NSR_Martin
Vill man så kan man.
Varje gång jag är full funderar jag seriöst på att bli alkholist, bör jag söka hjälp?
Ja jävlar Mike, tack för en kul fest!
Beror väl på hur ofta du super. Att bli alkis är ingen hit. Vet inte om du är ironisk (inga såna smilies) så jag tar dig på allvar och säger att om du tycker att du börjar att få problem så sök hjälp direkt!Varje gång jag är full funderar jag seriöst på att bli alkholist, bör jag söka hjälp?
Ja åkningen var fantastisk! Han tog mig med på alla de jävligaste ställen han kunde för jag var lite skickligare än hans genomsnittskund Riktigt stenigt och upp&ner hela tiden. Klockrena stigar och flodfåror kördes i sex timmar. Kunde inte klämma in kopplingen till slut. Underarmarna var helt stumma.Jeflar va najs... Jag hittade ett sånt ställe på Koh Lanta, Thailand också bara att de hade slutat med enduro och hade bara quad så då fick det va
Får ta en rejäl vår fest snart också då...
///Micke
Beror väl på hur ofta du super. Att bli alkis är ingen hit. Vet inte om du är ironisk (inga såna smilies) så jag tar dig på allvar och säger att om du tycker att du börjar att få problem så sök hjälp direkt!
Ja åkningen var fantastisk! Han tog mig med på alla de jävligaste ställen han kunde för jag var lite skickligare än hans genomsnittskund Riktigt stenigt och upp&ner hela tiden. Klockrena stigar och flodfåror kördes i sex timmar. Kunde inte klämma in kopplingen till slut. Underarmarna var helt stumma.
200 USDollar för en heldag var det helt klart värt! Han hade 5-6 st KTM250EXC-F fyrtakt med elstart. Trevligt och lättkört men man saknade lite mos i en del backar och de var inga wheeliehojar!
För övrigt en klockren semester med många olika äventyr. (mer Mc-åkning, linbanor, djuphavsfiske mm) Låg väl bara och solade 3-4 dagar av 14. Nu är man pepparkaka ändå.
Beror väl på hur ofta du super. Att bli alkis är ingen hit. Vet inte om du är ironisk (inga såna smilies) så jag tar dig på allvar och säger att om du tycker att du börjar att få problem så sök hjälp direkt!
Riktigt nice ser det ut, Jag ville inte åka hem ifrån Thai-Landet efter 1månad Men nu ska juh jag och Seid snart till Moskva och skåla med VODKA hehe, sen blir det juh Kroatien till sommarn eller hur Seid???
Annars är allt bra eller? Snart revansch på klas i gocart tycker jag...
///Micke
Moskva blir hårt
Hoppas på nåt varv på Nürburgring på väg ner och hem
Jo Klas är ju kung på fyra hjul än så länge, det måste vi ändra på
Känns gött att sässongen närmar sig har : banhoj, gathoj, fiddy, och snart en minimoto redo för lek, bara det inte blir så kraschfrekvent som förra året
Nürburgring är rolig! Körde ett varv på mc där 1992 (SHIT va gammal jag måste vara! ) men det är ju inte direkt på vägen mellan Jkpg-MoskvaMoskva blir hårt
Hoppas på nåt varv på Nürburgring på väg ner och hem
Jo Klas är ju kung på fyra hjul än så länge, det måste vi ändra på
Skönt att höra!Hehe, dånt vårry, dricker alldeles för sällan, det är mer att det brukar bli så skitkul när man är full ju
Nürburgring är rolig! Körde ett varv på mc där 1992 (SHIT va gammal jag måste vara! ) men det är ju inte direkt på vägen mellan Jkpg-Moskva
Varför ska ni dit egentligen? (förutom vodkan)
Go-cart igen låter kul. Fixa långlopp på både inom- och utomhusslinga. (helst lite mindre krävande)
Skönt att höra!
Nürburgring är rolig! Körde ett varv på mc där 1992 (SHIT va gammal jag måste vara! ) men det är ju inte direkt på vägen mellan Jkpg-Moskva
Varför ska ni dit egentligen? (förutom vodkan)
Go-cart igen låter kul. Fixa långlopp på både inom- och utomhusslinga. (helst lite mindre krävande)
Skönt att höra!
Var det du som tog med dig snön hit?!?Är på om det drar ihop sig till fest eller åkning i jkpg området, står nån för festen så står jag för spriten..... har precis flyttat så det behöver röjjas lite i barskåpet
Är på om det drar ihop sig till fest eller åkning i jkpg området, står nån för festen så står jag för spriten..... har precis flyttat så det behöver röjjas lite i barskåpet
Jag e' oxå grymt sugen på ett gokart-race..!
//Flying Finn
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari