yes sir det har jag fått lära mig att man måste...och jag är ju upplärd av the one and only mavveTwice skrev:2366406Hehe ingen risk!
Det ska vara minst 2 dagar i veckan stadigt!
Fråga Ikon!
yes sir det har jag fått lära mig att man måste...och jag är ju upplärd av the one and only mavveTwice skrev:2366406Hehe ingen risk!
Det ska vara minst 2 dagar i veckan stadigt!
Fråga Ikon!
nja.. det där e ju en lugn vecka..Ikon skrev:2370404yes sir det har jag fått lära mig att man måste...och jag är ju upplärd av the one and only mavve
Maverick skrev:2370434nja.. det där e ju en lugn vecka..
men oj va längesen en annan levde efter sin egen skola..
Emmi skrev:2355548Twice och Widell och myt64 verkar ju köra en del.
Jag och Zeb kör bara bana, The Wanderer kommer väl mest hålla sig på bana med tror jag.
Förresten, skaffar du en KTM 640, 625, 660 så kan du hänga på sporthojar och köra utan problem på lite krokiga vägar.
Nej, både XTX och XR650 funkar ju precis som KTMerna. Men en CRF 450 är kanske inte riktigt gjord för det.GiXXeN skrev:2374464xtx funkar oxå till att köra ifrån sporthojjar på krokiga vägar med. Hänger ju knappast på hojen om man säger så
NSR_Martin skrev:2377826Japp det känns riktigt kul, ska fixa lite vettiga bilder sen...
Känns inte större o tyngre än NSR o köra heller tycker jag, det lilla jag kört hittils, utan mer välbalanserad och stabilare...!
Fast NSR gick ju bättre...
Japp, riktigt go, är nöjd hittils...!GiXXeN skrev:2382390Jag hade en CBR600 som första hoj och den e nog bland det bästa som finns. Rolig och lagom med effekt som första hoj iallafall för mig.
Grattis!!!!
Widell skrev:
Maverick skrev:2366007stackare..
been there, done that!
blir inte allt för mkt av den varan nu för tiden..C-J skrev:2387881hallå ja henke asuper du ngt nu för tiden
Maverick skrev:2385662Goffe, hur går det med medeltidsbröllopet?
känner igen det där.. kostar en bra slant att gifta sig.Goffe skrev:23914679:e är de fest.. en DYR fest.. o de bästa är, de blir mer.. vi får ha ytterliggare en fest efter bröllopet för att bjuda "resten"/alla, fått hålla nere antalet folk nu o ändå är budgeten uppe i ZX10:e-nivå...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|