Nä fotbromsen skulle vara förbjuden! lr så dålig att den skulle vara omöjlig att låsa iallafall hoppas du blir tillräckligt rörlig. Terminator led är inget som är på tal?Maverick skrev:...Men hur ofta använder man fotbromsen när man kör?? aldrig.. så de e ju skit samma.. fast de kommer väl ändå gå o bromsa me stel fot.. de sura e ju allt annat.. kommer ju gå som en kratta..
Låter som en skinnlös löshistoria... hur gick det med dig? bara skrapmärken? halka lr? blev det mycket på hojen?eus skrev:...knäskrapat med jeans
MrGooFy skrev:Hehe snacka om att se det prositiva i situationen.
Ser vi dig i helgen hemma hos Jens eller??
MrGooFy skrev:Hehe snacka om att se det prositiva i situationen.
Ser vi dig i helgen hemma hos Jens eller??
Maverick skrev:Måste se framåt.. annars blir de bara jobbigt.. de ända sura kan väl vara att jag inte kommer vara tillräckligt läkt till nästa säsong..
Nja.. få inte sitta uppe några längre stunder.. så tyvärr har jag ingen möjlighet att ta mig bort till jens.. jag kommer dock vara hemma.. så om ni vill så e de bara att titta förbi..
Zeb_Macahan skrev:Goofyman, tror du att det är möjligt att ni kommer dimpande förbi runt 15-1600 på lördag så kör vi grusbusrundan på söndagen på något roligt ställe.... klart ni ska få köra grusbus när ni kommer till jkpg... men efter bakfyllepizzan på söndagen. Låter det ok?
//jaG
MrGooFy skrev:En oväntad sovmorgon tackar jag inte nej till.
Vi dyker upp runt 3.
MrGooFy skrev:Ok
Är du hemma på heltid nu eller bara på helgerna??
The_Wanderer skrev:Nä fotbromsen skulle vara förbjuden! lr så dålig att den skulle vara omöjlig att låsa iallafall hoppas du blir tillräckligt rörlig. Terminator led är inget som är på tal?
Låter som en skinnlös löshistoria... hur gick det med dig? bara skrapmärken? halka lr? blev det mycket på hojen?
eus skrev:Joo skinnlös historia..hade jacka, jeans, handskar å hjälm
Det blev bara skrapat å svullet knä... ingen fara med mig..
Hojen blev lite ful
Skrapade högersidan... topkåpan.. sidokåpan.. nerekåpan.. kopplingskåpan å sliponet
hmm.. men jag limmar väl ihop det lite lätt å kör ratbike version 2.0
kopplingkåpan måste dock bytas
fy SATAN vad dyra plastkåpor är btw... kostar ju typ 4000:- styck
Zeb_Macahan skrev:Äsch... plasta ihop dom så gott det går.... å kör sen...
//jaG
Hehe.. låter som mitt bakhjulsläpp på streetracet.. men jag lyckades ju på något sett reda ut den skiten..eus skrev:Joo.. det blir så..
Satan vad halt det var
fetaste bakhjulsläppet jag har vart med om
Stod på tvären på vägen
Maverick skrev:Hehe.. låter som mitt bakhjulsläpp på streetracet.. men jag lyckades ju på något sett reda ut den skiten..
tråkigt som fan för dig.. lite vinterprojekt nu iaf.. hoppas du få ihop den med bra resultat..
neehee.. tror jag nog e den som sänkt värdet mest på sin hoj.. går nog inte få den i mindre värde...eus skrev:Jaa det ska nog gå bra... med lite skrapade kåpor så det lite mer äkta ut
Då syns det att man har kört
Surt bara att det sänker hojens värde så satans mycket
Maverick skrev:neehee.. tror jag nog e den som sänkt värdet mest på sin hoj.. går nog inte få den i mindre värde...
Motorn e faktiskt hel.. men kylaren e kass.. tror till o me att kopplingskorgen klarat sig.. verkar även som att framfälgen me skivor o ok oxå e hela.. lite tveksam till gaffelbenen.. vet att bakramen o bakfälgen e helt kassa.. men hoppas på att huvudramen o att svingen e hel.. för då har jag iaf lite o bygga på..eus skrev:Jaa du leder nog den ligan.. rejält.. är det nåt som är helt?
Maverick skrev:Motorn e faktiskt hel.. men kylaren e kass.. tror till o me att kopplingskorgen klarat sig.. verkar även som att framfälgen me skivor o ok oxå e hela.. lite tveksam till gaffelbenen.. vet att bakramen o bakfälgen e helt kassa.. men hoppas på att huvudramen o att svingen e hel.. för då har jag iaf lite o bygga på..
Gött, trodde mina skrapade kåpor bara visade hur jävla klantig man kan vaeus skrev:Jaa det ska nog gå bra... med lite skrapade kåpor så det lite mer äkta ut
Då syns det att man har kört
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |