Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

alex1976tv

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Honda Goldwing
NSR_Martin skrev:
2334219 Finns det nån historie bakom att polismotorcyklarna står där? Känns gött att det står en cross igemte, men kom dom efter er eller? ISF kan dom ju inget säga...Annars känns det som det kan bli lite grinigt..
Dom stog där när vi kom.. "Crossen" är en reggad motard.. myt61 kör den :)

Baaah, Martin han ska köpa motard igen ffs! :fatta!

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
The_Wanderer skrev:
2335330 Hohoho ja minns när du gjorde en 6 o clock stoppie på Östra storgatan.. hehe, tjejjerna va lite skakis när dom gav dig bromshantaget..
ja jävlar det var redigt fint haha där fick man för att man skulle stila...men det var en fet stoppie:hihi

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
The_Wanderer skrev:
2335330 Hohoho ja minns när du gjorde en 6 o clock stoppie på Östra storgatan.. hehe, tjejjerna va lite skakis när dom gav dig bromshantaget..
Hahaha.. var du me den gången? :D sjukt bra stopie iaf.. o tjejerna bad om förlåt?!?! :öl

o jag kommer ihåg dagen efter då du skulle köra hem hojen utan bromsar!! o drog på e4:an i typ 200+ o kom på att du skulle svänga av.. helt plötsligt var inte motorbromsen så bra som man alltid tyckt innan :fyllisar :hihi :fyllisar

Last edited:

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Maverick skrev:
2335484 Hahaha.. var du me den gången? :D sjukt bra stopie iaf.. o tjejerna bad om förlåt?!?! :öl

o jag kommer ihåg dagen efter då du skulle köra hem hojen utan bromsar!! o drog på e4:an i typ 200+ o kom på att du skulle svänga av.. helt plötsligt var inte motorbromsen så bra som man alltid tyckt innan :fyllisar :hihi :fyllisar

ja det var ju med en fin upplevelse hehe,i med 2an,lägg ner o hoppas på att rennsport fixar resten:brinnerup

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Gixxer 1000 k4
Stor fest i Bondstorp ikväll med Liveband! Hårdrocksband, namnet på gruppen kan jag inte men de räknar med minst 600 pers som kommer ikväll, det ska gå bussar från Jkpg station ikväll, det går även bussar från Vaggeryd och neråt. Tur och retur från stan kostar en hundring, Inträde kostar också en hundring.
är ni intresserade så återkommer jag med lite tider för busar och när insläppet börjar, det finns även parkering för dom som vill ta egen bil.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Blade Chrille skrev:
2337176 Stor fest i Bondstorp ikväll med Liveband! Hårdrocksband, namnet på gruppen kan jag inte men de räknar med minst 600 pers som kommer ikväll, det ska gå bussar från Jkpg station ikväll, det går även bussar från Vaggeryd och neråt. Tur och retur från stan kostar en hundring, Inträde kostar också en hundring.
är ni intresserade så återkommer jag med lite tider för busar och när insläppet börjar, det finns även parkering för dom som vill ta egen bil.

är det log festen eller?...hmm den har man ju bra minnen från:confused:

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Gixxer 1000 k4
Ikon skrev:
2337254 är det log festen eller?...hmm den har man ju bra minnen från:confused:

Japp det stämmer bra. I år har Mr Hansson laddat extra ordentligt, det kommer bli riktigt grymt iår. Jag var ute där igår och hjälpte till lite och kikade på all utrustning bandet hade med sig. det blir nog riktigt bra, Svårt att slå det nästa år kanske... Men jag har itne fått reda på när bussarna går ikväll. Är ni sugna på att dyka upp eller?

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Blade Chrille skrev:
2337270 Japp det stämmer bra. I år har Mr Hansson laddat extra ordentligt, det kommer bli riktigt grymt iår. Jag var ute där igår och hjälpte till lite och kikade på all utrustning bandet hade med sig. det blir nog riktigt bra, Svårt att slå det nästa år kanske... Men jag har itne fått reda på när bussarna går ikväll. Är ni sugna på att dyka upp eller?

ja det e väl inte omöjligt att vi dyker förbi lite senare på kvällen,ska till falköping först...hur länge håller det på ungefär?

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Hoj
Gixxer 1000 k4
Ikon skrev:
2337358 ja det e väl inte omöjligt att vi dyker förbi lite senare på kvällen,ska till falköping först...hur länge håller det på ungefär?

Ingen aning. tills folket drar hem ungefär. Bandet spelar väl 90 min eller nåt. så efter det blir det bara skivor tills folk tröttnar.

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
Ikon skrev:
2323566 orkar han inte runt det gammla touringloket :7peta :hihi

twice hörde att du fick ragg igår och jag vet redan allt om henne,brudar e otroliga :pannkyss

widell fan tur att vi inte tog nån efterfest är dålig som jag är
Fyfan mer än jag vet!
Va hon fin? Och vem? :D:tuttar

Widell skrev:
2327318 Hahaha gör det, han är väl inte sen på ett par starka! :fyllisar

Twice: Hur fan ser dina sulor ut idag :rofl :rofl :rofl
DC skor håller ju bäst, köper man billig skit så blir det inte många åk :D

Vi ska ta en kurs, men man måste vara full så vi måste hitta nån som kör. Blir dyrt med taxi om man ska hålla på en stund! :yoparty

Last edited:

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
spenk skrev:
2321700 :rofl skrattar redan! Vad har hänt? Har han gjort en "Brutus i Falkenberg" eller?
Dra åt helvete säger jag bara! Kunde inte gå knappt på 2 dagar.
Söp som satan på kvällen men det hjälpte inte. Tills jag gick hem och däckade av en stund på gräsmattan.:mad:

alex1976tv

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Honda Goldwing
Twice skrev:
DC skor håller ju bäst, köper man billig skit så blir det inte många åk :D

Vi ska ta en kurs, men man måste vara full så vi måste hitta nån som kör. Blir dyrt med taxi om man ska hålla på en stund! :yoparty
Det är värt varenda krona :)

noran67

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Thunderace
Hej på er jag undrar om ni har koll på vilka bilar som polisens traikspanare har just nu.

typ märke och färg.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Pip i öronen o värk i hela kroppen:näsblod men nu har jag iaf stått på scenen med dropkick o röjjt:fyllisar bästa konserten på länge!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM