NSR_Martin
Vill man så kan man.
Ni som uppfostrat mig med bästa uppfostran man kan tänkas få, ett par funderingar såhär på torsdagskvällen:
1. Skaffa jobb, låna massa pengar för o köpa fin bruksbil för att slippa 740n, vettigt?
2. Köpa ful hoj nu när vintern ändå snart kommer eller vänta tills i vår o köpa fin...?
3. Sälja crossen som man aldrig kör på?
4: Flytta hemmifrån o bli fattig men glad eller bo hemma rik men sur?
5: "skaffa" flickvän o leva lycklig i alla sina dar eller pumpa o dumpa? (känns inte som twice kommer ge några större överraskningar på denna fråga)
Tycker ni frågeställningarna verkar ledande? HELL NO!!
Fast det bästa för stunden vore ju om alla skriver "GÅ O LÄGG DIG" så jag slipper va dödstrött på sissta dan på jobbet, imon.
1. Skaffa jobb, låna massa pengar för o köpa fin bruksbil för att slippa 740n, vettigt?
2. Köpa ful hoj nu när vintern ändå snart kommer eller vänta tills i vår o köpa fin...?
3. Sälja crossen som man aldrig kör på?
4: Flytta hemmifrån o bli fattig men glad eller bo hemma rik men sur?
5: "skaffa" flickvän o leva lycklig i alla sina dar eller pumpa o dumpa? (känns inte som twice kommer ge några större överraskningar på denna fråga)
Tycker ni frågeställningarna verkar ledande? HELL NO!!
Fast det bästa för stunden vore ju om alla skriver "GÅ O LÄGG DIG" så jag slipper va dödstrött på sissta dan på jobbet, imon.