Zeb_Macahan
Bettingansvarig
KtmDanne skrev:Zeb: Är inte din offroadjacka lite kinky
Lite? När bankkontot har råd så ska jag köpa en riktig... nu är det ju bara en fleecetröja....
//jaG
KtmDanne skrev:Zeb: Är inte din offroadjacka lite kinky
KtmDanne skrev:Zeb med sin fina Dr
Zeb_Macahan skrev:Å numera åxå med en ny offroadjacka, nya stövlar, ny skyddsväst och inte minst, nya suckadekaler till DR-monstret
Inbyggd kamelrygg på jackan, är det bra, shift 4 ever
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Å numera åxå med en ny offroadjacka, nya stövlar, ny skyddsväst och inte minst, nya suckadekaler till DR-monstret
Inbyggd kamelrygg på jackan, är det bra, shift 4 ever
//jaG
Grymme film!KtmDanne skrev:Fraggelfilmen cirka 94mb stor. http://film.soe.se/filmer/grus/unsafe_at_any_speed_01.mpg
Den blev ju ganska bra
:
KtmDanne skrev:Fraggelfilmen cirka 94mb stor. http://film.soe.se/filmer/grus/unsafe_at_any_speed_01.mpg
Den blev ju ganska bra
Lite nya bilder från i lördags finns utlagda på http://www.fraggel.tk
Zeb: Är inte din offroadjacka lite kinky
Maverick skrev:Jävligt kool film faktiskt.. ser ut som ni har jävligt kul.. kan tänka mig att de e ganska ansträngade oxå.. fast inget går upp emot att dra upp en wheelie på E4:an jämte en fullsatt buss.. o sen ligga o busköra lite i 250-300 för o sen sakta ner lite för att wheela lite till fan.. de e ju hur länge som helst tills man kan göra de igen..
Visst e de.. e så jävla gött.. tänk en go lagom varm sommarkväll.. så där så de e perfekt me sitt spegelvisir.. de kommer en varm smekande vind genom sitt öppna visir.. man lägger i ettan.. dra i väg.. i me tvåan.. busvarmkör lite genom stan.. kommer ut på e4:an.. kör upp brevid en bil.. tittar in i bilen.. ser hur föraren tittar tbx.. smila lite.. kopplar till lite o skickar upp den på slangen.. efter ett par 100 meter så slår visiret ner.. sen sätter man ner framhjulet.. i me trean o ger fullt.. o slutar inte förrens efter man har nått ca 290 mätaren.. släpper av lite.. kolla åt sidan på polaren.. o bara skriker inne i hjälmen av ett sånt jävla rus.. sen e de bara o börja leka så hela vägen till gränna.. för o stanna där o ta en go glass.. o snacka lite om vansigheterna man gjort på vägen ut... för att sen göra om samma sak på hemvägen.. oj oj oj vad jag längtar till nästa sommar...MHK skrev:Det är de som är tjusningen med att köra sporthoj!
MHK skrev:Det är de som är tjusningen med att köra sporthoj!
Japp.. du har helt totalfel..MrGooFy skrev:Och jag som hela tiden har trott att tjusningen med att åka sporthoj var att köra krokiga 70-vägar tänk så fel man kan ha.
Maverick skrev:Japp.. du har helt totalfel..
men jag tycker fan inte de e kul o köra på småvägar.. men de var tokroligt o köra på bana.. skulle gärna åka mkt mer bana.. om de nu blir något mer åka..
Maverick skrev:Visst e de.. e så jävla gött.. tänk en go lagom varm sommarkväll.. så där så de e perfekt me sitt spegelvisir.. de kommer en varm smekande vind genom sitt öppna visir.. man lägger i ettan.. dra i väg.. i me tvåan.. busvarmkör lite genom stan.. kommer ut på e4:an.. kör upp brevid en bil.. tittar in i bilen.. ser hur föraren tittar tbx.. smila lite.. kopplar till lite o skickar upp den på slangen.. efter ett par 100 meter så slår visiret ner.. sen sätter man ner framhjulet.. i me trean o ger fullt.. o slutar inte förrens efter man har nått ca 290 mätaren.. släpper av lite.. kolla åt sidan på polaren.. o bara skriker inne i hjälmen av ett sånt jävla rus.. sen e de bara o börja leka så hela vägen till gränna.. för o stanna där o ta en go glass.. o snacka lite om vansigheterna man gjort på vägen ut... för att sen göra om samma sak på hemvägen.. oj oj oj vad jag längtar till nästa sommar...
Rodentboy skrev:Motorväg rockar hårt...en tur i lagom tempo ut till preem ölmstad för ett snabbt bloss och sen hem igen funkar...eller vad säger herr ikon??
Det jävligaste är ju bara när man TROR man kör som ett svin, pressar discon JÄVLARANAMMA!Rodentboy skrev:Motorväg rockar hårt...en tur i lagom tempo ut till preem ölmstad för ett snabbt bloss och sen hem igen funkar...eller vad säger herr ikon??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|