Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Jag har konstaterat en sak!

Det borde köras bra mycket mer hoj! :mattias
Helt sjukt va gött det är...

En egentligen helt ovissenlig fråga (hojar ska man svänga med), vad borde min hoj göra 0-200 på...? Efter lite fulmätning och halvtaskig körning stannade klockan på 13,1 sek, vore kul att veta hur mycket man hade att lära....

Kurvor ska tränas på sviestad sissta augusti! Ska bli kul att se hur det är jämfört med NSRen, hittils känns bara CBRen ruggigt mycket stabilare, utan att vara mer trögstyrd...

EDIT: Slänger upp en bild på hojfan... Vad tycks?
(JA bilden är fett photoshoppad och är egentligen tagen med en skräpkamera, hehe...)

Bifogat

• tillSH.jpg
    tillSH.jpg
    124.3 KB · Visningar: 80
Last edited:

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Som sagt snygg hoj! Jag hör dig när du bränner förbi Brunnstorp utanför Lekeryd, akta dig för djur..... Snygg bild!

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
spenk skrev:
2398839 Som sagt snygg hoj! Jag hör dig när du bränner förbi Brunnstorp utanför Lekeryd, akta dig för djur..... Snygg bild!
Tackar tackar, säker på att det är mig du hör? Det sitter orginalljuddämpare på och den låter INGENTING, måste åtgärdas! :fakta
När det är mörkt går det typ i 70 på den vägen, mest för att jag alltid har mörkt visir och det funkar inte o köra med det stängt på kvällen :gnissla Jobbigt att man inte kan ha med sig det vita...

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
NSR_Martin skrev:
2399169 Tackar tackar, säker på att det är mig du hör? Det sitter orginalljuddämpare på och den låter INGENTING, måste åtgärdas! :fakta
När det är mörkt går det typ i 70 på den vägen, mest för att jag alltid har mörkt visir och det funkar inte o köra med det stängt på kvällen :gnissla Jobbigt att man inte kan ha med sig det vita...
Nej jag är inte säker, men han som kör förbi har likadan skinpaj som du och likadan hoj. Dessutom bär han en skimrande aura av "jagharköptnyhoj". Det kan vara vem som helst men JAG tror att det är du..... :D

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
2399386 Nej jag är inte säker, men han som kör förbi har likadan skinpaj som du och likadan hoj. Dessutom bär han en skimrande aura av "jagharköptnyhoj". Det kan vara vem som helst men JAG tror att det är du..... :D
hahahah:rofl

Btw. nån som ska upp på junkfest till helgen eller??

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
spenk skrev:
2399386 Nej jag är inte säker, men han som kör förbi har likadan skinpaj som du och likadan hoj. Dessutom bär han en skimrande aura av "jagharköptnyhoj". Det kan vara vem som helst men JAG tror att det är du..... :D
Nejnej, det kan inte va jag :hihi

miesta

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
smc barossa, Triumfh 600, Hyosung 650, CBR900RR, R1 99a just nu
Är det nån som vet var jag kan få tag i billiga slitdelar till min cbr900rr.
Typ hjullager, styrlager och svinglager. Plus annat godis =)

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Woohoo! Nya hojen hämtad! :banana

Det blev en KTM 450 SX med SMR-fjädring, slirkoppling, Motomaster-bromsar, motardhjul + crossbroms o crosshjul. Har gått 15h, en 06a. :Rockbanan

Lite halvkassa bilder kanske...

Bifogat

• 450a1.jpg
    450a1.jpg
    105.2 KB · Visningar: 74
  • 450b1.jpg
    450b1.jpg
    119.2 KB · Visningar: 70
Last edited:

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Hoj
Yamaha R6
Har inte läst så mycket i tråden men jag skriver här ändå :)

Ni har en ny i klubben sen ett par veckor tillbaka!

Skulle vara kul o åka ut o köra med andra folk nån gång, lite tråkigt o vara den enda som har hojj bland vännerna :(

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Yes, och den e grym att köra! Sååå nice! :banana Nu blir det att träna på Åland i 3 dagar!

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Helllllo bitchieeees... äntligen tillbaks efter svensexan, o nyktrat till oxå. Stort tack till alla som var med, hoppas man får jävlas o fylla ngn av er oxå! :)

Snygg hoj Emmi!

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Kul att du hade roligt...tyvärr är ju svensexa bara för killar, så jag får väl ta igen det och supa ner dig på en annan fest!

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Hoj
2023 Panigale V2
nån som vill med till bikestop linköping på lördag?? tänkte ta en tur å pröva lite skinnställ. 0704-164040 messa om det är intressant

/ajo

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
ooo dammit nu börjar min maraton natt med gta san andreas...känns iof som om jag kommer sommna om 20 minuter...vi får väl se hur det går...

öl imorgon??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...