Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
grattis ikon
Grattis!!Maverick skrev:2050691grattis ikon
Twice skrev:2051114Grattis!!
Åkning vidd 11 ungefär, nån som ska med? Mange??
Åk hem te han ochskaka liv i bakfyllan Han ska också med eller?mange_jkpg skrev:2051128får ju fan inte tag i buddajävel.. hojen står i hans garage
men vi kommer ut o åker sen så fort han vaknat till liv..
grattis ett år närmare gubbe då ikon
ja för fan han ska med...Twice skrev:2051134Åk hem te han ochskaka liv i bakfyllan Han ska också med eller?
Ring mej på 0736-491525 sen när ni fått ordning på grejjerna!
Du glömde det viktigaste, BILDER!!philsson skrev:2051358Nu har jag monterat motardkittet!
Återstår bara att korta ner kedjan och sen tar skruvarna till skivan fram i oket lite men det skall åtgärdas. Snart är man på benen!
Det kommer! Efter maten så kortas kedjan men före bilderna så ska jag ta och dra mig en runda såklart. så sjukt sugen nu.NSR_Martin skrev:2051370Du glömde det viktigaste, BILDER!!
Jag var och lekte på Bodaborg i torsdags em. Då gled det förbi en blågul Husa på endurofälgar. Kan det ha varit du?philsson skrev:2051376Det kommer! Efter maten så kortas kedjan men före bilderna så ska jag ta och dra mig en runda såklart. så sjukt sugen nu.
Bra att vetaTwice skrev:Som vanligt så är det inte han som skriver som har upplevt detta
Bästa jakten på säkert 4 år!!
K-Man skrev:2051585Jag var och lekte på Bodaborg i torsdags em. Då gled det förbi en blågul Husa på endurofälgar. Kan det ha varit du?
Bra att veta
När det gäller 'ögonblicksbrott' är det bara att hålla fast vid "Det kan jag inte svara på" om nån ställer frågor i efterhand. Det är upp till polisen att styrka den misstänktes identitet. Har du inte blivit tagen på bar gärning så har de ju inget att komma med, men de försöker ofta skrämma fram ett erkännande.
Hittar man på lögner trasslar man lätt in sig. Kör med "Det kan jag inte svara på" då du enligt Genevekonventionen aldrig är skyldig att erkänna brott. Polisen blir jättefrustrerad (tro mig ) Se bara till att ingen blir skadad!
Ikon skrev:2051906Tackar tackar för alla grattulationer...började firandet med att jag o twice visade alla nya mckörskoleelever hur man bör framföra mc på bästa fältmässiga sätt...och nu avslutar vi dagen/kvällen med att dränka oss i guds gåva till folket......................mao.
Absolut. Jag bor precis vid bodaborg.K-Man skrev:2051585Jag var och lekte på Bodaborg i torsdags em. Då gled det förbi en blågul Husa på endurofälgar. Kan det ha varit du?
Bling bling in the bling!philsson skrev:2051985Absolut. Jag bor precis vid bodaborg.
Här har ni bild på Husan med motardfälgar, det var kul sålänge det varade.
Föresten. Grattis Ikon
ja det blir väl lite köra om en stund,säg bara när o varmange_jkpg skrev:2053130nån som ska ut o köra idag?
vilka var det som körde en blå xtx och en ktm igår??
ojjemen det ska bara få torka upp nån timme eller så. sen jävlar!mange_jkpg skrev:2053130nån som ska ut o köra idag?
vilka var det som körde en blå xtx och en ktm igår??
Twice skrev:2053351ojjemen det ska bara få torka upp nån timme eller så. sen jävlar!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|