Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Ekerholm

Guest
hej hej på er alla ihop.. har en liten fråga... finns det några fihgter åkare här i trakten?? eller åker alla med plast på eller motard??
 

anders.n

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Huskvarna
Hoj
kawasaki GPX 750r -87
I morgon ska det åkas lite. Såg ett par snygga hojar idag.


måste ha varit min hoj du såg :) :) . var ute en sväng både igår o i dag .
idag åkte jag för bi 2 olika radar kontroller en i norrängen o en i kaxholmen , givetvis hade jag koll på dem. poliserna såg lite ledsna ut när dom inte fick mig:D
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Japp då var första turen på Bondstorpavägen avklarad för året:yoparty lite grus o smuts på vägen med det gick att hålla i rätt bra ändå:tuttar men satan vad ringrostig man har bivit igen:D
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Måingenmotorcykelpåhundramildjävulendrabbadig:rolleyes: lämna landet innan HV hämtat hem guldet igen FY SKÄMS:D
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ja, det är lite segt. Men pappa har lovat att smsa efter varje match och tala om hur det går! :D
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Japp då var första turen på Bondstorpavägen avklarad för året:yoparty lite grus o smuts på vägen med det gick att hålla i rätt bra ändå:tuttar men satan vad ringrostig man har bivit igen:D
Fan va nice! :tummenupp *avis* Min 750 ska få ny bromspump och K5'an nytt framdäck innan jag kommer ut på vägarna (i Sverige. Tjyyyvstartade ju säsongen i Karibien :tungan ) Förhoppningsvis har gruset sopats bort då.
 

KÅTM

Medlem
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Jönköping
Hoj
Yzf 600r -98
finns här lite goa tips på var man kan åka lite enduro /offroad.
norrahammar har ju sin bana, men lite rolig fri åkning är ju aldrig fel.

iof känns det som om väder gudarna tycker d är dags att orka slänga på motard kittet o leka lite igen :D
man hör och ser ju en del mc som är ute o njuter av livet här i staden!!!
 

alex1976tv

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Trosa
Hoj
Honda Goldwing
finns här lite goa tips på var man kan åka lite enduro /offroad.
norrahammar har ju sin bana, men lite rolig fri åkning är ju aldrig fel.

iof känns det som om väder gudarna tycker d är dags att orka slänga på motard kittet o leka lite igen :D
man hör och ser ju en del mc som är ute o njuter av livet här i staden!!!

klart du ska åka motard!
 

Anjela

De snöar
Gick med
22 Mar 2008
Ort
Jönköping
Hoj
RF600R SUZUKI-94
Hej hej...
Faan vilket gött väder:) Har äntligen fått avverka min premiärtur så skönt kan man bli lyckligare???
Har mötte hur många som helst idag säkert i morgon med.
Kör vackert kram kram
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
finns här lite goa tips på var man kan åka lite enduro /offroad.
norrahammar har ju sin bana, men lite rolig fri åkning är ju aldrig fel...
...och jag äntligen som sålde min cross idag efter 1½ månads jävla strulande med köpare som inte dyker upp mm. Dessutom åkte jag till Klippan i Skåne för att byta den mot en KX500 som sen visade sig ha kass växellåda. 50 mil i onödan :huvet

Nu har jag dock en bekännelse att göra. Igår ringde en kille och ville kolla på min cross idag. Sa inte vad han hette.
Idag ringde en och väckte mig (jobbade natten innan) och sa att om en timme var han i Jkpg. Yrvaken sa jag att det gick utmärkt och att jag håller crossen till han ringer igen. (nu kanske ni fattar vart detta bär hän :rodnar )

Ca en timme senare ringer en kille och är då i Jkpg så vi åker till garaget och gör affär. När crossen är lastad ringer den andra killen som då åkt från Borås och är i kvarteret. Har alltså blandat ihop två olika och har ju inte en cross till varje :( :huvet Usch vad jag skämdes! Hade ju redan fått pengar och tagit i hand med den första så det var bara att be så mycket om ursäkt för att jag blandat ihop dem och låta honom åka hem tomhänt. Efter alla strulande köpare så blev jag den strulande säljaren. Har gått och grämt mig över detta hela dagen :huvet
Dessutom sålde jag den för billigt med dubbdäck och allt, för att jag var så less på allt strul och bara ville bli av med den.

Nu går pengarna till en sån här i alla fall, hehe:
 

Bifogat

  • DE44brushed-chrome2.jpg
    DE44brushed-chrome2.jpg
    34.6 KB · Visningar: 50
Last edited:

Bischan

Born to be Wild
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki GPZ900R -85:a och enHonda XR125L -05:a
Nån som vart ute idag? Mött 3 st på RV40 och E4 genom Jönköping och en ovanför gbg-backen.
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
...och jag äntligen som sålde min cross idag efter 1½ månads jävla strulande med köpare som inte dyker upp mm. Dessutom åkte jag till Klippan i Skåne för att byta den mot en KX500 som sen visade sig ha kass växellåda. 50 mil i onödan :huvet

Nu har jag dock en bekännelse att göra. Igår ringde en kille och ville kolla på min cross idag. Sa inte vad han hette.
Idag ringde en och väckte mig (jobbade natten innan) och sa att om en timme var han i Jkpg. Yrvaken sa jag att det gick utmärkt och att jag håller crossen till han ringer igen. (nu kanske ni fattar vart detta bär hän :rodnar )

Ca en timme senare ringer en kille och är då i Jkpg så vi åker till garaget och gör affär. När crossen är lastad ringer den andra killen som då åkt från Borås och är i kvarteret. Har alltså blandat ihop två olika och har ju inte en cross till varje :( :huvet Usch vad jag skämdes! Hade ju redan fått pengar och tagit i hand med den första så det var bara att be så mycket om ursäkt för att jag blandat ihop dem och låta honom åka hem tomhänt. Efter alla strulande köpare så blev jag den strulande säljaren. Har gått och grämt mig över detta hela dagen :huvet
Dessutom sålde jag den för billigt med dubbdäck och allt, för att jag var så less på allt strul och bara ville bli av med den.

Nu går pengarna till en sån här i alla fall, hehe:



Va fan så kan du juh inte bete dig din gammle dementa slarver hahaha :tungan

Du den 2:a maj skulle du åka bana på mantorp hörde jag någon viska. Då blir vi iallfall 2st Gixxer i snabb gatgrupp HEHE :)


///micke
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top