Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ikon > :fyllisar < Mavve

Fan va du dricker dåligt Ikon.. de precis som vanligt.. en annan dricker ju även när man "trillat".. :rofl :lol :tungan

Last edited:

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ninja 9R skrev:
Ja, nicket är ju inge bra längre.. :rolleyes:
Det blev en sån där det står först en etta och sen tre nollor efter där bak.. :va :D
Gött som fan ju.. vill veta allt.. årsmodell.. färg.. pris.. för de verkar ändå som dom har stått sig i bättre pris än rettorna iaf..

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:
Ikon > :fyllisar < Mavve

Fan va du dricker dåligt Ikon.. de precis som vanligt.. en annan dricker ju även när man "trillat".. :rofl :lol :tungan

Va fan är det här för omotiverat påhopp :7peta

Du skulle sett mig senare på kvällen igår...då gick jag jävlar i mig inte på egna ben,ett praktfullt posörklot över en menyskylt utanför tapeten... :banana :banana
då var det fest folket jublade o ännu en gång lyckades jag vara fullast på stället,man skulle nog kunna säga att jag tagit platsen som alkokung från dig nu...jag njuter i FULLA drag,för när du kommer ut så får jag ju vänligt gå ner på andra platsen igen :(

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Maverick skrev:
Gött som fan ju.. vill veta allt.. årsmodell.. färg.. pris.. för de verkar ändå som dom har stått sig i bättre pris än rettorna iaf..
det blev en -01a, svart/silver, betalade 68' för den med lite tillbehör.. Slänger upp bild på den imorgon. :tummenupp Nu ska det piskas bana seriöst, det gick ju inte med touringhojen.. :lol

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ninja 9R skrev:
det blev en -01a, svart/silver, betalade 68' för den med lite tillbehör.. Slänger upp bild på den imorgon. :tummenupp Nu ska det piskas bana seriöst, det gick ju inte med touringhojen.. :lol
Låter ju som ett jävligt vettigt pris.. sen e den svart/silver jävligt snygg oxå.. grattis till den nya hojen..

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Ikon skrev:
Va fan är det här för omotiverat påhopp

Du skulle sett mig senare på kvällen igår...då gick jag jävlar i mig inte på egna ben,ett praktfullt posörklot över en menyskylt utanför tapeten...
då var det fest folket jublade o ännu en gång lyckades jag vara fullast på stället,man skulle nog kunna säga att jag tagit platsen som alkokung från dig nu...jag njuter i FULLA drag,för när du kommer ut så får jag ju vänligt gå ner på andra platsen igen :(

men va fan.. måste ju hoppa på folk så här via nätet.. då jag inte få supa.. blir ju helt konstig här i sängen.. :dummer :huvet

Låter som du håller kronan högt iaf.. sup på hårt bara så fixxar du de fin fint.. :yoparty :tummenupp lär ta ett tag innan jag återfå den tyvärr.. men sen om ett tag så e jag me i leken igen.. o då jävlar :fyllisar :banana :tummenupp

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Låter som ni hade en höjdar kväll i lördags, blir riktigt avis på er. nåja, den som spar han har lr hur va det :rolleyes: :huvet :gråta

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Maverick skrev:
Låter ju som ett jävligt vettigt pris.. sen e den svart/silver jävligt snygg oxå.. grattis till den nya hojen..
Tackar. Här kommer en bild på gixxern.. :)

Bifogat

• 4.jpg
    4.jpg
    125.2 KB · Visningar: 51
Last edited:

Maverick

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
The_Wanderer skrev:
Låter som ni hade en höjdar kväll i lördags, blir riktigt avis på er. nåja, den som spar han har lr hur va det :rolleyes: :huvet :gråta
han som spar har jävligt tråkigt.. se på mig.. jag sparar som fan nu.. men inte fan har jag kul.. :p :4skrika

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
eus skrev:
Trevligt å råkas i Lördags :fyllisar

Även om jag var oförskämt städad :)

Trevligt trevligt. Men jag måste säga att du inte höll fanan högt när det gäller Jönköpingsbornas beryktade alkoholintagsstandard.
Jag gissar på att det beror på att du hade tjejen med dig, dom verkar ha en lugnande inverkan på attacksupandets fina konst. :va

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
nu kan jag inte vara tyst längre!!!! hoppas att ingen har lyssnat på P3....

Vad får man om man klonar en sjörövare???????:rofl

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...