Rodentboy skrev:Tackar tackar allihop, men med tomma ord kommer ni ingenstans..vart är mina presenter??
Vadå tidning??
Inte f-n fick jag något när jag fylde men va f-n man e ju inte snål...Rodentboy skrev:Tackar tackar allihop, men med tomma ord kommer ni ingenstans..vart är mina presenter??
Vadå tidning??
Smulan skrev:Ja, det är väl du som posar i JP idag??
Kolla det så får du se ..
The_Wanderer skrev:Inte f-n fick jag något när jag fylde men va f-n man e ju inte snål...
Har precis beställt den här med adressering Rodentboy, Bankeryd.
Faktura adress Vandraren, Jönköping
Du får bjuda på några som tack
Tyvärr ingick inte "sadel accessoryn" (hade tänkt sno den själv annars ), tyckte det var dåligt men dom hänvisade till div. paragrafer om att man inte får ta in livsmedel, husdjur etc. hursomhelstRodentboy skrev:Ja, den får väl duga då..hoppas alla features är med på den??
Rodentboy skrev:hmm...om jag ska va helt ärlig så såg jag inte nåt..
o tackar.. Nu är vi jämngamla, Benson...
BENSON skrev:Ehhh... Rödljuskörningen var det alkoholkko som stod för.
Och visst är det skönt nu när vi båda får åka tung mc....
Ska bli kul
Ikon skrev:Ja...kan du hjälpa mig att mecka bort mina strypbrickor tror du? Du har väl nyligen gjort det?
//Rodentboy hemma hos Ikon...
BENSON skrev:Ehhh... Rödljuskörningen var det alkoholkko som stod för.
Och visst är det skönt nu när vi båda får åka tung mc....
Ska bli kul
bpurple skrev:Blott 20 år?! Fan.. säg att du skojar!
Grattis, typ... sådär lagom i efterhand.
dan_mille skrev:haha, fan va sköna inlägg!! iaf, börjas snacka en hel del om offroad (o köras me hoppas ja), de måste väl bero på kylan o sånt skit eller, iaf, hoppas att ni får några riktigt kalla veckor, för att om ca 12 timmar så sitter jag på flyget, på vägs till florida ( dem hade visst ca 26 grader nu)..
-en som vill lära sig att köra hoj..
Vadå FLÅRIDA? Vadå HAFT två mille? ska du göra en Swedie? åka over there å lära dig å köra hoj? eller ska du ligga på stranden å ta en med några fina å ha det allmänt gött?dan_mille skrev:haha, fan va sköna inlägg!! iaf, börjas snacka en hel del om offroad (o köras me hoppas ja), de måste väl bero på kylan o sånt skit eller, iaf, hoppas att ni får några riktigt kalla veckor, för att om ca 12 timmar så sitter jag på flyget, på vägs till florida ( dem hade visst ca 26 grader nu)..
-en som vill lära sig att köra hoj..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |