Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Låg en sxv bakom mig idag, vid gräshagen, va det nån här? Fan va sugen jag blev på o köra, får tacka för bakhjulsuppvisningen!
Köpte själv hoj idag, ktm 660 -04...
Verkar vara rätt många med motard nu!
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
får gissa att det va myt61, var det svarta fälgar på?
Vet inte men det är fullt möjligt... Jag måste träna bakhjul känner jag, känns att man tappat mycket i vinter men det brukar komma tillbaks fort, sen är jag ingen kung på bakhjulsåka heller iofs, men det ska det ändras på i sommar, det är ju typ bara därför man köper motard ;)
Halt är det ute med...
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Grattis till nya hojen då Martin! :tummenupp

btw vad hände med CBR'en? Har du lagat och sålt den eller?
Bytte motor förra vintern och körde halva sommarn sen sålde jag den, hade inte så många o åka med och det va helt enkelt inte lika kul längre... Nu blir det motardbus denna säsongen, nästa säsong får jag se, snackas lite om europasemester med hojarna bland kompisgänget... Vore gött...

EDIT: Jag jobbar lite extra på biltema, men har inte fått så mkt tider iår, är lågsäsong nu... Idag såg jag fram imot o åka motard, skulle ju bli fint väder, vem ringer o frågar om man vill jobba då? Just det. Men det blir fler dagar...
 
Last edited:

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Det känns som om det börjar bli lite för många med supermotard i den här stan snart:)

Det mekas för fullt hemma nu, renovering utav framgaffeln är i full fart samt uppfräschning utav lite allt möjligt. Snart är det åka av!:)
 

Koogan

Creeping down the fastlane!
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Jönköping
Hoj
DBR-1 Fiddy
Vem var galningen som gasade runt på en Röd strippad racer i stan igår? (söndag)
Lät dock som hojen var nyvaken *host host*
Men shit så sugen man blev att blåsa på lite. *hehe*
 

alex1976tv

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Trosa
Hoj
Honda Goldwing
Fan man får ju abstinens att inte hojjen e klar när det e sånt här väder. Väntar på kylarvingar och bakplasten ska bli klara på lacken sen ska vi gasa. :D

För många motarder?? NEJNEJNEJ Pontus :D

Såhär ser min ut nu.. med röda kåpor också sen då.. Så får ni vinka på mig :p

sxv.jpg
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Fan man får ju abstinens att inte hojjen e klar när det e sånt här väder. Väntar på kylarvingar och bakplasten ska bli klara på lacken sen ska vi gasa. :D

För många motarder?? NEJNEJNEJ Pontus :D

Såhär ser min ut nu.. med röda kåpor också sen då.. Så får ni vinka på mig :p

http://www.bostream.nu/bolle/sxv.jpg
Ut o gasa med dig, vem behöver kåpor, tänk på mig som köpte hoj i söndags o hoppades på att få köra lite i helgen, när man knappt jobbat några vardagar denna månaden, då får man hela dan idag, och hela dan imon, sen lär väll vädret bli skit eller så får jag mer jobbtider :rolleyes:
Aldrig blir det bra...
 

alex1976tv

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Trosa
Hoj
Honda Goldwing
Ut o gasa med dig, vem behöver kåpor, tänk på mig som köpte hoj i söndags o hoppades på att få köra lite i helgen, när man knappt jobbat några vardagar denna månaden, då får man hela dan idag, och hela dan imon, sen lär väll vädret bli skit eller så får jag mer jobbtider :rolleyes:
Aldrig blir det bra...

Jag köpte bromsvätska och handtag idag. Ska fixa det imon sen blir det en runda utan kåpor :D
 

pontus_n

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K1
Själv så har man precis åkt på smällen att jag antagligen måste köpa en ny styrdämpare... finns beggade till min gixxer på ebay, men det känns lite som grisen i säcken. En Öhlins kostar ju minst 4000... hrmm.... surt!
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Jag köpte bromsvätska och handtag idag. Ska fixa det imon sen blir det en runda utan kåpor :D
Såja :tummenupp
Blev en liten kvällsrunda igår, nu satt växlingen på bakhjulet iaf, tvåan till trean funkar, man kommer ihåg det man tappat under vintern rätt fort ändå!
Jag måste köpa nytt drivpaket, nån som har nått tips på var?
 

alex1976tv

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Trosa
Hoj
Honda Goldwing
Såja :tummenupp
Blev en liten kvällsrunda igår, nu satt växlingen på bakhjulet iaf, tvåan till trean funkar, man kommer ihåg det man tappat under vintern rätt fort ändå!
Jag måste köpa nytt drivpaket, nån som har nått tips på var?
Där ja! Ja man är lite rostig efter vintern. Ska bli kul o se hur mkt man glömt.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top