Aion
black danger lost in the woods
Ikon skrev:och alla dom som varit med oss på earthbridge o krubbat vet att en spenk special är understa värmehyllan i hamburgerskåpet
bara ett litet inlägg från mig........ bussiga klubben!
Ikon skrev:och alla dom som varit med oss på earthbridge o krubbat vet att en spenk special är understa värmehyllan i hamburgerskåpet
Mr-zx7 skrev:bara ett litet inlägg från mig........ bussiga klubben!
Ikon skrev:spenk blir inte sur...snarare stolt över att han är kungen på McDonalds
Muuuhahahahahahaha.. klockren..Mr-zx7 skrev:Hahahaha.................... BURGERKING
Emmi skrev:KTMDanne, grymt frän film, kul att Peter och Jens var med med! Imponerad!
Maverick skrev:Visst e de.. e så jävla gött.. tänk en go lagom varm sommarkväll.. så där så de e perfekt me sitt spegelvisir.. de kommer en varm smekande vind genom sitt öppna visir.. man lägger i ettan.. dra i väg.. i me tvåan.. busvarmkör lite genom stan.. kommer ut på e4:an.. kör upp brevid en bil.. tittar in i bilen.. ser hur föraren tittar tbx.. smila lite.. kopplar till lite o skickar upp den på slangen.. efter ett par 100 meter så slår visiret ner.. sen sätter man ner framhjulet.. i me trean o ger fullt.. o slutar inte förrens efter man har nått ca 290 mätaren.. släpper av lite.. kolla åt sidan på polaren.. o bara skriker inne i hjälmen av ett sånt jävla rus.. sen e de bara o börja leka så hela vägen till gränna.. för o stanna där o ta en go glass.. o snacka lite om vansigheterna man gjort på vägen ut... för att sen göra om samma sak på hemvägen.. oj oj oj vad jag längtar till nästa sommar...
grattis till grusbusen, vad fick du den för?The_Wanderer skrev:Grymme film!
Ikon skrev:spenk blir inte sur...snarare stolt över att han är kungen på McDonalds
spenk skrev:PRECIS undersåtar!!! Fast nu var det väldigt längesedan det blev något från donken, får väl kvala in nästa gång.......
spenk skrev:Garton!!! Tack för tipset!!
Rummet vi fick tag på dög jättefint
Nee... de e fan konstigt.. likadant varje gång man ska hem från bongo.. man har inte en aning vart man ska..MrGooFy skrev:Np
Alltid kul att det gick bra för någon, själv gick jag vilse på nattkröken när jag skulle hitta hem till Jens ifrån Bongo.
Vi tog ju en taxi dit och när jag skulle gå därifrån så visste jag inte ens åt vilket håll jag skulle gå.
Hittade dit efter lite virrande dock.
Maverick skrev:Nee... de e fan konstigt.. likadant varje gång man ska hem från bongo.. man har inte en aning vart man ska..
Hehe.. taskigt nick du har nu... vad blev de för nån då?? eller köpte du brossans din?? den e ruskigt snygg..Ninja 9R skrev:Jaha, då har man bytt märke då... Nu är det Sukka som gäller!
Ja, nicket är ju inge bra längre..Maverick skrev:Hehe.. taskigt nick du har nu... vad blev de för nån då?? eller köpte du brossans din?? den e ruskigt snygg..
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|