spenk skrev:nu kan jag inte vara tyst längre!!!! hoppas att ingen har lyssnat på P3....
Vad får man om man klonar en sjörövare???????
jag vet jag vet...
Piratkopia...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaha
spenk skrev:nu kan jag inte vara tyst längre!!!! hoppas att ingen har lyssnat på P3....
MrGooFy skrev:Trevligt trevligt. Men jag måste säga att du inte höll fanan högt när det gäller Jönköpingsbornas beryktade alkoholintagsstandard.
Jag gissar på att det beror på att du hade tjejen med dig, dom verkar ha en lugnande inverkan på attacksupandets fina konst.
Ikon skrev:jag vet jag vet...
Piratkopia...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaha
Den där var ju riktigt gammal.. men den e riktigt kul..spenk skrev:nu kan jag inte vara tyst längre!!!! hoppas att ingen har lyssnat på P3....
MrGooFy skrev:P3 är helt klart den bästa kanalen, det är den som är på mest hela dagen. Tål verkligen inte Radio Match och RixFM, det är bara en skiva på repeat hela dagen. :kocko
MrGooFy skrev:P3 är helt klart den bästa kanalen, det är den som är på mest hela dagen. Tål verkligen inte Radio Match och RixFM, det är bara en skiva på repeat hela dagen. :kocko
en cd med reklam ja.....fy f'n vilken skit börjar tröttna på det nu!MrGooFy skrev:P3 är helt klart den bästa kanalen, det är den som är på mest hela dagen. Tål verkligen inte Radio Match och RixFM, det är bara en skiva på repeat hela dagen. :kocko
Zeb_Macahan skrev:Så funkar det regerar!!!
Måns och Anders for presidents
Zeb_Macahan skrev:men,men,men,men,....
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Så funkar det regerar!!!
Måns och Anders for presidents [/SIZE]
nänänänä DISCO KICKAR!!!!!Carro skrev:Mintpastiller
Säg att du skojar
spenk skrev:Ska hälsa så varmt ifrån Gyllene måsen-jordbron
De sa att de hade problem med ekonomin sedan MC_säsongen slutade...... så jag var TVUNGEN att kliva fram!
Ha ha ha... saknade dom Spenk sponsen...spenk skrev:Ska hälsa så varmt ifrån Gyllene måsen-jordbron
De sa att de hade problem med ekonomin sedan MC_säsongen slutade...... så jag var TVUNGEN att kliva fram!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|