Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Goffe skrev:
2234673 Goffe & Mia goes husband n' wife den 9:e sept.. :yoparty :banana
Grattis!! Så nu e datumet satt... Lär vara extra mycket bikers i stan. Det är den där träffen i Bankeryd då.
Hur har det gått med huset?

Emmi skrev:
2230867 Ingen som har lust att sola och bada och grilla och spela volleyboll på Vätterstranden nån kväll i veckan? På torsdag kanske?
Pokerkväll på torsdag. Fredag???

Last edited:

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
K-Man skrev:
2235058 Grattis!! Så nu e datumet satt... Lär vara extra mycket bikers i stan. Det är den där träffen i Bankeryd då.
Hur har det gått med huset?

Pokerkväll på torsdag. Fredag???

Visst fan höll på att glömma

Goffe skrev:
2234673 Goffe & Mia goes husband n' wife den 9:e sept.. :yoparty :banana

Sedärja GRATTIS :cpparty

myt61

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Honda
Twice skrev:
2234215 börja inte nu, åker ner ikväll om det ska va så :D :7peta :yoparty
fetast wheelie över bron vid ca 19,00 en fre/lör kväll låter ljuvligt! :tummenupp

vi får väl köra en kl 19 på lördag.. :yoparty då är det nog mycket folk där :hihi

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Gixxer 1000 k4
Stöldförsök på min CBR 929 i söndags förra veckan.
Kom ner till mc:n på förmiddagen för jag och tjejen skull ut o åka lite, såg att tändningslåset var så gott som sönderbrutet, dock funkade min nyckel. sen har de även försökt ta sig in i förvaringsboxen bak vad de nu trodde jag skulle ha där av värde. Halvförsäkrat med massa tusen i självrisk så det blir ju ta det ur egen plånbok. Inte nog med detta, åkte ut ill ett par kompisar på eftermiddagen för att köra lite cross. var ute en timme o körde lite grusvägar o stigar, ingen bana. kom bra fort uppför en backe och slog över satte i foten (antagligen) så jag vred knät ur led, slet av bägge korsbanden bak och något ledband fram i knät. smalbenet rök av så nedre knäskålen låd bredvid knät. fick ringa ambulans och 6,5 timmars operation, 8 dgr på sjukhus och 6-8 månader sjukskriven och ingen mer mc i år, får gå med skena från låret till fotleden i 3 månader. Grattis!
Trevlig dag jag hade i söndags va? plus att jag missade min systersons begravning som var igår. han gick bort 1/6 endast 5 veckor gammal.

Trevlig sommar på er!

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Blade Chrille skrev:
2235923 Stöldförsök på min CBR 929 i söndags förra veckan.
Kom ner till mc:n på förmiddagen för jag och tjejen skull ut o åka lite, såg att tändningslåset var så gott som sönderbrutet, dock funkade min nyckel. sen har de även försökt ta sig in i förvaringsboxen bak vad de nu trodde jag skulle ha där av värde. Halvförsäkrat med massa tusen i självrisk så det blir ju ta det ur egen plånbok. Inte nog med detta, åkte ut ill ett par kompisar på eftermiddagen för att köra lite cross. var ute en timme o körde lite grusvägar o stigar, ingen bana. kom bra fort uppför en backe och slog över satte i foten (antagligen) så jag vred knät ur led, slet av bägge korsbanden bak och något ledband fram i knät. smalbenet rök av så nedre knäskålen låd bredvid knät. fick ringa ambulans och 6,5 timmars operation, 8 dgr på sjukhus och 6-8 månader sjukskriven och ingen mer mc i år, får gå med skena från låret till fotleden i 3 månader. Grattis!
Trevlig dag jag hade i söndags va? plus att jag missade min systersons begravning som var igår. han gick bort 1/6 endast 5 veckor gammal.

Trevlig sommar på er!

fy fsatans ingen rolig vecka.... fick dom ordning på allt eller tar dom korsbanden senare? Kommer det mesta bli hyffsat återställt igen? kanske för tidigt att säga..

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Twice skrev:
2234215
WTF ska dom rota i dej ännu mer?
Får hoppas det går bra! :tummenupp

Riktig fylla i helgen för att ladda upp tycker jag! :fyllisar

Japp.. nu blir höger fotled stelopererad. Hoppas oxå på ett gott resultat!

mmmm en riktig fylla kan behövas.. dock få jag inte ha några sår, då blir op inställd.. :brinnerup :fyllisar :öl

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Fy fan va trist! Hoppas att du läker ihop helt och fullt iaf! Krya på dej!

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Blade Chrille skrev:
2235923 Stöldförsök på min CBR 929 i söndags förra veckan.

Trevlig sommar på er!

aouch.. de var inget kul detta.. krya på dej!

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Gixxer 1000 k4
Twice skrev:
2236297 fy fsatans ingen rolig vecka.... fick dom ordning på allt eller tar dom korsbanden senare? Kommer det mesta bli hyffsat återställt igen? kanske för tidigt att säga..

Nej de tog allt på en gång faktiskt. de sa att de inte visste om de kunde operera allt på en gång men det visade sig funka tydligen. Han som opererade sa att det enda positiva i knät var att ett ledband fram i knät inte hade lossnat helt i bägge fästena. Annars var allt trasigt. De säger att det kan bli bra men kommer bli utslitet väldigt fort, ev redan om 5-10 år. men då kunde de visst gå in och rengöra från brosk och skit så det skulle fungera iallafall. Är iallafall överlycklig att slippa gå runt med gips hela sommaren.

Jag får hoppas grillen aldrig slocknar i sommar och ölen aldrig sinar hemma så ska nog sommaren gå förbi med...

/Bladechrille

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
ja.. annars så få du komma hem till mig så kan vi sitta o drick bärs tillsammans.. för en annan få gips i tre jävla månader..

krya på dig!

myt61

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Honda
ska någon med på en runda imorgon :7peta

edit: på dan alltså. För på kvällen är det ju broinvigning :fyllisar

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Kman, det blir ingen grillning, vi sticker till hoppfältet ikväll. Drar ner till stranden me Vandrarn och Eus nu dock, sitter vid volleybollnäten nånstans.

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2
myt61 skrev:
2240828 ska någon med på en runda imorgon :7peta

edit: på dan alltså. För på kvällen är det ju broinvigning :fyllisar

Jag hade nog tänkt åka en sväng imorgon eftermiddag :tummenupp . Var? När?

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
2244180 Clarin hur gick det...kom du loss från polisen sen hahahaha :fyllisar
Har det varit Bongokväll igen eller? ge mig en kort briefing om läget, detta kan vara riktigt kul.....:corn

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
2244241 Har det varit Bongokväll igen eller? ge mig en kort briefing om läget, detta kan vara riktigt kul.....:corn
jag o clarininski hade en lite rendevouz utanför öltältet i bungykön (han var inte alls full :rolleyes: )...mycket minnen diskuterades vi måste dra ihop jordbron gränna gänget o öla nån kväll...hade varit nice

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
2244880 jag o clarininski hade en lite rendevouz utanför öltältet i bungykön (han var inte alls full :rolleyes: )...mycket minnen diskuterades vi måste dra ihop jordbron gränna gänget o öla nån kväll...hade varit nice
Precis! Träffade Gust ute för ett par helger sedan också, han va inte heller påverkad....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM