alex1976tv
Ny medlem
Enligt smhi så ser det lovande ut! Är det bara torrt på vägarna så dyker jag upp iaf
Det var ju ingern på atollen. Vi var där typ halv 2..
Har du en motor till CBR600 F4 -99 att sälja? PMa mig!
Han behöver uppdatera både sin profil och sin signatur Den förra motorn rasade (nu har han en ny) och han bor inte längre i växjö hehe2841526rasat?!
Yeah! Nästa helg (söndag) får de bli cross, Bottnaryd eller Hok. Nån som ska med?
tackar tackar..2833650lite sent men grattis mavve, intressant läsning i JP oxå, kan bara föreställa mej hur tungt de har varit att ta sej tillbaks till vardag mm..
keep it up!!
Hok har jag dålig koll på - är väl en bana som va igång förr i tiden men nu verkar det inte va igång officiellt, tänkte dra dit och titta iaf.
Bottnaryd är en svartbana som ska va helt ok, har inte vart där heller.
Hur är det i Eksjö nu? Tänkte köra där nån gång också, bra för nybörjare verkar det som?
Han behöver uppdatera både sin profil och sin signatur Den förra motorn rasade (nu har han en ny) och han bor inte längre i växjö hehe
En kolvring gick förmodligen och cylindern såg ut som mount everest typ... Och cylindrarna sitter gjutna i blocket på den motorn så de var bara häva i en ny motor...2844031ja, den rök ju lite skumt när vi va ute en runda i höstas.. vad var felet?! kassa ventiler, för lite slangande?!
antingen gillar du extraljus väldigt mkt (frågar du mej så tycker jag de är lite hårdrock med x-ljus) eller så säljer du sånna?!
Goffe skrev:antingen gillar du extraljus väldigt mkt (frågar du mej så tycker jag de är lite hårdrock med x-ljus) eller så säljer du sånna?!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari