Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ikon skrev:
det där är helt jävla underbart...ryser lite lite rikitgt när jag tänker tillbaka på dina o mina små 20minuters rundor gränna o retur :tummenupp
Jajje.. den första gången då vi låg o lekte me dom där minibussarna.. fan de var ju helt sjukt när vi kom hem.. o de hade typ gått 25 min.. med en massa bus i gränna.. :D :D helt jävla underbart.. ligga o pressa i 290 på min mätare (315 på din :) ) i ett par mil e riktigt jävla fett skoj... :rock :rock :D

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
spenk skrev:
Det jävligaste är ju bara när man TROR man kör som ett svin, pressar discon JÄVLARANAMMA!

Då kommer Ikon och Mavve som två jehu, de omkörningarna känns väl som möten för er eller?? :skrämd :Bugar :) :squid
nee du.. discohojen e inte allt för snabb.. :) men de sjuka var ju då vi låg o gasade på lite då då.. o när man sen gick ner i 100.. så kommer Ikon o du o susar förbi i lite lagom fort.. först ikon i typ 300 sen du lite långsammare.. helvete va fort de gick när man inte var beredd på de.. men ni fick ju igen nån km senare.. :lol :lol :rock

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Fina små minnen...:D

Våran alldeles egna fast food run från gränna till Jordbron i sommras gick ju inte av för hackor heller..:squid

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
spenk skrev:
Det jävligaste är ju bara när man TROR man kör som ett svin, pressar discon JÄVLARANAMMA!

Då kommer Ikon och Mavve som två jehu, de omkörningarna känns väl som möten för er eller?? :skrämd :Bugar :) :squid

Problemet med Discon är väl att den kanske inte har någon djävulsk toppfart, men den var trevlig när det svänger...iallafall om man jämför med min marginellt lättade stridsvagn från kriget...

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Nä fy fan vilka turer det var...skönt att det finns några fler än mig som hellre tar e4:an än gamla gränna vägen...

Mavve:resan när vi låg o busade med minibussarna var en av årets bästa helt klart!

Det började med regn,sen blev det tort vid rosenlund,sen var det bara o ge...fy fan va gött när man bara sitter o vrålar "Mata han Bodil,ge va han tål!!"

Avslutet på den resan var väl lite komiskt oxå,när du kortslöt min hoj nere på atollen precis när det började regna o mörkna :lol

haha ja det var kul i somras iaf.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ikon skrev:
Nä fy fan vilka turer det var...skönt att det finns några fler än mig som hellre tar e4:an än gamla gränna vägen...

Mavve:resan när vi låg o busade med minibussarna var en av årets bästa helt klart!

Det började med regn,sen blev det tort vid rosenlund,sen var det bara o ge...fy fan va gött när man bara sitter o vrålar "Mata han Bodil,ge va han tål!!"

Avslutet på den resan var väl lite komiskt oxå,när du kortslöt min hoj nere på atollen precis när det började regna o mörkna :lol

Gamla grännavägen tar ju en jävla tid...tar man E4 så är man ju där på dryga 10 minuter om man vill...

hahaha!!

Hänt mycket humor...att man inte var med när flykten från akutbilen ägde rum...:D :D

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Rodentboy skrev:
Gamla grännavägen tar ju en jävla tid...tar man E4 så är man ju där på dryga 10 minuter om man vill...

hahaha!!

Hänt mycket humor...att man inte var med när flykten från akutbilen ägde rum...
10 min?? nee då har man ju hunnit ta en cigg oxå.. :D

Ja... vad säger man.. jävla akutbil till o skrämmas.. :1pajas :va :fatta! men jag körde ifrån den iaf.. :banana :öl

Ikon: jaa de var så de började.. alla andra åkte hem för de regnade lite.. så vi bestämde oss för att åka norrut då de såg blått ut på himmeln där.. o va gött de var när man kom runt i böjen vid roselund o de blev helt torrt.. o leken började.. de sjuka var ju att vi åkte ju fram o tbx på under halvtimmen.. o då busa vi ändå ganska mkt i gränna på rakan ner till hamnen... de var väl även där du fick till en massa sjukt bra stoppies?? :rock

Börjar nu inser att jag blir tvungen o skaffa mig en hoj med kåpor till nästa år.. kommer ju inte annas kunna köra som en galning på e4:an om jag kör fighter.. eller de kanske blir ännu mer galet då.. :FU :crash :öl

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ikon skrev:

Haha.. vilje ju bara hjälpa dig o få igång den andra baklampan oxå.. humm :va hur var de man gjorde nu.. aha.. så här.. ktz.. oups.. :hej :rofl men de var ju iaf lätt fixxat.. hahaha :FU

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Rodentboy skrev:
Fina små minnen...:D

Våran alldeles egna fast food run från gränna till Jordbron i sommras gick ju inte av för hackor heller..:squid

Jordbron run funkar alltid!!!!! Det är ju också en jävligt sjuk grej...... :Bugar jordbron ...

Helt sanslöst! Hur mycket burgare kan man äta egentligen, EGENTLIGEN!!!?

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
spenk skrev:
Jordbron run funkar alltid!!!!! Det är ju också en jävligt sjuk grej...... :Bugar jordbron ...

Helt sanslöst! Hur mycket burgare kan man äta egentligen, EGENTLIGEN!!!?
o framför allt.. hur mkt burgare har dom där EGENTLIGEN??

Fast de mest sjuka e ju när dom ändå säger.. Välkommen Spenk.. ska de vara de vanliga eller?? :D :lol

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Maverick skrev:

Fast de mest sjuka e ju när dom ändå säger.. Välkommen Spenk.. ska de vara de vanliga eller?? :D :lol

:Bugar :7peta
Hahaa värdsklass.. det är som när pizzerian ringde hem till min kusins kompis och frågade om han inte skulle ha nåt idag .. eller min jobbarkompis som får julklappar av pizzeriaägaren :crash

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Maverick skrev:

Sen är det inte lite riktigt osjukt attt de kan mitt SH nick heller!

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
eus skrev:
:Bugar :7peta
Hahaa värdsklass.. det är som när pizzerian ringde hem till min kusins kompis och frågade om han inte skulle ha nåt idag .. eller min jobbarkompis som får julklappar av pizzeriaägaren :crash

Fy fan va cooooolt! Jag är RIKTIGT impad :Bugar Jag får fan inte ens en klubba på Bella, fast det var ju länge sedan nu..... har blivit en del Al Camo...

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Maverick skrev:

:rofl :rofl :rofl garvar fortf.

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
spenk skrev:
Fy fan va cooooolt! Jag är RIKTIGT impad :Bugar Jag får fan inte ens en klubba på Bella, fast det var ju länge sedan nu..... har blivit en del Al Camo...
Nee.. men du få ju varannan måltid på gyllenemåsen gratis ju.. :D :lol

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
spenk skrev:
ORD!:fakta Rest. Gyllene måsen har väl varit lite delaktig i framställning av min rynkfria kropp!
Aha.. de e därför ditt skinnställ sitter bättre o bättre dag för dag.. :D

nee nu få jag nog sluta hacka på dig.. för annars så kommer väl den stora släggan tbx.. så fort passningen kommer.. (fast de gör den nog ändå.. :D)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Maverick skrev:

Jag har hört att de har minst tusen...faktiskt... :cool:

Nä fan..du får slänga på en toppkåpa eller nåt på hojen iallafall så du kan gasa utan att din smäckra lilla kropp flyger av...

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:

och alla dom som varit med oss på earthbridge o krubbat vet att en spenk special är understa värmehyllan i hamburgerskåpet :crash

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar