ju plats med hojen i vardagsrummet, eller är det dax att skaffa familj?
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
K-Man skrev:
2060698 Skulle du hyrt den i andra hand för 5000 kr/mån då eller vad menar du? Det är väl upp till mig att välja om jag vill säga upp lägenheten och Vätterhems kö är inte så lätt att gå förbi va?

Va det du i tidningen idag Speedo?? Precis vad man inte vill läsa om hyror när man just skrivit på för en lägenhet med 7000 i hyra...

Köer går alltid att gå förbi, har aldrig stått i en fungerande kö. Visst är det upp till dig men hjälpa vänner är ju också vänligt. Skitsamma.
 

Carro

Carolinski
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen just nu...
Då har den gamle blivit ännu äldre... :tomten

Stort grattis på födelsedagen farbror Spenk!!! :D

// Carro och Henke :fyllisar
 

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
K-Man skrev:
2060698 Skulle du hyrt den i andra hand för 5000 kr/mån då eller vad menar du? Det är väl upp till mig att välja om jag vill säga upp lägenheten och Vätterhems kö är inte så lätt att gå förbi va?

Va det du i tidningen idag Speedo?? Precis vad man inte vill läsa om hyror när man just skrivit på för en lägenhet med 7000 i hyra...


Jodå, det va jag.. Blir riktigt jävla lack om de chock höjer hyran så pass..
Men jag planerar att flytta i vilket fall som helst.. Tänkte jag skulle köpa mig något med ett garage tätt intill.. =)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top