alex1976tv
Ny medlem
Jaså, står ju att du är sjukskriven
Låg en sxv bakom mig idag, vid gräshagen, va det nån här? Fan va sugen jag blev på o köra, får tacka för bakhjulsuppvisningen!
Köpte själv hoj idag, ktm 660 -04...
Verkar vara rätt många med motard nu!
Vet inte men det är fullt möjligt... Jag måste träna bakhjul känner jag, känns att man tappat mycket i vinter men det brukar komma tillbaks fort, sen är jag ingen kung på bakhjulsåka heller iofs, men det ska det ändras på i sommar, det är ju typ bara därför man köper motardfår gissa att det va myt61, var det svarta fälgar på?
Grattis till nya hojen då Martin!Köpte själv hoj idag, ktm 660 -04...
Verkar vara rätt många med motard nu!
Bytte motor förra vintern och körde halva sommarn sen sålde jag den, hade inte så många o åka med och det va helt enkelt inte lika kul längre... Nu blir det motardbus denna säsongen, nästa säsong får jag se, snackas lite om europasemester med hojarna bland kompisgänget... Vore gött...Grattis till nya hojen då Martin!
btw vad hände med CBR'en? Har du lagat och sålt den eller?
Bytte motor förra vintern och körde halva sommarn sen sålde jag den, hade inte så många o åka med och det va helt enkelt inte lika kul längre... Nu blir det motardbus denna säsongen.
Ut o gasa med dig, vem behöver kåpor, tänk på mig som köpte hoj i söndags o hoppades på att få köra lite i helgen, när man knappt jobbat några vardagar denna månaden, då får man hela dan idag, och hela dan imon, sen lär väll vädret bli skit eller så får jag mer jobbtiderFan man får ju abstinens att inte hojjen e klar när det e sånt här väder. Väntar på kylarvingar och bakplasten ska bli klara på lacken sen ska vi gasa.
För många motarder?? NEJNEJNEJ Pontus
Såhär ser min ut nu.. med röda kåpor också sen då.. Så får ni vinka på mig
http://www.bostream.nu/bolle/sxv.jpg
Ut o gasa med dig, vem behöver kåpor, tänk på mig som köpte hoj i söndags o hoppades på att få köra lite i helgen, när man knappt jobbat några vardagar denna månaden, då får man hela dan idag, och hela dan imon, sen lär väll vädret bli skit eller så får jag mer jobbtider
Aldrig blir det bra...
SåjaJag köpte bromsvätska och handtag idag. Ska fixa det imon sen blir det en runda utan kåpor
Där ja! Ja man är lite rostig efter vintern. Ska bli kul o se hur mkt man glömt.Såja
Blev en liten kvällsrunda igår, nu satt växlingen på bakhjulet iaf, tvåan till trean funkar, man kommer ihåg det man tappat under vintern rätt fort ändå!
Jag måste köpa nytt drivpaket, nån som har nått tips på var?
Kul?? Jag tycker det är rätt tråkigt att se hur mkt man tappatDär ja! Ja man är lite rostig efter vintern. Ska bli kul o se hur mkt man glömt.
Haha ja sant. Man va lite ringrostig men hornen växte ut rätt snabbt när man kom ut på gatan idagKul?? Jag tycker det är rätt tråkigt att se hur mkt man tappat
Japp det vore party, imon jobbar jag inte, så gör dig beredd på regn.Haha ja sant. Man va lite ringrostig men hornen växte ut rätt snabbt när man kom ut på gatan idag
Hoppas det blir fint väder i helgen så får vi dra ihop ett gäng
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |