Zeb_Macahan
Bettingansvarig
KtmDanne skrev:Zeb: Är inte din offroadjacka lite kinky![]()
Lite? När bankkontot har råd så ska jag köpa en riktig... nu är det ju bara en fleecetröja....
![Visa arselet :arsele :arsele](/img/smilies/nya/bootyshake.gif)
//jaG
KtmDanne skrev:Zeb: Är inte din offroadjacka lite kinky![]()
KtmDanne skrev:Zeb med sin fina Dr
Zeb_Macahan skrev:Å numera åxå med en ny offroadjacka, nya stövlar, ny skyddsväst och inte minst, nya suckadekaler till DR-monstret![]()
Inbyggd kamelrygg på jackan, är det bra, shift 4 ever![]()
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Å numera åxå med en ny offroadjacka, nya stövlar, ny skyddsväst och inte minst, nya suckadekaler till DR-monstret![]()
Inbyggd kamelrygg på jackan, är det bra, shift 4 ever![]()
//jaG
KtmDanne skrev:Fraggelfilmen cirka 94mb stor. http://film.soe.se/filmer/grus/unsafe_at_any_speed_01.mpg
Den blev ju ganska bra
:
KtmDanne skrev:Fraggelfilmen cirka 94mb stor. http://film.soe.se/filmer/grus/unsafe_at_any_speed_01.mpg
Den blev ju ganska bra
Lite nya bilder från i lördags finns utlagda på http://www.fraggel.tk
Zeb: Är inte din offroadjacka lite kinky![]()
Maverick skrev:Jävligt kool film faktiskt.. ser ut som ni har jävligt kul.. kan tänka mig att de e ganska ansträngade oxå..fast inget går upp emot att dra upp en wheelie på E4:an jämte en fullsatt buss.. o sen ligga o busköra lite i 250-300 för o sen sakta ner lite för att wheela lite till
![]()
fan.. de e ju hur länge som helst tills man kan göra de igen..
![]()
Visst e de.. e så jävla gött.. tänk en go lagom varm sommarkväll.. så där så de e perfekt me sitt spegelvisir.. de kommer en varm smekande vind genom sitt öppna visir.. man lägger i ettan.. dra i väg.. i me tvåan.. busvarmkör lite genom stan.. kommer ut på e4:an.. kör upp brevid en bil.. tittar in i bilen.. ser hur föraren tittar tbx.. smila lite.. kopplar till lite o skickar upp den på slangen.. efter ett par 100 meter så slår visiret ner.. sen sätter man ner framhjulet.. i me trean o ger fullt.. o slutar inte förrens efter man har nått ca 290 mätaren.. släpper av lite.. kolla åt sidan på polaren.. o bara skriker inne i hjälmen av ett sånt jävla rus.. sen e de bara o börja leka så hela vägen till gränna.. för o stanna där o ta en go glass.. o snacka lite om vansigheterna man gjort på vägen ut... för att sen göra om samma sak på hemvägen.. oj oj oj vad jag längtar till nästa sommar...MHK skrev:Det är de som är tjusningen med att köra sporthoj!![]()
MHK skrev:Det är de som är tjusningen med att köra sporthoj!![]()
Japp.. du har helt totalfel..MrGooFy skrev:Och jag som hela tiden har trott att tjusningen med att åka sporthoj var att köra krokiga 70-vägartänk så fel man kan ha.
![]()
Maverick skrev:Japp.. du har helt totalfel..![]()
men jag tycker fan inte de e kul o köra på småvägar.. men de var tokroligt o köra på bana.. skulle gärna åka mkt mer bana.. om de nu blir något mer åka..![]()
Maverick skrev:Visst e de.. e så jävla gött.. tänk en go lagom varm sommarkväll.. så där så de e perfekt me sitt spegelvisir.. de kommer en varm smekande vind genom sitt öppna visir.. man lägger i ettan.. dra i väg.. i me tvåan.. busvarmkör lite genom stan.. kommer ut på e4:an.. kör upp brevid en bil.. tittar in i bilen.. ser hur föraren tittar tbx.. smila lite.. kopplar till lite o skickar upp den på slangen.. efter ett par 100 meter så slår visiret ner.. sen sätter man ner framhjulet.. i me trean o ger fullt.. o slutar inte förrens efter man har nått ca 290 mätaren.. släpper av lite.. kolla åt sidan på polaren.. o bara skriker inne i hjälmen av ett sånt jävla rus.. sen e de bara o börja leka så hela vägen till gränna.. för o stanna där o ta en go glass.. o snacka lite om vansigheterna man gjort på vägen ut... för att sen göra om samma sak på hemvägen.. oj oj oj vad jag längtar till nästa sommar...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rodentboy skrev:Motorväg rockar hårt...en tur i lagom tempo ut till preem ölmstad för ett snabbt bloss och sen hem igen funkar...eller vad säger herr ikon??![]()
Det jävligaste är ju bara när man TROR man kör som ett svin, pressar discon JÄVLARANAMMA!Rodentboy skrev:Motorväg rockar hårt...en tur i lagom tempo ut till preem ölmstad för ett snabbt bloss och sen hem igen funkar...eller vad säger herr ikon??![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |