Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Andreéas

Ninja-manne
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ingen för tillfället....
Umiss skrev:
2419308 Har inte läst så mycket i tråden men jag skriver här ändå :)

Ni har en ny i klubben sen ett par veckor tillbaka!

Skulle vara kul o åka ut o köra med andra folk nån gång, lite tråkigt o vara den enda som har hojj bland vännerna :(

Visst känns de piss när man inte har polare som har hoj / när de alltid har annat för sig.. :-(.... vad gör man?
 

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6
Andreéas skrev:
2428142 Visst känns de piss när man inte har polare som har hoj / när de alltid har annat för sig.. :-(.... vad gör man?

Jag älskar att köra min hojj, men visst vore det ännu roligare om man fick köra tillsammans med andra!
Vad man gör, hmm, skaffar kompisar som har hojj och vill köra med en :D
 

Andreéas

Ninja-manne
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ingen för tillfället....
Har inte kört med någon av er här i Jönköping... Men är det någon som är sugen på en sväng idag ( Lördag ) ???? Verkar bli finfint väder...
Var ute i går kväll o kände lite på hojjen.. Verkar som att hon var sugen på att åka lite idag också...
 

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6
Andreéas skrev:
2428144 Har inte kört med någon av er här i Jönköping... Men är det någon som är sugen på en sväng idag ( Lördag ) ???? Verkar bli finfint väder...
Var ute i går kväll o kände lite på hojjen.. Verkar som att hon var sugen på att åka lite idag också...

Jag funderar på att ta en sväng upp till Linköping idag!
 

Andreéas

Ninja-manne
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ingen för tillfället....
Umiss skrev:
2428143 Jag älskar att köra min hojj, men visst vore det ännu roligare om man fick köra tillsammans med andra!
Vad man gör, hmm, skaffar kompisar som har hojj och vill köra med en :D

Första hojjen ???
 

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6
Andreéas skrev:
2428151 Första hojjen ???

Första tunga, har haft lätt ett tag med.

Edit: Måste kanske inte nödvändigtvis åka till Linköping om du inte vill, men jag ställer lätt på att åka runt lite innan ikväll (då blir de fest :))
 
Last edited:

Andreéas

Ninja-manne
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ingen för tillfället....
verkar som att de flesta sover idag... Har du tänkt åka nått eller?

Vad har du haft för hoj innan ? 125? Räser?
 

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6
Andreéas skrev:
2428161 verkar som att de flesta sover idag... Har du tänkt åka nått eller?

Vad har du haft för hoj innan ? 125? Räser?


japp en räser, en Aprilia RS 125.

Släng iväg ett sms på *bip* om du vill ut o åka idag, jag ställer!
 
Last edited:

Andreéas

Ninja-manne
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ingen för tillfället....
Umiss skrev:
2428167 japp en räser, en Aprilia RS 125.

Släng iväg ett sms på ********** om du vill ut o åka idag, jag ställer!

Har inte ätit frukost än.. sKa slänga i mig lite. Kanske skruva upp en gardin-hållar e också, så tanten blir glad, sen tänkte jag åka lite - om det inte hunnit börja regna, vet inte hur vädret skulle vara idag..

Sparar ditt nummer i mobilen så hör jag av mig...
Jag har ********** ifall att...

Vet inte alls hur du kör.. men jag brukar ta det rätt lugnt... Bara så du vet.. Som nån kommenterade i ett annat forum.. Bättre att ha det skönt o komma hem,,,... än o .. ja .. du fattar..

Har du åkt med någon av de andra här?
 
Last edited:

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6
Andreéas skrev:
2428173 Har inte ätit frukost än.. sKa slänga i mig lite. Kanske skruva upp en gardin-hållar e också, så tanten blir glad, sen tänkte jag åka lite - om det inte hunnit börja regna, vet inte hur vädret skulle vara idag..

Sparar ditt nummer i mobilen så hör jag av mig...
Jag har *bip* ifall att...

Vet inte alls hur du kör.. men jag brukar ta det rätt lugnt... Bara så du vet.. Som nån kommenterade i ett annat forum.. Bättre att ha det skönt o komma hem,,,... än o .. ja .. du fattar..

Har du åkt med någon av de andra här?

Har inte kört med nån på sporthojj innan, har dock kört ganska mkt med min äldre broder (26) en del.
Är väl ung o galen men tar ju det givetvis lugnt om det behövs!
Ska ta en dusch o sen är jag klar
 
Last edited:

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6
Andreéas skrev:
2428274 *bip*????

Jag är redo när som helst nu....


Jag tänkte jag kunde dölja våra nummer så slipper vi skit i mobilen :) Hoppas du hann skriva ner nummret. Jag är klar strax, väntar på besked från Linköping, jag hör av mig så fort jag fått besked. Kan dröjja upp till 30 min max 45.
 

Andreéas

Ninja-manne
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ingen för tillfället....
För er som inte vet vad Umiss snackar om.. Då alla andra verkade vara tröttare än tröttast, så åkte vi en sväng till Linköping... Regnet öste ner.. ända tills vi kom till Ödeshög. Där sken solen... Åkningen efter det var värt varenda droppe regn som fallit på oss, hojjarna och vägen..

Ni missade verkligen något...
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Umiss skrev:
2428786 Ah, tack för idag!
Måste vart den bästa dagen i mitt liv efter dagen jag fick min hojj :)
Hmmm... vad gjorde ni egentligen?? :va ;) :D

Kul att se att forumet funkar som det är tänkt. Håll er på minst ett hjul, gärna båda, boys! Det är minst en månad kvar på säsongen! :tummenupp

Martin: Nice hoj och perfekt första tung cykel. Köpte oxå CBR6 efter 125:eek:rna. Jag kanske får jaga dig över Tranemo eller Hökensåsvägen nån dag? Vore kul!

Emmi: Cool cykel! Ska du tävla nåt? Ser ju riktigt seriös ut.

Va avis jag blir på alla med nya cyklar. Visst går Gixxern bra men det vore ju kul med nåt nytt... Hoppas jag vinner husa-motaden :)

K-Man
 
Last edited:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Imon ska det åkas hoj! Alla är varmt välkommna att haka på, så Umiss, Andreéas, K-man o all, häng på nu! Nån tid o sånt är inte bestämt, men vill ni haka på så ringer ni eller messar mig på 0708-153727! ring efter klockan tio o före klockan ett-två typ, så blir det nog finfint! Blir väll lite kurviga vägar förmodligen! Nån glass eller nått slinker säkert ner med.

K-man, det ska vi göra! Har inte ditt nummer, PMa det så blir det lite smidigare om det råkar va fint väder nån dag... Ummis och Andreéas får gärna ge sina nummer med, smidigare om man kan ringa/messa om det planeras att åka hoj... Tempot ska ni inte oroa er för, som zeb en gång sa, det spelar ingen roll, hänger nån inte med så väntar man, alltid trevligt med en liten paus ;) Jag håller dock rätt lugnt tempo på kurviga vägar efter att kört endel bana...
 

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha R6
Andreéas:
Känslan av att bli omkörd av dig var ju astuff :D

K-man:
Vi åkte hojj i strålande solsken en någorlunda varm dag (förutom regnskuren en stund). Vad mer kan man begära :)

Martin:
Har skrivit ner ditt nummer, pmar dig mitt. Har inte kunnat åka idag då jag haft besök från Linköping, men ikväll är jag ledig ifall vädret skulle mycket plötsligt bli klart (vilket det aldrig blir men man kan väl hoppas) :)

Annars är det bara o hojta till om du vill åka och det gäller förstås alla er andra med!
Alltid lika kul :)
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
K-Man skrev:
Håll er på minst ett hjul boys! Det är minst en månad kvar på säsongen! :tummenupp

Va avis jag blir på alla med nya cyklar. Visst går Gixxern bra men det vore ju kul med nåt nytt... Hoppas jag vinner husa-motaden :)

K-Man


Vilken motard?

Visst saknar man åkandet..

CBR-Martin ?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Goffe skrev:
2430896 Vilken motard?
Visst saknar man åkandet..
CBR-Martin ?
Ja, det var CBR-Martin jag menade. Inte vår vän som föredrar italienare.

Det pågår ju ett 1på1000-lotteri om en Husa650 här på SH. Drömma går ju :D kommer nog inte köpa nån motard för egna pengar men får man en för 200 kr vore det ju kul.

Hoppas du hade en bra svensexa kompis och att allt rullar på inför helgen. Vilket pyssel det är med alla medletidsyllekläder! Hoppas det blir svalt på lördag. De är varma!!! :tungan

När körde du sporthoj sist? Du får låna min om du vill. Endast trafikförsäkrad men det är bara att hojta.


Ser fram emot lördag, tror det blir riktigt kul!

NSR_Martin skrev:
2429578 K-man o all, häng på nu!
Jag har jobbat hela helgen men mån-tis-ons är jag ledig dagtid och ok väder ska det bli så det kanske är dags att skrapa lite puckar längs tranemovägen igen. Om nån av er är lediga dagtid så ring mig: 070-7278147

Kalle
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top