I morgon ska det åkas lite. Såg ett par snygga hojar idag.
vi ska me ut o åka imon.. hoppas på lika fint väder som idag
Fan va nice! *avis* Min 750 ska få ny bromspump och K5'an nytt framdäck innan jag kommer ut på vägarna (i Sverige. Tjyyyvstartade ju säsongen i Karibien ) Förhoppningsvis har gruset sopats bort då.Japp då var första turen på Bondstorpavägen avklarad för året lite grus o smuts på vägen med det gick att hålla i rätt bra ändå men satan vad ringrostig man har bivit igen
finns här lite goa tips på var man kan åka lite enduro /offroad.
norrahammar har ju sin bana, men lite rolig fri åkning är ju aldrig fel.
iof känns det som om väder gudarna tycker d är dags att orka slänga på motard kittet o leka lite igen
man hör och ser ju en del mc som är ute o njuter av livet här i staden!!!
klart du ska åka motard!
ja det är bara en tidsfråga nu innan kittet åker på.
tyvärr så skickar "lelles värdelösa skit mc" bara fel grejjer hela tiden,
men snart så
där ska du inte handla, handla på mxmotard
säg till när vi ska åka
...och jag äntligen som sålde min cross idag efter 1½ månads jävla strulande med köpare som inte dyker upp mm. Dessutom åkte jag till Klippan i Skåne för att byta den mot en KX500 som sen visade sig ha kass växellåda. 50 mil i onödanfinns här lite goa tips på var man kan åka lite enduro /offroad.
norrahammar har ju sin bana, men lite rolig fri åkning är ju aldrig fel...
So long, suckers! Imorrn flyttar jag utomlands...
...och jag äntligen som sålde min cross idag efter 1½ månads jävla strulande med köpare som inte dyker upp mm. Dessutom åkte jag till Klippan i Skåne för att byta den mot en KX500 som sen visade sig ha kass växellåda. 50 mil i onödan
Nu har jag dock en bekännelse att göra. Igår ringde en kille och ville kolla på min cross idag. Sa inte vad han hette.
Idag ringde en och väckte mig (jobbade natten innan) och sa att om en timme var han i Jkpg. Yrvaken sa jag att det gick utmärkt och att jag håller crossen till han ringer igen. (nu kanske ni fattar vart detta bär hän )
Ca en timme senare ringer en kille och är då i Jkpg så vi åker till garaget och gör affär. När crossen är lastad ringer den andra killen som då åkt från Borås och är i kvarteret. Har alltså blandat ihop två olika och har ju inte en cross till varje Usch vad jag skämdes! Hade ju redan fått pengar och tagit i hand med den första så det var bara att be så mycket om ursäkt för att jag blandat ihop dem och låta honom åka hem tomhänt. Efter alla strulande köpare så blev jag den strulande säljaren. Har gått och grämt mig över detta hela dagen
Dessutom sålde jag den för billigt med dubbdäck och allt, för att jag var så less på allt strul och bara ville bli av med den.
Nu går pengarna till en sån här i alla fall, hehe:
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari