Jag håller på att redigera videomaterialet. Jag vill gärna ha en stillbild från prispallen. Jag vet att det fotades. Maila mig er bästa bild så lägger jag in den i filmen.
Edit: gjorde klart filmklippet
Så här blev det:
Maila gärna en bild ändå
Kul att du gillade den men jag la inte ner sååå mycket tid på den.Coolt... Ligger lite skills bakom den redigeringen...
///Micke
Jag håller på att redigera videomaterialet.
Så här blev det:
Kul att ni gillade det! Jag har hört att om man ber snällt kan man få köra både inne och ute i en lång bana. Boka ett 1-h endurance race på en mindre krävande slinga kanske??? Ska vara riktigt 'intressant' att köra inne och ute. Inte riktigt samma fäste...
Jag tycker att du och jag kan dela kart!Ja! För fan, det vore ju helgrymt!!
Kul att ni gillade det! Jag har hört att om man ber snällt kan man få köra både inne och ute i en lång bana. Boka ett 1-h endurance race på en mindre krävande slinga kanske??? Ska vara riktigt 'intressant' att köra inne och ute. Inte riktigt samma fäste...
Jag tror de öppnar portar så man är både inne & ute på varvet.Festligt... Gör de om då så man åker in på inomhus banan eller menar du att man först kör ute sen inne???
Ni får juh vänta tills efter den 3mars för jag sticker till Thailand den 28 Jan och är back in Sweden i slutet på Feb ...
///Micke
Jag tycker att du och jag kan dela kart!
3 mars drar ju jag utomlands...
Hihi! Vilken ära, klart jag vill dela kart med killen med den bästa genomsnittliga varvtiden.
Blir det inte lite trångt eller ska du sitta i Kalles knä , jag varnar dig såg du inte bulan på hans film eller
mmm jo Grattis! no comments typWHO´s the Winner?!?!
Edit: gjorde klart filmklippet
...sticker till Thailand den 28 Jan och är back in Sweden i slutet på Feb ...
Det måste vi göra om, jag vet att jag kan bättre
VA?... hoppar på fylle planet ner den 27:e å hem den 25 feb. Var ska du?, fan vi får ta några bira där nere
Jag tänkte skaffa en resedagbok om jag får din mail så kan jag adda dig så kan vi hålla kontakten via den där nere.
Vi drar ner till Krabi och Phi Phi direkt, tänkte utöka mitt open water till ett advanced, sen lite klättring på Railey, sand sol på Koh Phangan sen avslutning på Koh Chang.
Sök efter the_wanderer på resedagboken så hittar du mig...
till alla som stannar kvar
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |