Ska vi dra eller...jag måste vara hemma vid 4mange_jkpg skrev:2053428
edit:skiter i ett idag...hinner nog inte
Last edited:
Ska vi dra eller...jag måste vara hemma vid 4mange_jkpg skrev:2053428
NSR_Martin skrev:2054405Idag blev det minimotorrejs vid voice, va visserligen bara jag och zpeppy, och det blev mest meka, men det va kul ändå
Knäskrap med minimoto rockar fätt, specielt när bakdäcket släpper o man stödjer mot knät o bara kör vidare
Vilka va det som körde vid torsvik idag? Vi hörde er typ hela tiden.
Ikon skrev:2053324ja det blir väl lite köra om en stund,säg bara när o var
det var kul körning i helgen..Twice skrev:2054962De va jag budda och mange sen kom det en xt ktm och yamaha wr men vet inte vilka det va. dom bara åkte förbi
K-Man skrev:2058524Sådärja! Nu letar jag inte lägenhet längre. Flyttar runt hörnet i sommar. Skrev på kontrakt på en stor 3:a, 111 kvm, på Brahegatan idag så ni kan räkna med en ny feting-inflyttningsfest i sommar Högst upp, hörnlägenhet, balkong, öppen spis mm
Min lägenhet går tillbaks till Vätterhems kösystem så tjata inte på mig om den.
Twice skrev:2057194Nån som vet var man kan lägga upp websidan och lite filmer?
Ska helst inte kosta så mkt....
K-Man skrev:2058524Sådärja! Nu letar jag inte lägenhet längre. Flyttar runt hörnet i sommar. Skrev på kontrakt på en stor 3:a, 111 kvm, på Brahegatan idag så ni kan räkna med en ny feting-inflyttningsfest i sommar Högst upp, hörnlägenhet, balkong, öppen spis mm
Min lägenhet går tillbaks till Vätterhems kösystem så tjata inte på mig om den.
Skulle du hyrt den i andra hand för 5000 kr/mån då eller vad menar du? Det är väl upp till mig att välja om jag vill säga upp lägenheten och Vätterhems kö är inte så lätt att gå förbi va?Emmi skrev:Ähh, kunde du inte sagt till mig innan du sa upp den så kanske jag hade haft nån central plats att bo på!
Va det du i tidningen idag Speedo?? Precis vad man inte vill läsa om hyror när man just skrivit på för en lägenhet med 7000 i hyra...speedo skrev:2050226Ne, inte hemmabygge.. GPR underseat
spenk skrev:2060712Grattis till lyan K-man! Hoppas att du inte blir drabbad av chockhöjningen.
K-Man skrev:2060698Skulle du hyrt den i andra hand för 5000 kr/mån då eller vad menar du? Det är väl upp till mig att välja om jag vill säga upp lägenheten och Vätterhems kö är inte så lätt att gå förbi va?
Va det du i tidningen idag Speedo?? Precis vad man inte vill läsa om hyror när man just skrivit på för en lägenhet med 7000 i hyra...
Hehe Grattis Gammelman!spenk skrev:2061817Ojjemen gammal är äldst! tackar tackar
spenk skrev:2061817Ojjemen gammal är äldst! tackar tackar
K-Man skrev:2060698Skulle du hyrt den i andra hand för 5000 kr/mån då eller vad menar du? Det är väl upp till mig att välja om jag vill säga upp lägenheten och Vätterhems kö är inte så lätt att gå förbi va?
Va det du i tidningen idag Speedo?? Precis vad man inte vill läsa om hyror när man just skrivit på för en lägenhet med 7000 i hyra...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|